Вчера забелязах в движение, че ми свети тази жълта лампа волан. Като изключих двигателя, при следващо включване лампата вече не светеше. Днеска обаче в движение забелязах, че пак е светнала. Какъв може да е проблема? Не забелязвам промяна в движението на волана.
Golf 5 2004г 1,6 FSI BAG- свети жълта лампа волан
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
Re: Golf 5 2004г 1,6 FSI BAG- свети жълта лампа волан
Закачи го на VCDS за да прочете грешката.
Re: Golf 5 2004г 1,6 FSI BAG- свети жълта лампа волан
Ако си откачал клема на акумулатора после след закачане така прави. Нормално е като завъртиш волана няколко пъти лампата да изгасва. Ако продължава да свети най-вероятно е датчика за ъгъла на завиване.
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 5 2004г 1,6 FSI BAG- свети жълта лампа волан
Да използвам темата си, понеже има развитие в негативна посока обаче. След направена диагностика още през юли се оказа грешка в датчика, който е в рейката. В повечето сервизи казват направо нова рейка, която обаче е безумно скъпа. Тогава отидох при едни момчета, които ми препоръчаха, че правят ремонт на рейки и те ми подмениха два датчика в рейката, втулки и каквото там трябва. Всичко беше наред 3-4 месеца, лампата не е светвала. Онзи ден отидох профилактично да си проверя състоянието на акумулатора при човек, където ходя редовно. Препоръча ми малко да го зареди. Оставих го и карах един ден с оборотен.Вчера си взимам моя, потеглям и светят жълта лампа волан + жълта лампа ESP. Знам, че това е нормално, защото и друг път като откачам акумулатора светват тези две лампи и след малко каране загасват.Този път обаче още с потеглянето имах и тежък волан и двете лампи не изгаснаха! Веднага си помислих, че може да има някаква връзка с ремонта на рейката, който ми правиха в другия сервиз преди 4 месеца. Посетих ги да погледнат, направиха диагностика, но компютъра не правел връзка с датчика, т. е. не работел! Те твърдят, че не било от тях, а било от акумулатора, ампеража му или тоците на колата, нещо сме дали накъсо и датчика за сила на въртене е дал фира.
Там където ми зареждат акумулатора ходя многократно и никога не съм имал проблеми. Моля споделете къде е истината и какво да правя с рейката. Не ми се дават отново същите пари за смяна на въпросния датчик (към 400 лв.), не ми признават гаранцията от първия ремонт. В момента колата върви, но с доста ръчно усилие и светещи две жълти лампи . Електромотора на рейката е наред, не работи само датчика за градусите и силата на завиване.
Там където ми зареждат акумулатора ходя многократно и никога не съм имал проблеми. Моля споделете къде е истината и какво да правя с рейката. Не ми се дават отново същите пари за смяна на въпросния датчик (към 400 лв.), не ми признават гаранцията от първия ремонт. В момента колата върви, но с доста ръчно усилие и светещи две жълти лампи . Електромотора на рейката е наред, не работи само датчика за градусите и силата на завиване.
Последна промяна от plamingo на Нед 23 окт 2022 17:33, променено общо 1 път.
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 5 2004г 1,6 FSI BAG- свети жълта лампа волан
cyx написа:Ако си откачал клема на акумулатора после след закачане така прави. Нормално е като завъртиш волана няколко пъти лампата да изгасва. Ако продължава да свети най-вероятно е датчика за ъгъла на завиване.
Продължи да свети, не изгаснаха волана и тракшъна. Точно в датчика е проблемът(или връзката към него) . Компютъра не може да направи връзка с него. Иначе електрозадвижването на рейката си работи и интересно как след закачане на акумулатора е дал фира. Същия датчик ми го бяха сменили преди четири месеца!
Последна промяна от plamingo на Нед 23 окт 2022 20:55, променено общо 2 пъти.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1382
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Golf 5 2004г 1,6 FSI BAG- свети жълта лампа волан
plamingo написа:, ... Те твърдят, че не би трябвало да е от тях, а било от акумулатора, ампеража му или тоците на колата, нещо сме дали накъсо и датчика за сила на въртене е дал фира.
.
Тия са забавни
Или датчика е бил менте или проблема никога не е бил там. Може да има прекъснат кабел някъде. Още в самото начало да се е държал на свети крепки и ту да работи ту да спира като друснеш в някоя дупка. После след ремонта да се е понаместил за известновреме, и сега вече тотално да се е прекъснал. Това е само предположение но в никакъв случай проблема не е в смяната, дозареждането, свалянето на акумулатора.
Ходи и се разправяй в първия сервиз. Как така от толко датчици само техния ще думне след смяната на акумулатора. Опитват се да си измият ръцете с това чи си ходил в друг сервиз и там са ти пипали акумулатора.
- plamingo
- Мнения: 261
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 5 2004г 1,6 FSI BAG- свети жълта лампа волан
Проблема е решен със смена на рейката с такава втора ръка. Гаранция колко ще изкара - няма, но е по-доброто решение от рециклирането. В момента волана е супер лек и комфортен за управление ( такъв не е бил никога откакто карам колата). Няма ги светещите лампи за датчика и тракшъна. Старата рейка си я прибрах. Електромотора ѝ е здрав, единствено датчика не работи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта