Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gsisport
Мнения: 209
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот gsisport » Пет 02 фев 2024 10:26


Здравейте, имам следния проблем. Голф 6 2.0 ТДИ 110 коня. От няколко дни перките на радиатора започнаха да работят на максимална скорост постоянно (дори когато колата е напълно студена). Още с даването на контакт тръгват и докато не се угаси контакта не спират. Пробвано е с чисто нови перки (ефект нулев), ново реле (ефект никакъв), просвирена е инсталацията на 90 ти пин , който отива от компютъра до перките има връзка. Моля за съвети.




Потребителски аватар
tomata
Мнения: 483
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот tomata » Пет 02 фев 2024 10:50


Защо сменяш на око, закачи колата с диагностика. Едно време този проблем при голф 3 се решаваше, със смяна на някакъв датчик на климатика :biggrin


Потребителски аватар
gsisport
Мнения: 209
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот gsisport » Пет 02 фев 2024 10:55


Забравих да напиша преди всичко на диагностика нищо не излиза.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 645
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот railfan » Пет 02 фев 2024 11:19


Класика в жанра.
Регенерация след регенерация след регенерацията.

Какво се случва точно: DPF-a ти е пълен с пепел и не може да се регенерира успешно. При регенерация винаги се пускат и двете перки заради голямата температура, която се отдава от него. Тъй като регенерацията не завършва успешно, ти я гасиш и при следващото палене тя отново влиза в регенерация. Която не завършва и така затваряш кръга.

Прочети по въпроса из форума, тонове има изписано. През диагностика ще видиш, че е в регенерация и нивото на сажди. Опитай да я изкараш на дълго, 4 та предавка с 2000+ оборота поне и покарай така поне 10-20 км, за да успее да премине регенерацията. Ще помогне временно, в дългосрочен план или нов DPF, или резачката на този.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4252
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот tdi fen » Пет 02 фев 2024 11:23


и на мен ми прилича на е още една кола с отрязан дпф


Потребителски аватар
gsisport
Мнения: 209
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот gsisport » Пет 02 фев 2024 11:59


ДПФ-а е премахнат от около година....


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 645
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот railfan » Пет 02 фев 2024 12:36


Добре беше да го уточниш това в началото.
В такъв случай, през VCDS провери показанията на температурните датчици - най-вече на околната температура и тази на антифриза. Може някой от тях да лъже колата, че й е топло и затова да ги пали в този случай.


Потребителски аватар
gsisport
Мнения: 209
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот gsisport » Пет 02 фев 2024 13:01


Датчика за външна показва на диагностика, колкото и на таблото, температурата на антифриза е адекватна спрямо стрелката на таблото, датчика на климатика, който също бил проблемен също показва налягане в норма.....


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8389
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот samo_pechka » Пет 02 фев 2024 16:01


На по-стар автомобил, случваше се точно описаното. Причина бе един шалтер ( биметален, темепратурен ) монтиран на радиатора . Залепнал и перките нон-стоп. След смяната му, вс. се оправи.


Потребителски аватар
gsisport
Мнения: 209
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот gsisport » Пон 05 фев 2024 15:23


Други насоки ? :)


Irnik
Мнения: 90
Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf 6 2.0 TDI 110 кс - Перките работят на макс постоянно

Мнениеот Irnik » Пон 05 фев 2024 20:24


Електронният блок включва вентилаторите , когато антифриза достигне 90 гр.целзиеви или като включа климатика /за Бора 1.6 , АКЛ / . Твойта е по нова , но предполагам че е по същия начин . Провери /или ги смени/ , температурния датчик на антифриза и този на радиатора . Обикновенно тези датчици изменят съпротивлението си при нагряване /мериш при студен мотор и после при загрял / . Преди една година сменях този на антифриза /стрелката ми показваше 90 гр. и изведнъш падаше на нула / . Мерих и повредения и новия датчик на съпротивление , и двата при нагряване си променяха съпротивлението , но на стария мисля че бяха по ниски стойностите . С новия датчик всичко се оправи . Препоръчвам датчици на Феби .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 238 госта