Здравейте на всички нов съм във форума, не видях подобна тема за това започвам тази.
Колата ни е Golf MK6 2.0tdi автомат 6 степенна 140 коня
Колата изведнъж започна да тресе волана и купето след 110км до 190км. Също както тресе когато имате крива джанта само че е по силно защото цялата кола се тресе + волана.
Предишния ден колата я карах с 140 150 и нямаше проблеми не съм влизал в голяма дупка или нещо подобно, прибрах се угасих. На следващия ден тръгнах из града обаче на един светофар тръгнах с пълна гас, и след като излязох извън града започна да тресе.
Забелязах че и при 2ра скорост от 2хил оборота като тръгна да ускорявам до 3хил. оборота също леко има претрисане.
Пробвах да изключа колата на свободна и да я угася, пак тресе, изключваме факта че е от двигателя.
Няма значение дали ускоряваш, потдържаш или не подаваш гас, тресенето е едно и също.
Като натиснеш спирапката също няма разлика и не се усеща в педала.
1. Проверихме гумите и джантите 3 пъти, НЯМА РАЗЛИКА.
2. Пробвахме с други джанти комплект с гуми, НЯМА РАЗЛККА.
3. Сменихме комплект полуоски с външни и вътрешни карета, НЯМА РАЗЛИКА.
4.Сменихме лагери на главини, НЯМА РАЗЛИКА
5. Сменихме 3те тампона на двигателя, НЯМА РАЗЛИКА.
6 Сменихме кормилни накрайници, НЯМА РАЗЛИКА.
7 Проверихме вътрешния прът към който се захваща вътрешното каре и влиза в кутията видимо няма щети.
Вече не знам какво да проверяваме и сменяме.
Предишния собственик каза че е сменял съединител демфер на кутията.
Съюняваме се че е от кутията но от варна ни казаха пе това няма как да е от кутията.
Golf MK6 2012г. 2.0 tdi CFF DSG кутия тресене
Re: Golf MK6 2012г. 2.0 tdi CFF DSG кутия ТРЕСЕНЕ
При DSG съединителите са два, а маховика е демпфер. От демпфер не мисля, че е възможно да тресе по така описаният от теб начин - той тресе на студено, трака, или пък при гасене. Съединителите не знам какви симптоми имат при износване.
Провери вътрешни и външни карета, особено вътрешните се прецакват често при дсг, въпреки че тогава ще тресе само при ускорение и товар. Но все пак може да пробваш с други полуоски и карета към тях за проба дали ще има промяна. На последно място остава да са сеп разбили самите ябълки на кутията след карето от вътре на кутията и да имат луфтове - това се наблюдава при Ауди Б8 с 6ст ръчна кутия.
Провери вътрешни и външни карета, особено вътрешните се прецакват често при дсг, въпреки че тогава ще тресе само при ускорение и товар. Но все пак може да пробваш с други полуоски и карета към тях за проба дали ще има промяна. На последно място остава да са сеп разбили самите ябълки на кутията след карето от вътре на кутията и да имат луфтове - това се наблюдава при Ауди Б8 с 6ст ръчна кутия.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf MK6 2012г. 2.0 tdi CFF DSG кутия ТРЕСЕНЕ
От дюза същото става
Re: Golf MK6 2012г. 2.0 tdi CFF DSG кутия ТРЕСЕНЕ
vasko__2 написа:От дюза същото става
Не е дюза защото при изгасен двигател пак е същото
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 296 госта