Здравейте,
За много години! Живи и здрави!
Имам следния проблем - Когато е на запален двигател, всичко е нормално - перката на радиатора се включва постепено след като загрее колата. Но след като изгася и извадя ключа, минават няколко минути и след като "заспи", се включва перката на радиатора на максимални обороти и не спира да се върти, докато не падне акумулаторът! :(
Това го прави и на студена кола, след като е изключило всичко и е заключена колата дори! А дам ли ключа на контакт, спира!
Дойде човек, напарви диагностика, всички датчици за температура показва, че работят нормално! Не дава грешки! Само след като заспи колата се пуска тази перка и съсипва акумулатора! :(
На някой да му се е случвало такова нещо...?
Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Последна промяна от Krasy76 на Пон 10 яну 2022 17:18, променено общо 2 пъти.
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: Golf 6, 1.4 TDI перка на радиатор
Здравей,
Като за начало 1.4TDI мотор в това купе не се монтира.Колата дизел или бензин е?
Ако е дизел разполага ли с DPF?
Като за начало 1.4TDI мотор в това купе не се монтира.Колата дизел или бензин е?
Ако е дизел разполага ли с DPF?
Re: Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор
Извинявам се! Написал съм TDI без да искам! Оправих го на TSI - бензин е колата.
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Колега има ли развитие?
Провери релето /размени ги/ в отделението за бушони в двигателя. Реле 2 се води или ако си пред двигателя лявото, при мен са 2 еднакви номер 370.
Доколкото съм чел включването на перката е с допълнителна цел да охлажда циркулацията при загасен двигател на антифриза от ел. помпата и охлаждане на турбото, това реле е свързано с него.
Провери релето /размени ги/ в отделението за бушони в двигателя. Реле 2 се води или ако си пред двигателя лявото, при мен са 2 еднакви номер 370.
Доколкото съм чел включването на перката е с допълнителна цел да охлажда циркулацията при загасен двигател на антифриза от ел. помпата и охлаждане на турбото, това реле е свързано с него.
Re: Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Няма никакво развитие засега! :(
Имам предложение да купя и да сменя целия блок зад радиатора - понеже в една от перките е вграден управляващия модул и най-вероятно било от него... Ама ако не е от него!? :(
Тези релета са в кутията с бушони отпед до акумулатора, така ли? И са еднакви и могат да бъдат размемени...?
Имам предложение да купя и да сменя целия блок зад радиатора - понеже в една от перките е вграден управляващия модул и най-вероятно било от него... Ама ако не е от него!? :(
Тези релета са в кутията с бушони отпед до акумулатора, така ли? И са еднакви и могат да бъдат размемени...?
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Това е снимка на моята кутия с бушони, аз съм 2008 година, не видях коя е твоят голф, ако е по-нов може да има разлика.
Re: Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Размених двете релета и проблемът изчезна! Благодаря на Владислав за съвета!
Само сега не знам другото реле за какво е било?
Колата си върви, никакви лампи на таблото не светят. Но май ще е най-добре да сменя и двете релета с нови?
Намерих на BOSCH със същия ОЕ номер, но не пише отгоре цифрата 100 на тях. Дали стават или трябва да е задължително с тази цифра отгоре?
Само сега не знам другото реле за какво е било?
Колата си върви, никакви лампи на таблото не светят. Но май ще е най-добре да сменя и двете релета с нови?
Намерих на BOSCH със същия ОЕ номер, но не пише отгоре цифрата 100 на тях. Дали стават или трябва да е задължително с тази цифра отгоре?
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Виж и по морги продават релета, тестваш и ако работи го вземаш, на бош сигурно са скъпи, като отигинално.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Няма логика ако двете релета са еднакви нещо да се промени при размяната им , по скоро релетата са различни и затова е спряло да се включва перката , жалко че нямам схеми на този голф за да дам акъл но причината трябва да се търси другаде релето едва ли е било повредено то ако е повредено не би включвало перката въобще. Сега след размяната е добре да се види въобще ще се включи ли перката за да не стане после оххх прегря двигателя.
Re: Golf 6, 1.4 TSI перка на радиатор не спира
Релетата са еднакви - вижда се на снимката, че ОЕ номерът им е един и същ: 7M0951253A
И е факт, че колкото и пъти да загася двигателя, след като "заспи" колата, се включваше веднага перката на радиатора и не спира докато не откача акумулатора! След като размених релетата вече не се включва. Но не смея да я карам докато загрее, за да видя дали ще се включи изобщо перката, преди да взема нови релета. За да не прегрее наистина, ако сега пък не се включва изобщо това охлаждане на радиатора. :(
И е факт, че колкото и пъти да загася двигателя, след като "заспи" колата, се включваше веднага перката на радиатора и не спира докато не откача акумулатора! След като размених релетата вече не се включва. Но не смея да я карам докато загрее, за да видя дали ще се включи изобщо перката, преди да взема нови релета. За да не прегрее наистина, ако сега пък не се включва изобщо това охлаждане на радиатора. :(
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта