Колеги, моля за малко по
Проблема е във много високите обороти на празен ход. Колата е 1.3 MH 2e3 карбуратор. Проверих Вакуумните маркучи , въздушната клапа, термо-времевия клапан/ знам че би трябвало да нямам но имам/. Дайте някакви идеи какво може да е?
Бих помолил и за инфо как действа електромагнитният изключващ клапан , защото към него отиват два проводника- 1. от капака на въздушната клапа, 2- от термовремевия клапан.
Мерси



Високи обороти 2е3
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zwjar_na_putq
- Мнения: 211
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Едва ли е виновен вакуумният регулатор на делкото.Имах такава кола със същия двигател...Тръбичката към моя вакуумен регулатор я бях запушил с едно болтче М4.Иначе работеше на празен ход (само) като на 3 цилиндъра.Вярно е,че така гори повече,но не много,а един вакуум регулатор на Бош е 45 лева плюс работата за смяната (не е проста работа)
http://www.zamunda.net/browse.php?searc ... incldead=1
Инфо !!!
Понеже не виждам с какъв алтомобил си !!!
Инфо !!!

Понеже не виждам с какъв алтомобил си !!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта