Здравейте!
Някой с Аутодата би ли ми казал какви са стойностите при замерване на датчика на охладителната течност и на този за температурата на постъпващия в мотора въздух, при дебитомера. 
Какъв цвят трябва да е пръстена на датчика за температура на антифриза?
			
									
									Голф 3 2е стойности на датчици
- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
За съжаление на тоя комп нямам аутодата, но датчика има 2 варианта: 2 двупинови или един четерипинов
Ако са 2 датчика, то датчика за антифриза трябва да е със син цвят.
Не пръстен!
Датчика е син! Корпуса му.
Втория е само за таблото
Ако е 4-пинов, то трябва да е черен с жълт пръстен
			
									
										
						Ако са 2 датчика, то датчика за антифриза трябва да е със син цвят.
Не пръстен!
Датчика е син! Корпуса му.
Втория е само за таблото
Ако е 4-пинов, то трябва да е черен с жълт пръстен
- stefan4o
 - Мнения: 19336
 - Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
 - Автомобил: VW Jetta
 - Двигател: PN 1990+KR 1987
 - Местоположение: Стара Загора
 - Контакти:
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
При загрял мотор беше къмто 100-200 ома, ако е изправен.
			
									
										
						- 
				TheEx0rcist
 - Мнения: 23
 - Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: 2E
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Благодаря но "къмто" в случая не ме устройва.
Датчика е чисто нов, Хела, черен с жълт пръстен и с 4 пина. Искам да го замеря и да видя в целия диапазон на загряване какво се случва.
Вчера (първо каране с новия датчик) ми показваше до 115 градуса по табло и малко ме стресира ако трябва да съм честен.
			
									
										
						Датчика е чисто нов, Хела, черен с жълт пръстен и с 4 пина. Искам да го замеря и да видя в целия диапазон на загряване какво се случва.
Вчера (първо каране с новия датчик) ми показваше до 115 градуса по табло и малко ме стресира ако трябва да съм честен.
- Ивайло Димов
 - предупреждение за БАН
 - Мнения: 1519
 - Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
 - Автомобил: Seat Toledo
 - Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Толко го дават
							
			
									
										
						- 
				TheEx0rcist
 - Мнения: 23
 - Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: 2E
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Иво, кое да гледам? Малко съм объркан.
			
									
										
						- Ивайло Димов
 - предупреждение за БАН
 - Мнения: 1519
 - Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
 - Автомобил: Seat Toledo
 - Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Ключа в жълто ,той пуска перките ти датчика не съм го снимал .Това което разбирам според мен на 112 градуса му е зададено на  3та степен .Ти къде ги гледаш тези 115 градуса ,перките работят ли ?
			
									
										
						- 
				TheEx0rcist
 - Мнения: 23
 - Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: 2E
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Идеята ми е да замеря показанията на датчика за температура на антифриза какви стойности дава към компютъра на колата (пинове 1 и 3) и към таблото (2 и 4), в целия диапазон на загряване. 115 градуса ми ги показва на таблото и малко ме стресира. 
Има симптоми за заседнал в лееееко отворено положение термостат, защото парното започва да духа топло още преди да е достигната работната температура на двигателя, след 3-4 минути работа на място.
Свалих свещите за проверка и съдя по тях, че ГВС е наред. Свещите са перфектно чисти. Нямат нагар, нямат оцветяване...като нови.
Намерих в немски форум някакви стойности, но не знам дали трябва да са те:
0⁰ - 5000 до 7000 Ohm
20⁰ - 2000 до 3000 Ohm
50⁰ - 740 до 920 Ohm
80⁰ - 280 до 360 Ohm
100⁰ - 170 до 220 Ohm
			
									
										
						Има симптоми за заседнал в лееееко отворено положение термостат, защото парното започва да духа топло още преди да е достигната работната температура на двигателя, след 3-4 минути работа на място.
Свалих свещите за проверка и съдя по тях, че ГВС е наред. Свещите са перфектно чисти. Нямат нагар, нямат оцветяване...като нови.
Намерих в немски форум някакви стойности, но не знам дали трябва да са те:
0⁰ - 5000 до 7000 Ohm
20⁰ - 2000 до 3000 Ohm
50⁰ - 740 до 920 Ohm
80⁰ - 280 до 360 Ohm
100⁰ - 170 до 220 Ohm
- Ивайло Димов
 - предупреждение за БАН
 - Мнения: 1519
 - Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
 - Автомобил: Seat Toledo
 - Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
 - Местоположение: Шумен
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Е тук не мога да помогна ,стрелката на таблото може да лъже и да показва по-висока температура.Ако се съмняваш в термостата го подмени преди да се занимаваш с датчиците.
			
									
										
						- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Тук вече имам АутоДата

- 
				TheEx0rcist
 - Мнения: 23
 - Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: 2E
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Златен си!
А за другите две крачета за показанието на таблото има ли нещо? Да ги замеря и тях.
Също така и за температурата на входящия въздух при дебитомера.
Ps.: Прясна информация от преди половин час! Оригинален термостат за 2е, Бургас, 140 Лева е цената.
			
									
										
						А за другите две крачета за показанието на таблото има ли нещо? Да ги замеря и тях.
Също така и за температурата на входящия въздух при дебитомера.

Ps.: Прясна информация от преди половин час! Оригинален термостат за 2е, Бургас, 140 Лева е цената.

- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
За другите 2 крачета, дето са за таблото не съм намирал информация, но 'хапчето' (термоелемента) е същото, та предполагам, че и стойностите ще трябва да са същите.
За датчика за входящия въздух така и никога е успях да намеря инфо. А съм търсил...
			
									
										
						За датчика за входящия въздух така и никога е успях да намеря инфо. А съм търсил...
- 
				TheEx0rcist
 - Мнения: 23
 - Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: 2E
 
- 
				TheEx0rcist
 - Мнения: 23
 - Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: 2E
 
Re: Голф 3 2е стойности на датчици
Току що са сменени термостата и датчика за детонации.
Стария термостат е забил на съвсем леко отворено положение. Сега по табло стрелката ми показва температура до 115 градуса при показание температура на маслото 92-94 градуса по MFA.
Направена проверка: веднага след като включи вентилатора за да обдуха радиатора, датчика за температура на охладителната течност, при замерване показа 230 Ω, по таблица в норма. Маркучи НЕ надува.
Това е трети различен голф, който ми минава през ръцете и имам някакви наблюдения. В сегашния случай ми прави впечатление, че стрелката за температурата се движи мнооооого бавно и в двете посоки. Отнема около минута за да се застопори.
Дайте съвет какво и как да проверя дали проблема е в таблото. Имам евентуално табло от ABF ако ще свърши работа за проба.
Има ли вариант ако таблото ми е сменяно с НЕ подходящо, да показва грешно? Бих могъл да го сваля и да погледна номера му и да го постна тук за да каже някой дали е за този мотор.
Edit: До колко километра в час трябва да е таблото? В интернет ми изкачат до 220 и до 240 за 2.0 115 к.с.. От какво зависи?

Edit: След часове ровене из немски сайтове намерих информация за таблата и кое за кой модел е. В моя случай, таблото си е точно за колата.

Източник информация
http://ck222s.bithal.de/ck222web/golf3t ... 3tacho.htm
https://www.theresias.com/tutorials/1h_ki.htm
Смених таблото с ABF-ско, същото поведение на стрелката за температурата.
Започвам да се съмнявам в чисто новия датчик за температурата дали дава коректни данни към таблото. Жалко, че нямам стойностите за пинове 2 и 4. Мъките продължават
  
			
									
										
						Стария термостат е забил на съвсем леко отворено положение. Сега по табло стрелката ми показва температура до 115 градуса при показание температура на маслото 92-94 градуса по MFA.
Направена проверка: веднага след като включи вентилатора за да обдуха радиатора, датчика за температура на охладителната течност, при замерване показа 230 Ω, по таблица в норма. Маркучи НЕ надува.
Това е трети различен голф, който ми минава през ръцете и имам някакви наблюдения. В сегашния случай ми прави впечатление, че стрелката за температурата се движи мнооооого бавно и в двете посоки. Отнема около минута за да се застопори.
Дайте съвет какво и как да проверя дали проблема е в таблото. Имам евентуално табло от ABF ако ще свърши работа за проба.
Има ли вариант ако таблото ми е сменяно с НЕ подходящо, да показва грешно? Бих могъл да го сваля и да погледна номера му и да го постна тук за да каже някой дали е за този мотор.
Edit: До колко километра в час трябва да е таблото? В интернет ми изкачат до 220 и до 240 за 2.0 115 к.с.. От какво зависи?

Edit: След часове ровене из немски сайтове намерих информация за таблата и кое за кой модел е. В моя случай, таблото си е точно за колата.

Източник информация
http://ck222s.bithal.de/ck222web/golf3t ... 3tacho.htm
https://www.theresias.com/tutorials/1h_ki.htm
Смених таблото с ABF-ско, същото поведение на стрелката за температурата.
Започвам да се съмнявам в чисто новия датчик за температурата дали дава коректни данни към таблото. Жалко, че нямам стойностите за пинове 2 и 4. Мъките продължават
  
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта
			   