abu- въпрос за ЕКУ + моно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Калоян98
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
Автомобил: Голф 3
Двигател: ABU 1994
Местоположение: София

abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот Калоян98 » Съб 05 ное 2022 10:48


Здравейте колеги , изчетох всики теми за проблеми с моното и оборотите на абу.По ЕКУ оборотите на п.х. са 800+-50 , колата си работи добре и няма никакви грешки , не смуче въздух , ЕКУ-то е с рестарт реле , но искам да вдигна малко оборотите.Като навъртя винта на дросела , който опира в стъпковото те се вдигат и колата си записва грешка за невъзможен сигнал от стъпковото.При опит да го излъжа с ТПС-а пак се получава подобно нещо , макар и да го мърдам много близо до границите на който трябва да бъде.
от 0,19 до 0,21 Волта.Наскоро почнах да гледам други ЕКУ-та и колко им е празния ход , въпроса ми е ако намеря АКУ да речем от поло AEE или нещо с по високи обороти и му премахна имобилайзера дали ще работи колата с новото ЕКУ с неговите зададени обороти.

П.С.- взех ЕКУ от поло с код на мотора APQ(п.х.870+-100) , с него колата пали и след 1,2 секудени гасен и си записва грешка engine start blocked by immobilizer.Не знам ако се занимавам да търся да премахна имобилайзера , дали ще работи колата с ЕКУ-то на полото.Благодаря предварително и се извинявам ако има отговор в съществуваща тема :gruebel




Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот slavi3331 » Сря 09 ное 2022 21:20


Подай на твоето ECU сигнал,че е включен климатика.
Подай +12V на пин 33 и 35.Като съзкресявах климата на моето ABU пробвах да видя с колко ги повишава без да се включва компресора - около 100-150 оборота.


Калоян98
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
Автомобил: Голф 3
Двигател: ABU 1994
Местоположение: София

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот Калоян98 » Чет 10 ное 2022 18:13


slavi3331
Пробвах го , подадох 12 волта на 2-та пина , оборотите се вдигнаха малко , но стана много неприятна за каране.Много бавно падат оборотите и при смяна на скорости е все едно не пускам газта.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот muns61 » Чет 10 ное 2022 19:22


Защо искащ по-високи обороти на ПХ?


Калоян98
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
Автомобил: Голф 3
Двигател: ABU 1994
Местоположение: София

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот Калоян98 » Пет 11 ное 2022 13:43


Защото при пуснати фарове и перка като спра на светофа се чувствам все едно съм във Вартбург.


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот slavi3331 » Пет 11 ное 2022 21:19


На газ ли си?
При мен с кофти настройка на изпарителя преди се държеше така,но като цяло ако всичко е изправно не би трябвало да създава проблеми.


Калоян98
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
Автомобил: Голф 3
Двигател: ABU 1994
Местоположение: София

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот Калоян98 » Чет 24 ное 2022 17:44


slavi3331
Колега , пробвах с всякакви изпарители и настройки.Компресия мерих няколко пъти - на всички цилиндри е еднаква.Просто колата иска едни 900 оборота на П.Х и тогава за мен работи добре.Може и аз да съм кривия и швабите да си решили че ще са 800 , ама ще търся начини да не е на тяхното


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот stefan4o » Пет 25 ное 2022 21:36


С какъв изпарител си в момента?


Калоян98
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
Автомобил: Голф 3
Двигател: ABU 1994
Местоположение: София

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот Калоян98 » Вто 13 дек 2022 20:54


с ловато електрически.И аз почнах да се съмнявам в него и от събота е с нови мембрани и пак проблема си остана абсолютно същия.


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот Ивайло Димов » Вто 13 дек 2022 21:18


На Лагуната 1.8 моно имах подобен проблем ,но при мен и играеха оборотите ,накрая един газаджия ме светна .Бурията към кутията на въздушния филтър е с диаметър на водосточна тръба ,отрязах дъното на шише от минерална вода ,надупчих и го залепих към маркуча с тиксо.Също ползвах ел. изпарител Ловато,и аз се главоблъсках като теб.

Интересно ми е като регулираш страничния винт има ли промяна в звука и оборотите?


Потребителски аватар
slavi3331
Мнения: 421
Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
Автомобил: голф 3
Двигател: 1600
Местоположение: Сф

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот slavi3331 » Чет 15 дек 2022 22:28


Преди на моето АБУ бях с електрическо ловато,след това с копие на мимгаз колкото и да въртях страничния винт нямаше промяна на звука и П.Х,разликата беше единствено в динамиката.
От около 3-4хил.км сложих електрическо БРЦ и направо се родих.


nikmar
Мнения: 344
Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот nikmar » Пет 16 дек 2022 13:17


Това е може би най-свястното газово. Карах кола с БРЦ от 2002 до 2014, свалих го, защото сложих ново Тартарини, което издържа 5 000 км. Газаджията ме беше предупредил, че като сваля БРЦ-то и реша пак да го сложа, нямало да работи. Миналата година новото Тартарини се предаде, сложих старото БРЦ, по което нищо не беше пипано, и вече година колата лети с него.


Калоян98
Мнения: 45
Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
Автомобил: Голф 3
Двигател: ABU 1994
Местоположение: София

Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно

Мнениеот Калоян98 » Съб 17 дек 2022 9:48


Благодаря за отговорите колеги , има лека промяна в оборотите , но немогат да се вдигнат от газта само почва да се дави с газ или да не и стига.Започвам да се съмнявам в инсталацията защото грешката за невъзможен сигнал от стъпков мотор си я записва винаги.Пробвал съм с 3 дросела и 3 стъпкови.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта