Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Shanista90
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
Автомобил: Jetta
Двигател: RP

Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Shanista90 » Пон 16 яну 2023 6:04


Здравейте колеги,

Имам следния проблем с Джета 1.8 RV 1991автоматик. Имам я 6 месеца, но не я бях карал на повече 5км до магазина и обратно. От 4 дена има следния проблем след разходка в квартала на следващия ден не иска да пали но върти стартера, реших че бензина може да е малко и взех с една туба на следващия ден налях 5л. Запали до бензиностанция около 5км зареждам още 10л. Завъртам ключа и не пали само светва на таблото лампите, стартира не върти абсолютно нищо опитах около 4пъти. Изчаках 10мин и запали. След 30км в центъра на града преди светофар давам гас и угасва и останах на място, стартира не върти не цъка абсолютно нищо. Избутахме я с едни хора че беше в средна лента и опитах няколко пъти абсолютно нищо. След 40мин докато чаках пътна помощ реших да опитам и запали. Замерих след това акумулатора 14,2 на работещ двигател, а угасен 12,4v. Динамото е ново, кабели, свещи и делкото изглежда сменено с ново. След излитане на 2 теми подобни във форума може да е бобина или датчик на Хол до колкото разбирам, но незнам от къде да започна.
Благодаря предварително за съветите.




Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 750
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Ник никишето » Пон 16 яну 2023 9:50


Преди всичко провери клеморед аз имах подобен случай давам на контакт свети всичко помпа тръгва въртя на стартер не пали . Почнах да меря и се оказа че докато върти контакта изчезва за теста бях пуснал кабел да захраня бобината и чудо тя си пали . Друго бих ти казал да продаваш ако не от клеморед пробвай да я запалиш на позиция N на P и такъв случай имах .контактите на лоста са изядени и не замоства дебелия червено черен кабел на стартера . Друго важно на тези коли е намесата на Газаджии , алармаджии който режат кабели и ги минават през ефтини релета . И на на последно място датчик на хол бобина и бензинова помпа който дават сигнал за наближаващата им час на смърта . Успех с меренето


Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 360
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Tsankovski » Пон 16 яну 2023 17:59


Хол датчика е със сигурност. Имах същите ядове на Пасат Б3, след смяна на делкото проблема се реши


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот radotom » Пон 16 яну 2023 20:16


А как ще обясните заради хол-датчик или бобина да не може да завърти стартера?
Гасненето на светофар... да, възможно е, при все, че не бих заложил пари за тази причина.
Но невъртенето е или клеморед, или гадните шалтерчета на скоростния лост.
Ник никишето написа:Друго важно на тези коли е намесата на Газаджии ,

О, да!
Където има намесен ГАЗар - положението е криминално! :no


Shanista90
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
Автомобил: Jetta
Двигател: RP

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Shanista90 » Вто 17 яну 2023 7:46


Благодаря за съветите, ще проверя тези дни клемореда. Колата няма газова уредба, но има аларма ще опитам да я разкача алармата и да пробвам да тествам клемореда. Каквото прочетох до сега в другите теми, ако е датчик на Хол ще гасене и няма да пали но ще върти а при мен когато угасна на светофара не завъртя въобще близо 40мин, след което запали от раз.
А случаят когато въртеше и не палеше имаше малко бензин и предположих,че помпата не може да засмуче и затова заредих с една туба.
Ще пиша след няколко дена като направя тестовете ако се получат.


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот kazakstaneca » Вто 17 яну 2023 10:44


Аз съм чувал, че понеже стартера им е наврян в на м***** в г** се изпичал от жегата и правил подобни мизерии.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот stefan4o » Вто 17 яну 2023 19:41


Датчик на Хол няма как да е. И аз бих заложил на клеморед.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Vasseto » Вто 17 яну 2023 19:53


Жена ми каташе Г2/RP/TK и този проблем със стартера не успях да открия от къде е. Като загрее и чат пат не иска да върти. Ей така на инат. Поетапно изключвах различните клеми и клемореди и блокировки и не успях да намеря от къде е проблема. Последно остана един бутон направо на за стартера и беше безотказен. Според мен може да се помъчиш, но си намери един бутон и направо за стартера.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2191
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот w_smith » Вто 17 яну 2023 20:18


Внимавайте какви клемореди купувате. Преди 2 години купих клеморед Вемо за моята тройка. Почна да ми дава ядове преди месец-два. За това време колата е минала 5-6 хиляди километра. Сега взех оем, но е скъп, дано поне да е издръжлив. Струва 4 пъти колкото Вемото.


Shanista90
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
Автомобил: Jetta
Двигател: RP

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Shanista90 » Нед 02 апр 2023 6:25


Времето се стопли и се заех да търся проблема, че последните 2 месеца си бяха сняг и дъжд яко.

Намерих бобина втора ръка и закачих кабелите, но пак няма ефект, не запали само светват лампите и това е. Оставих старата бобина в този случей.
След това разкачих червения кабел с черна линия от бобината към стартера, който е снаден с с жълта букса подадох на контакт с ключа и с един кабел към полюса директно на акумулатора и запали.
Но след една седмица реших пак да я запаля по този начин и не иска да пали. Върти но не пали.

Сега въпроса ми е как да тествам клемореда, преди да тръгна да го сменям има ли как от буксата да окъся и да видя дали всичко идва от него. Незнам кои кабели да дам на късо, защото са четири и също четох в един немски форум че автоматиците имали някакво реле, което правело проблем.
Надявам се някой да се е сблъскват и да даде съвет.
Прикачвам и снимка на буксата.
Прикачени файлове
20230401_131107.jpg


Потребителски аватар
Ник никишето
Мнения: 750
Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
Автомобил: Golf G60
Двигател: Pg 1990
Местоположение: СОФИЯ

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Ник никишето » Съб 15 апр 2023 9:58


Здравей колега релето е доста яко през него минава силов дебели кабели и е свързан с бушон но за жалост до тук са ми спомените . Отварях го минах всички спойки наново смених 15амеров бушон и колата си палеше


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот caro » Нед 16 апр 2023 8:24


Късо не можеш да направиш понеже на контактния ключ няма маса -най -много да задействаш ел. консуматорите.Дебелият червен кабел трябва да е постоянен +.


Shanista90
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
Автомобил: Jetta
Двигател: RP

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Shanista90 » Чет 27 апр 2023 2:46


Благодаря за информацията, взех нов клеморед и няма разлика, продължава да не пали само светят лампите на таблото. Единствено остава проблеми по токовете на скоростния лост. Ако някой има идея как да го мостирам, явно там ще се окаже цялата галимация. Благодаря


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2637
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Vasseto » Чет 27 апр 2023 6:02


Снимай да го видя.

P.S. Явно си поел по трудния начин.


Shanista90
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
Автомобил: Jetta
Двигател: RP

Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение

Мнениеот Shanista90 » Чет 27 апр 2023 8:41


Много се набутах с тоя автоматик. Качвам снимка на кабелите към лоста. Благодаря
Прикачени файлове
befunky_2023-3-3_23-39-19.jpg



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта