Голф 3 смяна на патрона на запалване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hotsaucebg4
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 14 дек 2021 18:30
Автомобил: Golf MK3 97 TDI AFN
Двигател: AFN много върви

Голф 3 смяна на патрона на запалване

Мнениеот hotsaucebg4 » Вто 30 авг 2022 18:08


Здравейте, счупи ми се патрона за запалване, взех друг и го вързах с буксата под волана. Колата пали но веднага след това гасне.
Какъв може да е проблема, колата е голф 3 97-ма година 1.9тди afn.
Има ли имобилайзери въобще това чудо?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 смяна на патрона на запалване

Мнениеот radotom » Вто 30 авг 2022 18:48


Има, и гривната на четеца е точно около патрона.
Или си забравил да я прехвърлиш, или не си включил кабелчето


Потребителски аватар
hotsaucebg4
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 14 дек 2021 18:30
Автомобил: Golf MK3 97 TDI AFN
Двигател: AFN много върви

Re: Голф 3 смяна на патрона на запалване

Мнениеот hotsaucebg4 » Вто 30 авг 2022 18:56


мерси за отговора, трябвало е да вкарам и стария ключ в стария патрон, сега запалих и не гасне. Новия патрон съм го завързал със свинска опашка под волана :D
Единствено което е че сега мига лампата на подгрева явно дава някаква грешка но щом върви няма ядове.


Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Голф 3 смяна на патрона на запалване

Мнениеот dontaskdontsay » Вто 30 авг 2022 20:49


Аз разбирам колегата по следния начин:
Изобщо не е демонтирал стария патрон а просто е закачил новия към буксата и в момента висо свободно :rolleyes
Прав ли съм ?

Ако е счупен само патрона а не клемореда, то патронника се сменява сравнително лесно. Тук в форума се мота една скица, на която е показано съвсем точно къде трябва да се направи една дупка 3мм и можеш лесно да извадиш патрона.

За клемореда също имаше някакви хитрини и тънкости. Ако не се бъркам най лесния вариант беше да се извади кормилния прът и с дълга и тънка отвертка се развива болта на клемореда.

Но както каза колегата @radotom имаш имобилаизер и ти липсва гривната.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 104 госта