Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Ключовете се разместват при работа, пръстените се позавъртат, та това е нормално.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Като сложа пръстен от друг цилиндър в 4-ти и отвора на ключа става като при останалите. Тоест от сегашни 0,50 ги докарва на 0,35-0,40. Каква може да е причината за 10000км да се изпили толкова сегмента че да докара 0,15мм разлика.
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Причината може да не е една, но за мен основната е, че е горяло масло в цилиндъра, което променя температурния режим и обикновено износването се увеличава. На твое място бих проверил челата на двете бутала дали не са прегорели, макар че така или иначе според мен ще трябва да слагаш нови, колкото и да е неприятно това...
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Изчисти хубаво сегашните бутала. Купи качествени сегменти, ревизия на главата,и събирай.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Аз така и така съм решил да сменя буталата. Колега от форума ми съдейства с отстъпка и ще ги взема на добра цена.
Mahle 033 20 00
Mahle 033 20 00
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Някои може ли да ми каже точният номер на биелните лагери, понеже в каталога ми излизат доста разновидности.
Номер на рамата:WAUZZZ8PX9A025172
На старите лагери пише:
72 120 600
31057
Обаче не мога да ги поръчам.
Номер на рамата:WAUZZZ8PX9A025172
На старите лагери пише:
72 120 600
31057
Обаче не мога да ги поръчам.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
OEN 050 105 561 — VAG
Това трябва да е
Това трябва да е
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
к-кт биелни лагери 06B 198 701 B --- номер на kolbenshmidt 77 552 600
основни горни
жълт код - 050 105 561 GLB
бял код - 050 105 561 WEI
червен код - 050 105 561 ROT
основни долни
жълт код - 050 105 591 GLB
бял код -
червен код -
основни горни
жълт код - 050 105 561 GLB
бял код - 050 105 561 WEI
червен код - 050 105 561 ROT
основни долни
жълт код - 050 105 591 GLB
бял код -
червен код -
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Сегментите които нямат надпис ТОР, има ли значение как ще се поставят?
Само на втория компресионен сегмент пише топ и е скосен от външната му страна. Масления и най-горния компресионен нямат надпис ТОР или някакво склсяване
Само на втория компресионен сегмент пише топ и е скосен от външната му страна. Масления и най-горния компресионен нямат надпис ТОР или някакво склсяване
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Щом няма означение, действай. ТОР е отгоре,знаеш си.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Има ли значение биелните лагери с дупка, от коя страна се монтират ? От към самата биела или на петите При мен тези с отвора бяха монтирани в петите но в едно видео с ремонт на същия двигател монтираха тези с отвора към биелата.
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Добре ли съм разбрал че разпределителния вал се стяга на 23нм
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Ремонт на двигател BSE 1.6 102к.с. 2008г.
Мисля, че не
Според АутоДата-та трябва да са 100 N.m. за този мотор
Според АутоДата-та трябва да са 100 N.m. за този мотор
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 84 госта