Проблем при ГОЛФ 2, 1800, пълна инжекция - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Xan
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Проблем при ГОЛФ 2, 1800, пълна инжекция - РЕШЕНО

Мнениеот Xan » Чет 15 мар 2007 16:55


Проблемите всъщност са 2, а най-лошото е че и двата не мога да ги свържа с каквото и да е било събитие. Прави си ги абсолютно когато и скимне. Така е от около месец, карам я доста (поне 2000км. на месец) така че имах доста време да се опитам да свържа с нещо проблемите, но уви не успях.
Ето ги и тях:

1. Понякога не пали от първия път. И ако това се случи, то при следващия опит почва едно въртене на стартер около 10-15 сек. След като зацепи едвам едвам около още 15 секунди работи много зле, все едно е само на 2 цилиндъра и след това се стабилизира и нема проблем.
Също след такова трудно палене в купето леко замирисва на бензин.

2. От време на време, независимо от обороти скорости температури и т.н. по време на каране прекъсва толкова зверски, че чак аз се лашвам напред към джама :)

Като допълнение ще опиша какво е сменяно:

Кабели, капачка, палец преди около 5 000км.
Свещи преди 1 седмица :)
Горивен филтър преди 10 000км.
Въздушен, маслен и масло преди 2 седмици.
Кара се само на бензин А95, само от OMV.

Помощ :?

Последна промяна от Xan на Сря 06 юни 2007 16:04, променено общо 1 път.




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 15 мар 2007 23:26


Е как да ти помогне човек като не знае за какъв ти е мотора, типа на запалването, инжекцион ли е? карбуратор ли е?
дай някакво инфо за да се опитаме поне....


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 15 мар 2007 23:41


Той е написал че е пълна инжекция ама механична ли е,каква е :dontknow:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 15 мар 2007 23:58


:oops: наполовина моя грешка Сори


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 16 мар 2007 7:10


предполагам,че става въпрос за механична инжекция K-JETRONIK или KE-JETRONIK.Ако е така,колегата щом е сменил консумативите проблема на прекъсването мисля,че идва от пластината на разходомера.


Xan
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Xan » Пет 16 мар 2007 9:42


По пълно описание:

Инжекцията е Digifant
Двигателя мисля, че е : 1P

Иначе още за колата:

Има двойно предаване (synhro) и ABS


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пет 16 мар 2007 10:19


в момента нй доброто което мога да препоръчам е диагностика с компютър, мерене на налягане на бензин


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 16 мар 2007 12:54


Bobby_ написа:в момента нй доброто което мога да препоръчам е диагностика с компютър, мерене на налягане на бензин

Бих ги подредил в обратен ред.
Силни съмнения за сцепен горивопровод :!:
Това, гуменото маркучле, дето идва от металната тръба от резервоара и влиза в инжекциона. И по-конкретно, там, дето самия маркуч се надява на щуцерите, около скобичките.


Xan
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Xan » Пет 16 мар 2007 17:05


относно ходенето на компютър - не ми се ходи тъй като мисля, че в Русе няма човек, който да разбира от такива работи. Стендове иначе има, ходил съм, закачали са я и накрая почват едни настройки, едни простотии и т.н. Казвам го от опит, тъй като доста отдавна пак имаше проблем с инжекцията и в Русе я съсипаха напълно, наложи се да ходя до София където я оправиха, а майстора дето я прави само каза, че каквото е можело да се върти са го въртяли и са направили от малък проблем - голям.
Относно сцепения горивопровод, да разбирам ли че би трябвало от някъде да пръска гориво? Защото май има едно петно, което редовно се появява на планката с кабелите към инжекторите, но малко не съм сигурен за петното. Сега съм забърсал мястото и днес ще погледна дали има ново петно.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 16 мар 2007 22:33


Ами да ти кажа, при мен се получаваше едно петънце точно при щуцера на инжекциона и замирисваше при палене. След като запали, вече петънцето изчезваше, защото като заработи мотора и явно леко пада налягането и бензина се изпарява почти веднага.
Единственото, заради което реших, че може да е от маркучите е това, че замирисвало на бензин. Но ако пръскат дюзите, а мотора не работи, ще изхвърли и сурово гориво и през ауспуха и пак може да мирише.
Щом си с igifant, обаче, ако пръскат дюзите, значи и Хол-датчика е в ред и контролера си отработва сигнала.
Да не би бобина-комутатор системката да е тръгнала към вечния си покой?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 16 мар 2007 22:52


Xan написа:относно ходенето на компютър - не ми се ходи тъй като мисля, че в Русе няма човек, който да разбира от такива работи. Стендове иначе има, ходил съм, закачали са я и накрая почват едни настройки, едни простотии и т.н. Казвам го от опит, тъй като доста отдавна пак имаше проблем с инжекцията и в Русе я съсипаха напълно, наложи се да ходя до София където я оправиха, а майстора дето я прави само каза, че каквото е можело да се върти са го въртяли и са направили от малък проблем - голям.
Относно сцепения горивопровод, да разбирам ли че би трябвало от някъде да пръска гориво? Защото май има едно петно, което редовно се появява на планката с кабелите към инжекторите, но малко не съм сигурен за петното. Сега съм забърсал мястото и днес ще погледна дали има ново петно.

Имам няколко неща на ум, но трябва да се мери и да се гледа, ако можеш, ще е хубаво да се позавъртиш на някоя среща на клуба в Русе :wink: По принцип щом ти е читава запалителната система няма как да не пали, освен ако налягането на бензина не е ниско, може и придърпването да има връзка.
П.П.От къде купи свещите и каква марка са :?: Колко ти гори колата на бензин :?:


Xan
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Xan » Съб 17 мар 2007 11:06


Свещите са Bosch, колата гори към 8 средно (градско/извънградско) и върви - МНОГО :lol: (когато не ги прави тия чалъми)


Racata
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 12:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Racata » Съб 17 мар 2007 12:53


Аз имам голф 2 GT 112 коня пьлна инжекция механична и на мен ми прекьсфаше така това е бензиновата помпа която е в резорвара кадето прави 6,7 атмосфери за да работи инжекциона.Отиди да ти примерат какво налягане прави твоита помпа ако е под 5 атмосфери си копи нова запштото немогат да се ремонтират цената на помпата е 370лв.Поне за моита кола.


Xan
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Xan » Съб 17 мар 2007 16:34


Racata написа:Аз имам голф 2 GT 112 коня пьлна инжекция механична и на мен ми прекьсфаше така това е бензиновата помпа която е в резорвара кадето прави 6,7 атмосфери за да работи инжекциона.Отиди да ти примерат какво налягане прави твоита помпа ако е под 5 атмосфери си копи нова запштото немогат да се ремонтират цената на помпата е 370лв.Поне за моита кола.


Голфа е 98-100 коня (точно не се сещам сега).
Инжекцията е електронна.
Налягането в горивопровода е 2,3-3 бара.
Помпите са 2 - едната (в резервоара е подкачаща), втората (близо до задния мост) е нагнетяваща с акумулатор.
:D


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 17 мар 2007 17:19


Уааа!Имам същия проблем с прекъсването когато колата се движи (получи се днес) и не знам от какво е? :roll: Ще наблюдавам тази тема за инфо.......Голф 2 ГТИ мотора е EV



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikname, TheEx0rcist и 80 госта