Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Остава водна помпа.
- VladislavYordanov1
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2017 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
muns61 написа:Остава водна помпа.
Водната помпа е сменена преди 4 месеца, също така и казанчето за антифриз + нова капачка
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Е, тогава пробвай с изпарителя.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
VladislavYordanov1 написа:Водната помпа е сменена преди 4 месеца, също така и казанчето за антифриз + нова капачка
Кога ли някой ще се престраши най-сетне да ти каже да търсиш друга кола, защото кадърен ремонт на мотора ще струва повече, отколкото е най-оптимистичната пазарна цена на колата...
Дори само смяна на гарнитурата с шлайф няма да баш без пари, за това пък ще е с неясен резултат
- VladislavYordanov1
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2017 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
muns61 написа:Е, тогава пробвай с изпарителя.
Тези дни ще пробвам
- VladislavYordanov1
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2017 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
radotom написа:VladislavYordanov1 написа:Водната помпа е сменена преди 4 месеца, също така и казанчето за антифриз + нова капачка
Кога ли някой ще се престраши най-сетне да ти каже да търсиш друга кола, защото кадърен ремонт на мотора ще струва повече, отколкото е най-оптимистичната пазарна цена на колата...
Дори само смяна на гарнитурата с шлайф няма да баш без пари, за това пък ще е с неясен резултат
Колега, двигателят е здрав. Не гори масло, и не губи антифриз. Защо да се прави ремонт на двигателя?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
А защо е сменяно казанче и капачка?
Както и първото радиаторче на парното?
Всъщност, искрено ти пожелавам да греша, де!
Както и първото радиаторче на парното?
Всъщност, искрено ти пожелавам да греша, де!
- VladislavYordanov1
- Мнения: 11
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2017 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Свързах системата паралелно, обезвъздуших я и въобще нямаше парно. Входния маркуч е горещ, а изходния топъл.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 18 ное 2022 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Имах и аз проблем, но когато отворих тама където е клапата се оказа че, на самата клапа е била облепена с нещо като дунапрен който е изгорял от времето и са останали големи дупки който не затварят както трябва. След побългаряване на клапата проблема се реши.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Петьо, това си е най-стандартния проблем на нашите таралясници, ама колегата още в първото мнение е написал, че е облепил клапите.
Според мен проблема е изгорели газове в охладителната система, ама щом не се губи антифриз...
Явно греша.
Само ми е абсолютно неясно къде, да му се невиди, отива топлината, щом има разлика м/у входящия и изходящия маркуч.
Да не все пак клапата топло/студено да се е счупила и жилото само да върти лостчето, без да мърда самата клапа?
Другото е, разбира се, помпата, ама нали и тя била сменена...
Според мен проблема е изгорели газове в охладителната система, ама щом не се губи антифриз...
Явно греша.
Само ми е абсолютно неясно къде, да му се невиди, отива топлината, щом има разлика м/у входящия и изходящия маркуч.
Да не все пак клапата топло/студено да се е счупила и жилото само да върти лостчето, без да мърда самата клапа?
Другото е, разбира се, помпата, ама нали и тя била сменена...
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Според мен тои не може да хване загубата на антифриз. Поне 3 разглобявания и източвания на антифриза преброих от както е пусната темата. При всяко източване губи малко и долива.
Влади, дано греша но ето какво съм писал аз преди време когато го ядох същия:
Е колкото и да не ми се и искаше, стигнах до сваляне на главата за да се реши проблема.
viewtopic.php?f=5&t=485039&start=15
Това е моята тема. Тя е от две части понеже е с два отделни ремонта през една година.
Стискам палци проблема да е някъде другаде
Влади, дано греша но ето какво съм писал аз преди време когато го ядох същия:
dontaskdontsay написа:И аз си продължавам с проблемите по голфчето
Парното изчезна. Подавам газ и топлото идва.
100% ли е сигурно че проблема е във водната помпа или може и радиатора на парното да е ?
Помпата е на 15 000км. Да вярно купих евтиния китаец iTN ама тои поне е с метални перки .
Е колкото и да не ми се и искаше, стигнах до сваляне на главата за да се реши проблема.
viewtopic.php?f=5&t=485039&start=15
Това е моята тема. Тя е от две части понеже е с два отделни ремонта през една година.
Стискам палци проблема да е някъде другаде
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Радо! Аз предполагам къде се губи топлото и защо идва само в обороти! Предположенията ми са две. Колегата е сменял фланец и е сложил такъв с неясен произход . Второто е , самото радиаторче на парното. Заради тези две части , е възможно да се влоши циркулацията на антифриза. Понеже е писал , че входния маркуч е горещ , аз залагам на калпаво радиаторче. С разните там Термо тек , Топран и т.н. , така стоят нещата. Това го казвам от собствен опит.
п.п. Ремонта на този двигател , не е тегав. Ако си я прави сам , няма да му излезе кой знае колко скъп.
п.п.2 Ники е писал по-горе , да смени мястото на изпарителя. Не е грешно газовото да е свързано последователно на парното , но аз слагам изпарителя на изхода на парното. Даже на моят Голф, така съм сложил газовото и не съм имал никакви проблеми. А не е като да не се кара тая кола.
п.п. Ремонта на този двигател , не е тегав. Ако си я прави сам , няма да му излезе кой знае колко скъп.
п.п.2 Ники е писал по-горе , да смени мястото на изпарителя. Не е грешно газовото да е свързано последователно на парното , но аз слагам изпарителя на изхода на парното. Даже на моят Голф, така съм сложил газовото и не съм имал никакви проблеми. А не е като да не се кара тая кола.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Голф 2 имаше термостат и на парното по спомен,ако не бъркам.Виж без него трябва да се оправи.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
Здравейте! И аз имам проблем с парното на голф 2 , 1.3 с. Вече писах в една тема за парно , но на голф 3 , но реших да не разводнявам темата на колегата с голф 3 (дано и тук да не се получи така). Парното не работи на 1 и втора стрепен, духа само на 3-та степен и то студено. Видях, че няма антифриз достатъчно ( долях около 1 литър) и се появи топлото (топло да, но не и горещо). Видях двата маркуча отиващи към радиатора....и двата са еднакво силно топли. Някакви идеи?
Последна промяна от men79 на Нед 04 дек 2022 21:29, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2 1.3 55hp Проблем с парното
При теб е друго. Има едно термосъпротивление, дето се прецаква. И остава да може да работи само на директната (най-силна) степен. Смени го и си в играта.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kukulom и 156 госта