А и защо слиза до 2 градуса, ти синузит ли искаш? С мултицет ли мериш? Сверявал ли си дали показва вярно? Може някой "майстор" някога вместо да се занимава с фреон, да е "врътнал" терморегулатора вътре в купето - под кората под жабката /поне там италияносите са "плеснали" моя/ и климатика затова да се "бави" и да сваля толкова надолу - отделно да е позагубил фреон и дехидрататора да му е за смяна... А перката наистина трябва да тръгва с климатика на 1-ва степен, ослушай се и ако неще - тичай на майстор, докато още не е станало мн. жега...

Те и майсторите тогава стават едни трудни, заети, скъпи...
П.П. При мен перката мълчеше. Оказа се "пробил" диод вътре в корпуса на едно реленце, дублирахме го външно с кабелчета на съответните крачета. Откриването на проблема преди това обаче беше голяма врътка - почти час... Добре, че се имаме /горе-долу...

/ с майсторчето...