[quote="McLane"]Ти си я взел на 200 000 ,а сигурен ли се ,че предишния собственик не е сменял нищо [quote]
Ако е към мен това, да, автомобила ми беше с ясна история, затова го взех. Поддържан само в представителството в Германия по протокола, масло на 10 от собственика, после на 20хил пак смяна от собственика, после на 30хил в представителството.
VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Може и да съм предубеден .................аз не бих рискувал да чакам толкова .Има вариант и колата да е била на 4-5 години на този пробег ,може би в тоя случай има резон щото ако въртиш по 60 000 км значи всяка година подмяна
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
При мен смених оригиналния ремък на около 150000км. Малката ролка шумеше, водната помпа беше протекла, семеринга на коляновия вал беше протекъл и ролката на пистовия ремък също издаваше шум. А колата я карам много често на дълъг път. Ако се кара постоянно на градско няма как ангренажа да изкара 20000км.
- fur1ous
- Мнения: 1348
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Най често протичат помпите по рано,но ангренажа си издрържа, даже като го гледах моя и до 250к щеше да изкара без проблем
Учудващо при мен на 208 000 помпата не беше протекла само,едната ролка се чуваше леко докато позагрее колата.
Учудващо при мен на 208 000 помпата не беше протекла само,едната ролка се чуваше леко докато позагрее колата.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
DoH_KuXoT написа:McLane написа:Ти си я взел на 200 000 ,а сигурен ли се ,че предишния собственик не е сменял нищоАко е към мен това, да, автомобила ми беше с ясна история, затова го взех. Поддържан само в представителството в Германия по протокола, масло на 10 от собственика, после на 20хил пак смяна от собственика, после на 30хил в представителството.
Да за теб беше ,явно докато съм писал и колегата е постнал.Както и да е всеки сам си решава за това кога ще обслужва колата .Напоследък съм адски предубен към производителите на автомобили защото ги правят все по-кекави в средния и ниския ценови клас
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Никой няма сметка да сменя ангренажен комплект докато колата е в гаранция,като знае че ще си плАти като поп. Към автора,км са малко,но годините са вече множко.
Служебния кошер е с пет години гаранция, препоръката е смяна ангренажен комплект на 150000. Остават повече от две години,а колата е на 120000. Познай дали ще я вкарам за смяна преди да навърти километрите?
Служебния кошер е с пет години гаранция, препоръката е смяна ангренажен комплект на 150000. Остават повече от две години,а колата е на 120000. Познай дали ще я вкарам за смяна преди да навърти километрите?
- simo7
- Мнения: 225
- Регистриран на: Сря 11 авг 2010 20:15
- Автомобил: Джета
- Двигател: 2012г
- Местоположение: Бургас
Re: VW Jetta 1.6 ТДИ 2012
Изгледах доста клипчета за смяната на маслото на DSG кутията .В руски форуми ги ледах.В повечето сменят само 2-та литра масло,които са в самата кутия.В другите сменят и в мехатроника маслото-1л. е там.И двете ли масла да сменя или само в 2л. в кутията.Качвам снимка на маслата от клипа.