Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Здравейте колеги, потърсих в търсачката на сайта и в Гугъл също, но не видях като моя проблем. Имам марков бууст метър и мога да му се доверя, като стойностите които показва за вакуум -0.6, а като я настъпя не вдига повече от 0.3 налягане, колата няма чип и без газово. Майстора я провери за теч на налягане както се прави, но не откри от никъде да изпуска, а когато е в движение се чува много силно да излиза от някъде въздух и то долу от към педалите, поне аз от там го чувам. Преди проверката на теча се установи, че имам спукан маркуч на картената вентилация и ми го смени заедно с клапанчето. Но проблема си остана. Не дава никакви грешки колата. С истински forge блоу оф клапан съм ( майстора го е проверил и него, здрав е ), до колкото мога да се доверя на старата собственичка, като също знам, че турбото е сваляно, а дали е слагано друго k03 или това е рециклирано не мога да кажа. Колата си върви много добре иначе, но в момента в който искам да и подам повече газ и като вдигне над 2 400 някъде оборота и почва да изпуска наистина силно налягането. Друго нещо което за мен е странно е като потегля с колата, мисля че го прави само на студен мотор, след като изчакам да паднат оборотите потеглям и след около 50 метра се чува за секунда все едно взима въздух точно от същото място или изпуска въздух не мога да кажа и го прави веднъж и толкова. Но се чува като глухо изпускане/взимане на въздух. Много е неприятно това с налягането, защото като ми се наложи да изпреваря и е много трудно.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Колега и аз имам 1.8 т и минах през всичко и накрая се оказа че не са нагласили клапана на турбото след като правих турбото хибрид с ключе 10 го натегнах и атака , и изхвърли тоя блоу офф клапан и сложи стоков
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Благодаря за съвета, а възможно ли е да е някое клапанче което при запалена кола си работи, но не е изправно и затова да става така само тогава да изпуска налягане.
- pavel1828
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 15:26
- Автомобил: vw Passat b 5.5
- Двигател: AVB 2001
- Местоположение: Несебър
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Гледайте колата в движение и направете един лог фаил.После го качете тук .Колегите ще го разчетат.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Аз имах проблем само, че с пренадуване. Оказа се N75 клапана, при мой познат пък спря да надува заради тоди клапан, може да пролбваш с друг, но внимавай как го свързваш защото са 3 маркуча. Чувал съм, че за 1.8Т ако искаш да сложиш блоу оф, трябва да е двубутален. Най-добре си сложи рецуркулиращ, както си е заводско.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Има ли вариант ако направя снимка на блоу офа да ми кажете дали е двубутален, тъй като така взех колата. А за лог файла не знам дали скоро ще мога да го направя, за сега не ми се ходи при майстора. Може би след месец два, когато се заема сериозно с проблема, тъй като сега имам други по важни разходи. За сега събирам мнения и съвети, за които съм много благодарен и се надявам, ако още някой знае нещо полезно по темата да го напише, ще е от полза не само за мен. А когато се разбере от къде точно е проблема ще го споделя с вас.
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Провери си сервоусилвателят на спирачките за теч на вакуум, на частта която се натиска с педала има уплътнение което може да се прецака с времето. Ако натиснеш спирачката 2-3 пъти едно след друго и се втвърди педала, работата е ясна. Преди две години сменях и аз сервото по тези причини, в началото изтърваше само при натискане, после се усили и при запалена кола си съскаше.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Да сега преди да я запаля се сетих да го пробвам и наистина на второто натискане се усети да се втвърдява, а на 3то,4то вече си беше твърд. Мислех да ви снимам блоу офа, но духа много силен вятър.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Провери пластмасовата тръба към сервото за сцепване!
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Ако при загасен двигател първото натискане е трудно е сигнал за проблем. Ама ако имаш 2-3 натискания с мек педал и после вдърви е очаквано. На загасен двигател няма от къде да дойде вакуума за да държи педала мек. Има някакъв запас и той си свършва.
Начина за проверка на вакуумите е с манометър на запален мотор. Има си нива които са нормални.
Начина за проверка на вакуумите е с манометър на запален мотор. Има си нива които са нормални.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Следователно няма да е там проблема с изпускането на налягане, тъй като чак на 3тия път става твърд педала. Накрая май ще се окаже да е турбото, ако е пукнато някъде, но него смятам като се постопли да го сваля, че не ми се мръзне пак по спирките. Интересно ако е пукнато някъде турбото, нямаше ли при теста за губене на налягане да се чуе този въздух или точно защото е изгасена колата и клапаните не работят и няма как да се хване, ако има цепнатина в турбината.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
В движение чуваш силен шум, нали така? Това ме кара да се замисля как тествахте турбопътищата за пропуск? С надуване ли? И ако да - до какво налягане?
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Да силен шум, все едно си натиснал пистолета на компресора и по същия начин се чува как изпуска въздуха. За тестването да с надуване го е правил майстора, но не мога да си спомня до какво налягане го пробва, върти ми се 1 бар в главата, но си спомням, че каза че от никъде не изпускало. А като се кара колата докато е на вакуум добре си върви нищо й няма, но настъпя ли я, не вдига повече от 0.2 - 0.3 бара. https://youtu.be/AmVqEL8uQVE В това клипче е като моят случай, но утре ще направя снимка на блоу офа и клипче в движение до колко показва надув и се надявам и звука да се чуе добре.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
1.8Т AGU заводски вдига до 0.3-0.4 бара налягането. 0.1 бара разлика трудно ще ги хванеш с манометъра.
Склонен съм да приема, че проблема ти е blow off-а. Ако сте проверили турбо пътищата с надуване няма много други варианти. Blow off-а по принцип трябва да разтоварва при връщане на газта, ама твоят изглежда да разтоварва постоянно при достигане на определено налягане. Я се пробвай да го изолираш и дай 1-2 пъти газ да видиш какво ще стане. Следи си манометъра и ако налягането почне да катери над 0.5-0.6 спри с теста, че да не стане фал с турбото. И връщай газта плавно след подаването на газ, а не рязко!
Склонен съм да приема, че проблема ти е blow off-а. Ако сте проверили турбо пътищата с надуване няма много други варианти. Blow off-а по принцип трябва да разтоварва при връщане на газта, ама твоят изглежда да разтоварва постоянно при достигане на определено налягане. Я се пробвай да го изолираш и дай 1-2 пъти газ да видиш какво ще стане. Следи си манометъра и ако налягането почне да катери над 0.5-0.6 спри с теста, че да не стане фал с турбото. И връщай газта плавно след подаването на газ, а не рязко!
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Съб 18 юли 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Golf 4 1.8t AGU проблем с изпускане на налягане
Майстора е тествал блоу офа и каза, че си работи. Честно казано ме е страх да бутам там и да си правя тестове на своя глава, за да не стане беля. Утре само ще направя клип. А за налягането, не трябва ли да си държи 0.4 0.5 в зависимост от предавка и обороти, като пика да е 0.6
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: madmen, plamen7667 и 87 госта