Казус с ангренажна ролка Golf 4
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 17 ное 2020 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Казус с ангренажна ролка Golf 4
Здравейте колеги разполагам с golf 4 1.6 Sr и преди няколко дни смених ролки и ремъци. Днес обаче реших да проверя дали всичко е точно понеже ще пътувам скоро на почивка и установих че белега на ангренажната ролка е мръднал и вече не стой на белега си а е мръднал на затягане.Като при смяната присъствах и белега при тръгване от сервиза си беше точен като затягането се правеше както е описано в Vw с нютон метрите.Та сега въпроса ми е следния от къде идва проблема от ролката гайката с шайбата или просто геометрични ключ не отговаря на нютоните си .
Последна промяна от ivanskiq32 на Чет 04 авг 2022 23:27, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 344
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Казус с ангренажна ролка Golf 4
Трябва да попиташ механика, а и геометричен ключ няма, има динамометричен... Нищо лично!
Re: Казус с ангренажна ролка Golf 4
А как го установи? Когато загасиш колата белезите застават в каквото си искат положение от инерцията на въртенето.
Сложи 5ти зъб без да я палиш, бутни колата няколко метра напред и ще видиш, че белезите ще си дойдат на мястото. Ако нещо не е наред със зацепването колата няма да има инерция на предавката от бутането.
Ако колата ти не е зацепена правилно щеше да имаш проблем с нея още от момента на излизане в сервиза.
Сложи 5ти зъб без да я палиш, бутни колата няколко метра напред и ще видиш, че белезите ще си дойдат на мястото. Ако нещо не е наред със зацепването колата няма да има инерция на предавката от бутането.
Ако колата ти не е зацепена правилно щеше да имаш проблем с нея още от момента на излизане в сервиза.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 17 ное 2020 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Казус с ангренажна ролка Golf 4
nikmar написа:Трябва да попиташ механика, а и геометричен ключ няма, има динамометричен... Нищо лично!
Благодаря никога не е късно човек да научи нещо ново
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Вто 17 ное 2020 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Казус с ангренажна ролка Golf 4
railfan написа:А как го установи? Когато загасиш колата белезите застават в каквото си искат положение от инерцията на въртенето.
Сложи 5ти зъб без да я палиш, бутни колата няколко метра напред и ще видиш, че белезите ще си дойдат на мястото. Ако нещо не е наред със зацепването колата няма да има инерция на предавката от бутането.
Ако колата ти не е зацепена правилно щеше да имаш проблем с нея още от момента на излизане в сервиза.
Колега не става дума за зацепване а за блега за стягане на ангренажната ролка.Който трябва да съвпаднат стоят отзад зад ролката
- ktamen
- Мнения: 6119
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Казус с ангренажна ролка Golf 4
ivanskiq32 написа:.Който трябва да съвпаднат стоят отзад зад ролката
Пиши по-старателно, трудно ти разбирам, включително и заради правописа
Не съм наясно за какви белези говориш, но това май е ролка с пружина, която трябва да осигури оптимално опъване на ремъка, дори ако ремъкът се разтегне малко. Вероятно въпросните белези са се изместили, точно защото ремъкът се е разтегнал. Малко разтягане е съвсем нормално и не е повод за притеснение.
- caro
- Мнения: 551
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Казус с ангренажна ролка Golf 4
Макар ,че е минала седмица преди да напиша моето мнение -белезите са два в студено състояние и в "стоплен" двигател. Много майстори не преценяват ,че двигателя има температурно разширение и пренебрегват обтягането на ролката дори да е пружинна.Ангренажен ремък не се разтяга съдържа кевлар ,колега по -горе знаеш ли какво е кевлар?
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Казус с ангренажна ролка Golf 4
При монтаж на тази ролка тоест при натяга ето и стрелката се слага в определено положение белег някакъв какъвто има(дупка кръгче квадратче) това е точното и положение. По време на работа стрелката непрекъснато се измества от белега си напред назад, ако вземеш един ключ и превъртиш двигателя на ръка от коляновия вал ще се убедиш че стрелката се мести спрямо белега
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта