Здравейте колеги , изчетох всики теми за проблеми с моното и оборотите на абу.По ЕКУ оборотите на п.х. са 800+-50 , колата си работи добре и няма никакви грешки , не смуче въздух , ЕКУ-то е с рестарт реле , но искам да вдигна малко оборотите.Като навъртя винта на дросела , който опира в стъпковото те се вдигат и колата си записва грешка за невъзможен сигнал от стъпковото.При опит да го излъжа с ТПС-а пак се получава подобно нещо , макар и да го мърдам много близо до границите на който трябва да бъде.
от 0,19 до 0,21 Волта.Наскоро почнах да гледам други ЕКУ-та и колко им е празния ход , въпроса ми е ако намеря АКУ да речем от поло AEE или нещо с по високи обороти и му премахна имобилайзера дали ще работи колата с новото ЕКУ с неговите зададени обороти.
П.С.- взех ЕКУ от поло с код на мотора APQ(п.х.870+-100) , с него колата пали и след 1,2 секудени гасен и си записва грешка engine start blocked by immobilizer.Не знам ако се занимавам да търся да премахна имобилайзера , дали ще работи колата с ЕКУ-то на полото.Благодаря предварително и се извинявам ако има отговор в съществуваща тема
abu- въпрос за ЕКУ + моно
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
Подай на твоето ECU сигнал,че е включен климатика.
Подай +12V на пин 33 и 35.Като съзкресявах климата на моето ABU пробвах да видя с колко ги повишава без да се включва компресора - около 100-150 оборота.
Подай +12V на пин 33 и 35.Като съзкресявах климата на моето ABU пробвах да видя с колко ги повишава без да се включва компресора - около 100-150 оборота.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
slavi3331
Пробвах го , подадох 12 волта на 2-та пина , оборотите се вдигнаха малко , но стана много неприятна за каране.Много бавно падат оборотите и при смяна на скорости е все едно не пускам газта.
Пробвах го , подадох 12 волта на 2-та пина , оборотите се вдигнаха малко , но стана много неприятна за каране.Много бавно падат оборотите и при смяна на скорости е все едно не пускам газта.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
Защо искащ по-високи обороти на ПХ?
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
Защото при пуснати фарове и перка като спра на светофа се чувствам все едно съм във Вартбург.
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
На газ ли си?
При мен с кофти настройка на изпарителя преди се държеше така,но като цяло ако всичко е изправно не би трябвало да създава проблеми.
При мен с кофти настройка на изпарителя преди се държеше така,но като цяло ако всичко е изправно не би трябвало да създава проблеми.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
slavi3331
Колега , пробвах с всякакви изпарители и настройки.Компресия мерих няколко пъти - на всички цилиндри е еднаква.Просто колата иска едни 900 оборота на П.Х и тогава за мен работи добре.Може и аз да съм кривия и швабите да си решили че ще са 800 , ама ще търся начини да не е на тяхното
Колега , пробвах с всякакви изпарители и настройки.Компресия мерих няколко пъти - на всички цилиндри е еднаква.Просто колата иска едни 900 оборота на П.Х и тогава за мен работи добре.Може и аз да съм кривия и швабите да си решили че ще са 800 , ама ще търся начини да не е на тяхното
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
С какъв изпарител си в момента?
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
с ловато електрически.И аз почнах да се съмнявам в него и от събота е с нови мембрани и пак проблема си остана абсолютно същия.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
На Лагуната 1.8 моно имах подобен проблем ,но при мен и играеха оборотите ,накрая един газаджия ме светна .Бурията към кутията на въздушния филтър е с диаметър на водосточна тръба ,отрязах дъното на шише от минерална вода ,надупчих и го залепих към маркуча с тиксо.Също ползвах ел. изпарител Ловато,и аз се главоблъсках като теб.
Интересно ми е като регулираш страничния винт има ли промяна в звука и оборотите?
Интересно ми е като регулираш страничния винт има ли промяна в звука и оборотите?
- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
Преди на моето АБУ бях с електрическо ловато,след това с копие на мимгаз колкото и да въртях страничния винт нямаше промяна на звука и П.Х,разликата беше единствено в динамиката.
От около 3-4хил.км сложих електрическо БРЦ и направо се родих.
От около 3-4хил.км сложих електрическо БРЦ и направо се родих.
-
- Мнения: 344
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
Това е може би най-свястното газово. Карах кола с БРЦ от 2002 до 2014, свалих го, защото сложих ново Тартарини, което издържа 5 000 км. Газаджията ме беше предупредил, че като сваля БРЦ-то и реша пак да го сложа, нямало да работи. Миналата година новото Тартарини се предаде, сложих старото БРЦ, по което нищо не беше пипано, и вече година колата лети с него.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: abu- въпрос за ЕКУ + моно
Благодаря за отговорите колеги , има лека промяна в оборотите , но немогат да се вдигнат от газта само почва да се дави с газ или да не и стига.Започвам да се съмнявам в инсталацията защото грешката за невъзможен сигнал от стъпков мотор си я записва винаги.Пробвал съм с 3 дросела и 3 стъпкови.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта