Здравейте,
Мога ли на Голф 6 (2009) да сложа AGM акумулатор? Ще се зарежда ли правилно такъв вид акумулатор от алтернатора на Голф 6?
Голф 6 акумулатор
- tdi fen
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 6 акумулатор
може да се сложи, друг е въпроса дали си заслужава ?
Re: Голф 6 акумулатор
tdi fen написа:може да се сложи, друг е въпроса дали си заслужава ?
Ами колата се кара рядко, а тези акумулатори нали издържали повече уж...?
Притеснението ми е само дали ще се зарежда правилно, понеже нали AGM-те имат друг цикъл на зареждане от обикновените киселинни акуммулатори...
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 6 акумулатор
Ще го зарежда .Каква е целта на подобна покупка?Бензин или Дизел е голфа ?
Re: Голф 6 акумулатор
Ивайло Димов написа:Ще го ...
Бензин 1,4
Последна промяна от radotom на Пон 20 дек 2021 18:54, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати Има бутон 'Отговор'
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати Има бутон 'Отговор'
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Голф 6 акумулатор
Няма смисъл да даваш толкова пари за акумулатор за бензинова кола 1.4. 55Ah нормален ти е перфектен.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 6 акумулатор
2020та като дойде covid-а и моята седеше много време без да се кара. За да не мисля за акумулатора сложих соларен панел над таблото и го вързах през запалката. Само като идея :) .
А ако колата е в гараж - едно зарядно което да поддържа акумулатора.
А ако колата е в гараж - едно зарядно което да поддържа акумулатора.
Re: Голф 6 акумулатор
Сега има някакви автоматични зарядни, които могат да се оставят за дълго време включени, без да презареждат акумулатора.... някой ползвал ли е такова? Върши ли работа?
- shotik
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
- Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
- Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 6 акумулатор
Имам автоматично устройство и съм много доволен, има позиция за поддържане волтажа на акумулатора за неопределено време, на позиция зареждане на голям/ като за автомобил/ и малък / за мотоциклет/ , след достигане на фабрично зададени показатели, изключва и продължава да поддържа.
Има и защита от неправилно свързване на кабели към акумулатора.
Имам го над 6 години и проблем не съм имал, малък на размери, удобен да се прибере на някое место в колата и да е под ръка при необходимост.
Поне два пъти ми се е случвало по невнимание да оставя консуматор и да падне волтажа, за 10- 15 мин съм го слагал да зареди и да стартирам мотора.
Има и защита от неправилно свързване на кабели към акумулатора.
Имам го над 6 години и проблем не съм имал, малък на размери, удобен да се прибере на някое место в колата и да е под ръка при необходимост.
Поне два пъти ми се е случвало по невнимание да оставя консуматор и да падне волтажа, за 10- 15 мин съм го слагал да зареди и да стартирам мотора.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 6 акумулатор
+1 Shotik - имам някакво хАвстрииско, със същите функции - умно. Никакви проблеми от 2008 насам.
- fur1ous
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Голф 6 акумулатор
Най доброто поддържащо зарядно за парите си - CTEK MXS 5.0
Дори да спре тока не трябва да се притесняваш, като се върне ще си влезне в същия режим в който е било, за разлика от много други зарядни.
Дори да спре тока не трябва да се притесняваш, като се върне ще си влезне в същия режим в който е било, за разлика от много други зарядни.
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Голф 6 акумулатор
Със две ръце съм за Стек.По седмица съм го оставял включено към акумолотора,преди на абикновен., сега на АГМ.Никакви проблеми.
- tdi fen
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 6 акумулатор
не знам аз ли изтеглих късата клечка с тези зарядни ctek не съм доволен първото спря да му работи копчето (то беше хубаво чуваха се импулсите,който подаваше и зарждаше много добре) смениха го по гаранция с по-новият модел,който отново след няколко месеца спря да му работи копчето аз си го смених,но така и не проработи явно проблемът беше нещо друго,но като цяло не зарждаше като първото освен това не се чуваха импулсите,като при първото
п.п сега ползвам едно от aliexpress и съм в пъти по-доволен за парите си е отлично зараден с него същия акумулатор ще откъсне стартера ,докато зареден с cetek едва завърта
п.п сега ползвам едно от aliexpress и съм в пъти по-доволен за парите си е отлично зараден с него същия акумулатор ще откъсне стартера ,докато зареден с cetek едва завърта
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Голф 6 акумулатор
AGM има предимства, основно, че издържа бърз заряд на по-високо зарядно напрежение, на над 15V. Ако е обикновен, много бързо ще се амортизира в такъв режим. Има смисъл от AGM при дизели с много градско зимата, особено с автостоп система.
Обаче, в случая при равен капацитет с обикновен, няма да има голямо значение.
Обаче, в случая при равен капацитет с обикновен, няма да има голямо значение.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 6 акумулатор
Ако колата е навън, вариантът със солар е добър. Обикновен контролер за соларен панел е около 25 лв. може да се програмира до какво напрежение да зареди батерията и от какво минимално да започне заряда. Например да зарежда до 14 волта, да спре и после да започне пак при 12,5, примерно.
Ако колата е в гараж, същият контролер, захранен от лаптопско зарядно, върши същатра работа.
Ако колата е в гараж, същият контролер, захранен от лаптопско зарядно, върши същатра работа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта