Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Здравейте колеги,значи колата е Голф 3 1.9 АфН 1996 и при палене лампата за маслото присветва 3 пъти и при първо палене се чува чукане точно около 2,3 секунди,а след това утихва и няма проблем и в движение лампата нито свети нито мига,само при палене присветва.Къде да търся проблема,Датчик или маслена помпа?Благодаря предварително.
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Biser14 написа:... при първо палене се чува чукане точно около 2,3 секунди,а след това утихва...
Чукането е от повдигачите. С какво масло си? Опитай с по-течно, ако е с 10w40, мини на 5w40. AFN съм карал и с двете, но определено по-добре работи мотора с 5w40. Ако не помогне - смени си повдигачите.
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
railfan написа:Biser14 написа:... при първо палене се чува чукане точно около 2,3 секунди,а след това утихва...
Чукането е от повдигачите. С какво масло си? Опитай с по-течно, ако е с 10w40, мини на 5w40. AFN съм карал и с двете, но определено по-добре работи мотора с 5w40. Ако не помогне - смени си повдигачите.
Ще опитам първо с маслото да сменя,ами за лампата нещо да кажеш?
П.С иначе да с 10W40 на бардал хтс карам.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Във филтъра има клапан. На някои ментета не държи добре, ако е марков и го има пак като проблем , вероятно е с олуфтени лагери вече . Особено ако е прегрявана , се случва точно това. При износване на лагерите на спомагателния вал ( грешно наричан паразитен , нищо паразитно няма ) се случват такива аномалии .
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
samo_pechka написа:Във филтъра има клапан. На някои ментета не държи добре, ако е марков и го има пак като проблем , вероятно е с олуфтени лагери вече . Особено ако е прегрявана , се случва точно това. При износване на лагерите на спомагателния вал ( грешно наричан паразитен , нищо паразитно няма ) се случват такива аномалии .
А ако е прегрявана не трябва ли да вдига градуси,да надува маркучите,а тя е чипосана и я напъвам яко и никога не е вдигала над 90 градуса

Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Biser14 написа:samo_pechka написа:Във филтъра има клапан. На някои ментета не държи добре, ако е марков и го има пак като проблем , вероятно е с олуфтени лагери вече . Особено ако е прегрявана , се случва точно това. При износване на лагерите на спомагателния вал ( грешно наричан паразитен , нищо паразитно няма ) се случват такива аномалии .
А ако е прегрявана не трябва ли да вдига градуси,да надува маркучите,а тя е чипосана и я напъвам яко и никога не е вдигала над 90 градуса
И лампата не мига постоянно мига 3 пъти и гасне и после няма нито чукане нито премигване.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Biser14 написа:А ако е прегрявана не трябва ли да вдига градуси,да надува маркучите,а тя е чипосана и я напъвам яко и никога не е вдигала над 90 градуса
Не е задължително, да е продухала гарнитура. Щом е чипосана и я натискаш яко, бас цепя , че си спестил да монтираш допълнителен охладител за маслото . Маслото ( не знам с каква марка си я карал) , но при напън е лесно да мине 120-130, че и 140 градуса, а охладителната течност до малко над 100 ( нищо, че по табло не "мръдва" от 90-те градуса ) .
Така става на пикня и ... почват такива проблеми с охлабени лагери.
Смени си маслото с адекватно ( разбирай стабилно ) , нов качествен филтър и пробвай пак.
След това си монтирай и доп.охладител за маслото + и термометър за маслото , да го следиш, да не прескача 120градуса, ако искаш тая кола да "държи" фронта.
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
samo_pechka написа:Biser14 написа:А ако е прегрявана не трябва ли да вдига градуси,да надува маркучите,а тя е чипосана и я напъвам яко и никога не е вдигала над 90 градуса
Не е задължително, да е продухала гарнитура. Щом е чипосана и я натискаш яко, бас цепя , че си спестил да монтираш допълнителен охладител за маслото . Маслото ( не знам с каква марка си я карал) , но при напън е лесно да мине 120-130, че и 140 градуса, а охладителната течност до малко над 100 ( нищо, че по табло не "мръдва" от 90-те градуса ) .
Така става на пикня и ... почват такива проблеми с охлабени лагери.
Смени си маслото с адекватно ( разбирай стабилно ) , нов качествен филтър и пробвай пак.
След това си монтирай и доп.охладител за маслото + и термометър за маслото , да го следиш, да не прескача 120градуса, ако искаш тая кола да "държи" фронта.
Маслото с което карам е Бардал 10W40 XTC,а за маслото имам термометър в самото табло забравих как се казва мисля че МАФ и не съм виждал маслото над 100 градуса.
Благодаря!
А каква е цената за смяната на тези лагери и фатално ли е за да се сменят веднага.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Не ми е познат уред с това име и да е термометър за масло. Подозрително ниски показания за чипосана "резачка" са тези 100градуса. Че това си е почти нормалната температура без да се гони колата и без "тунек" по мотори. Малко да се понастъпи в жегата лятото , без проблем си прескача и 100-те градуса ( за маслото ), особено съчетано с баири и товар .
Щом е "чипосана" и я настъпваш "яко" , не вярвай на този уред дето си го взел.
Това масло не е нещо особено като параметри . За същите пари или малко отгоре се купува къде по-здраво масло.
Колко ще излезе смяната, пита се в сервиз. Но така поставен въпросът съдя, че не е за теб този ремонт, тъй като това си е направо "основен" ремонт . Смъква се мотора за целта, главата също е грехота да не се смъкне и да се профилактира при това състояние И гледай да ти се сменят и на спомаг.вал лагерите, щото това масово се пропуска от мастерите.
Със сигурност е неоправдана работата без профилактика и на главата , замерване на цилиндрите и прочие. Ще мине и отболе цената на самия автомобил в такъв случай.
Не е чак болка за умиране в момента , но проблема с времето може да се задълбочи ( особено щом "яко" се кара) .
Както ти казах смени първо с добро масло + филтър нов ( и качествен) . Виж как ще е и чак след това вече ще му мислиш.
Щом е "чипосана" и я настъпваш "яко" , не вярвай на този уред дето си го взел.
Това масло не е нещо особено като параметри . За същите пари или малко отгоре се купува къде по-здраво масло.
Колко ще излезе смяната, пита се в сервиз. Но така поставен въпросът съдя, че не е за теб този ремонт, тъй като това си е направо "основен" ремонт . Смъква се мотора за целта, главата също е грехота да не се смъкне и да се профилактира при това състояние И гледай да ти се сменят и на спомаг.вал лагерите, щото това масово се пропуска от мастерите.
Със сигурност е неоправдана работата без профилактика и на главата , замерване на цилиндрите и прочие. Ще мине и отболе цената на самия автомобил в такъв случай.
Не е чак болка за умиране в момента , но проблема с времето може да се задълбочи ( особено щом "яко" се кара) .
Както ти казах смени първо с добро масло + филтър нов ( и качествен) . Виж как ще е и чак след това вече ще му мислиш.
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Къде му държиш нивото на маслото?
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
stefarata написа:Къде му държиш нивото на маслото?
Като го сменят го пълнят до горната черта на щеката и си стои там.

Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
samo_pechka написа:Не ми е познат уред с това име и да е термометър за масло. Подозрително ниски показания за чипосана "резачка" са тези 100градуса. Че това си е почти нормалната температура без да се гони колата и без "тунек" по мотори. Малко да се понастъпи в жегата лятото , без проблем си прескача и 100-те градуса ( за маслото ), особено съчетано с баири и товар .
Щом е "чипосана" и я настъпваш "яко" , не вярвай на този уред дето си го взел.
Това масло не е нещо особено като параметри . За същите пари или малко отгоре се купува къде по-здраво масло.
Колко ще излезе смяната, пита се в сервиз. Но така поставен въпросът съдя, че не е за теб този ремонт, тъй като това си е направо "основен" ремонт . Смъква се мотора за целта, главата също е грехота да не се смъкне и да се профилактира при това състояние И гледай да ти се сменят и на спомаг.вал лагерите, щото това масово се пропуска от мастерите.
Със сигурност е неоправдана работата без профилактика и на главата , замерване на цилиндрите и прочие. Ще мине и отболе цената на самия автомобил в такъв случай.
Не е чак болка за умиране в момента , но проблема с времето може да се задълбочи ( особено щом "яко" се кара) .
Както ти казах смени първо с добро масло + филтър нов ( и качествен) . Виж как ще е и чак след това вече ще му мислиш.
Тук гледам градусите на маслото.
На самото табло
Не съм купувал инструмент.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7916
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
Смени първо масления филтър за проба! Пък после се вкарвай във филми за основни ремонти!
Re: Голф 3 АФН Премигваща лампа за маслото при палене.
goppa написа:Смени първо масления филтър за проба! Пък после се вкарвай във филми за основни ремонти!
Кажете ми марка масло и марка маслен филтър,които са надеждни.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта