Здравейте!
Голф Венто, 1.8 90 к.с. 93 год. бензин.
Колко трябва да е волтажа на запален двигател на клема 15 на бобината че при мен без значение работи ли мотора или не постоянно е 14. 4 волта.
Това напрежение на клема 15 на бобината нормално ли е, някъде прочетох че след като двигателя запали се включвало някакво съпротивление и захранващия ток падал на 9 - 10 волта на клема 15 на бобината.
Вентото е със вакумно делко, кръгла бобина и вънкашен комутатор, преработено е да работи само на газ и без помоща на компа!
Компютъра си стои само заради обортомера и от него е хванато захранването на 15 клема на бобината.
Проблема е че грее комутатора до към 55 градуса и бобината, свещи кабели дистрибуторна капачка и палец са сменени.
Въпросът е нормално ли на бобината на клема 15 да има 14.4 волта постояни?
Vento 1.8 90 кс 1993 г - Захранване на бобина?
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vento 1.8 90 кс 1993 г - Захранване на бобина?
На запалена кола, ОК. Ама на изгасена? Замервал ли си генераторът? Токът се измерва в ампери. А тук говорим за напрежение.
Re: Vento 1.8 90 кс 1993 г - Захранване на бобина?
Щом е ок няма проблеми.
Компютъра го елиминирахме, сложих вакумно делко със датчик на хол, кръгла голфова бобина и отделен комутатор от нея.
Дистрибуторна капачка, палец, свещи и кабели каквито ги дават за модела, обаче комутатора и бобината пак греят около 50 градуса.
помислих че волтажа който идва на клема 15 на бобината е висок и от там проблемите със комутатора и бобината.-
Компютъра го елиминирахме, сложих вакумно делко със датчик на хол, кръгла голфова бобина и отделен комутатор от нея.
Дистрибуторна капачка, палец, свещи и кабели каквито ги дават за модела, обаче комутатора и бобината пак греят около 50 градуса.
помислих че волтажа който идва на клема 15 на бобината е висок и от там проблемите със комутатора и бобината.-
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vento 1.8 90 кс 1993 г - Захранване на бобина?
Каква беше идеята на тези гимнастики с вакуумните делка, външните комутатори и т.н.?
При мен на изгасена кола е малко под 12в на бобината, или около тая стойност по спомен.
Имаш проблем по колата и подмяната на запалителните бобина и комутатор явно не са ти помогнали.
При мен на изгасена кола е малко под 12в на бобината, или около тая стойност по спомен.
Имаш проблем по колата и подмяната на запалителните бобина и комутатор явно не са ти помогнали.
Re: Vento 1.8 90 кс 1993 г - Захранване на бобина?
stefan4o написа:Каква беше....
Гимнастиката беше че за 20 километра хвърлях бобина със комутатор.
Накрая вместо да гадаем къде е проблема решихме да е без комп и само на газ. Сега малко грее комутатора но не го скапва, едни казват нормално е да грее до 40 - 50 градуса други не е нормално.
Имам и лада нива и тя е с комутатор но за разлика от вентото нейния комутатор не грее.
Ще го мисилм вентоо защо грее комутатора при положение че всичко е сменено със ново. Остана както казваш да проверя и ампеража на алтернатора.
Последна промяна от radotom на Пет 29 апр 2022 22:40, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати Има бутон 'Отговор'
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати Има бутон 'Отговор'
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vento 1.8 90 кс 1993 г - Захранване на бобина?
Ампеража го пише на стикера му. Проверете, колко волта дава към акумулатора. Има нещо тотално объркано по колата - явно и някой друг преди теб се е правил на майстор
Re: Vento 1.8 90 кс 1993 г - Захранване на бобина?
Съмнява ме че компа нещо се беше скапал.
Сега клема 15 на бобината се захранва от компа но днес ще пусна кабел от контактния ключ директно и ще прегледам наново окабеляването.
Нещо такова.
Сега клема 15 на бобината се захранва от компа но днес ще пусна кабел от контактния ключ директно и ще прегледам наново окабеляването.
Нещо такова.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Vento 1.8 90 кс 1993 г - Захранване на бобина?
Да, преработи го да НЕ минава през ЕКУ. Може в него да има някой избил елемент и да прави мизерия заради това. Реално с такива переделки проблемът НЕ се решава, а се поправя в някаква степен следствието. Но при теб и това не е станало - пак си имаш проблем.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 201 госта