Голф 4 1.8т цепнат маркуч
Голф 4 1.8т цепнат маркуч
Здравейте, от скоро съм собственик на г4 1.8т с турбина тд05 20г, от началото колата си вървеше супер турбото надуваше до 1.5 , 1.7. Сега забелязах, че нещо спря да дърпа както трябва и надува само до 1 бар, свалих турбо пътищата да не би да има някъде скъсано, но в тези от интеркулера към турбото бяха здрави, но този който е на въздушния филтър точно където влиза в студената част на турбото то е силиконово коляно на 90 градуса, като го свалих и го сгънах видях малка пукнатина от външната страна, обаче от вътре нишо не се вижда, въпроса ми е дали може от там да прави проблем и да пада налягането, понеже от там знам че смуче и не би трябвало да губи такова налягане, ако не да търся някъде др проблема, вакуми всичко е проверено и са ок, благодаря.!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8т цепнат маркуч
Засмукването на нерегламентиран (неотчетен от дебитомера) въздух прави много магарии на бензинови коли.
Не, че на дизелите не прави, ама мисля, че не е толкова фатално (лично мнение, неподкрепено с четене по въпроса)
Какви грешки има записани?
И нали знаеш, че стоково това трябва да надува значително по-малко от посочените от теб стойности?
Не, че на дизелите не прави, ама мисля, че не е толкова фатално (лично мнение, неподкрепено с четене по въпроса)
Какви грешки има записани?
И нали знаеш, че стоково това трябва да надува значително по-малко от посочените от теб стойности?
Re: Голф 4 1.8т цепнат маркуч
Не е стоково пипано е софтуерно, изкарва 276 коня, като грешки няма нищо на скоро имаше за ламбда ама я смених и изчистих и нищо друго не се е появявало. Гледал съм стойностите на дебитомера отчита до 220, 230mg.
- fur1ous
- Мнения: 1345
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т цепнат маркуч
Ще ти дава бедна смес и мисфайър на цилиндри ако смуче въздух след дебитомера, принципно се почва от вакумите, не от турбо пътищата
Re: Голф 4 1.8т цепнат маркуч
Точно от тях почнах също така мога да ги следя по boost метъра попринцип трябва да седи на -0.8 при свободен ход, ако е по високо значи някъде вакуума изтърва
Re: Голф 4 1.8т цепнат маркуч
Днес се натъкнах и на друго, въпросния маркуч на перката на студената част днес като бръкнах с ръка целия беше омазан в масло все едно прясно съм го полял, попринцип през тази цепнатина на маркуча може ли да хвърля масло и да прави тези проблеми, пробвах и вътре перката с ръка няма грам луфт.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Голф 4 1.8т цепнат маркуч
N75 провери ли?
Re: Голф 4 1.8т цепнат маркуч
Ами не него не съм, има ли някакъв начин да се провери или с нов трябва
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта