Голф 5 1,6 Проблем на първа и втора предавка, след като е включен предпазителя за сензора за положението на съединителя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ico1994
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 14 яну 2023 20:24
Автомобил:
Двигател:

Голф 5 1,6 Проблем на първа и втора предавка, след като е включен предпазителя за сензора за положението на съединителя

Мнениеот ico1994 » Съб 14 яну 2023 20:46


Здравейте,
преди половин година си закупих VW GOLF МК 5, 2008 г., с 1.6 мотор - 102 к.с, с газова уредба Prins, поставяна със закупуването в Германия. Колата е оборудвана с фабричен круиз контрол, като при закупуването не работеше. Закачиха ми я на диагностика и се оказа, че джойстика за управлението работи (даваше сигнал +/- set/res), сензорите на съединителя и спричката също, но нищо не се случваше, като се натисне set. Случайно отворих кутията на предпазителите, която е до акумулатора и забелязах, че беше махнат предпазител номер 22 и беше оставен в кутийката. Оказа се, че е за сензора на положението на съединителя (G476 - Clutch position sender). Като го включих, круиз контрола се оправи и си работи перфкетно. Но явно не случайно предния собственик е махнал бушон номер 22, тъй като при потегляне колата стига до 2000-3000 оборота и забиват оборотите на едно положение и не набира повече. Включвам на втора и отново така, тръгва да набира и изведнъж, забиват оборотите и няма мощност да набере. След като включа трета предавка всичко се оправя, набира си равномерно и няма проблем, както й на четвърта и пета предавка. След като съм карал 2-3 минути на по-висока предавка и спра, няма никакви проблеми на първа и втора, колата си набира нормално. Ако не съм вкарал по-голяма предавка, а тръгвам и спирам само на първа и втора, проблемът не се оправя и постоянно забива около 2000-3000 оборота. Колата беше в сервиз, като и изчистиха всички грешки с диагностика и го пробвахме само на бензин, отново същото нещо се случва, щом е поставен бушона за сензора на положението на съединителя, така че не мисля, че има връзка с газовата уредба.
Колата е закачана вече няколко пъти на диагностика и не дава никакви грешки, освен на врати (бравите), имобилайзер и радио.
Моля за съдействие, ако някой е имал подобен проблем или знае сервиз, в който работят с VAG групата. Намирам се в София.




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост