Когато се опитам да го изфорсирам се замисля и забива муцуната; задържа обороти, когато загрее проблемът изчезва, но се усеща едно претрисане. Ауспуха е черен и мирише на суров бензин, разхода е завишен, особено на градски цикъл.
Общо взето няма неща по запалителната система, които да са стари - Кабели, свещи, капачка, палец, бобина, ламбда сонда. Както и бензиновия регулатор. Не дава абс. никакви грешки, работата на ламба сондата е в норма. Всичко някак си ме навежда на мисълта, че преобогатява сместа. Дюзите дават нормални времена, само дето нямам идея как да проверя дали разпръскват горивото както трябва. Не останаха варианти или инжектори, или нещо по ECU-то. Така като гледам и не засмуква въздух от никъде. Някакви идеи?
П.С. Запушил съм EVAP клапанаи отвора на смукателния колектор, понеже нямам канистъра за бензиновите изпарения от резервоара. Дали би могло това да оказва влияние т.е. компютърът да си мисли, че ще се получат бензинови пари от канистъра, а всъщност не постъпва нищо.
Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега от форума имаше подобен проблем и се оказа някаква студена спойка на някакво реленце за ЕКЮто което се намира при бушоните.Ходих при него сменяхме наред от мойта на неговата кабели,свещи,дистибуторна капачка,палец не и не и накрая ходи на някакъв сервиз и го хванали този проблем ама не знам дали и при тем може да е от него 

ЗА ABF
И АЗ ИМАМ САЩИЯ ПРОБЛЕМ ТРЕСЕ ПРИ ПРАЗЕН ХОД ЛЕКО А ЖАЖ ЖИСОКИТЕ Е ГОРЕ ДОЛУ ДОБРЕ СМЕНИЛ САМ ВСИЧКО КАБЕЛИ БРЕМИ СВЕЩИ NJK , ПАЛЕЦ И НЕ СЕ ОПРАЖИА ПРАЖИ МИ Я МНОГО БЛИЗАК ПРИАТЕЛ В БОША В ОБЕЛЯ ,И ЗАЩОТО НЕ ХВАщТА ПРОБЛЕМА ЗАПОЧВА ДА ГОЖОРИ ГЛУПОСТИ !!! АКО РЕСШИШ ПРОБЛЕМА МОЛИЯТЕ СЕ ОБАДИ 0888602011
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
Re: Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане
VeilSide написа:Когато се опитам да го изфорсирам се замисля и забива муцуната; задържа обороти, когато загрее проблемът изчезва, но се усеща едно претрисане. Ауспуха е черен и мирише на суров бензин, разхода е завишен, особено на градски цикъл.
Общо взето няма неща по запалителната система, които да са стари - Кабели, свещи, капачка, палец, бобина, ламбда сонда. Както и бензиновия регулатор. Не дава абс. никакви грешки, работата на ламба сондата е в норма. Всичко някак си ме навежда на мисълта, че преобогатява сместа. Дюзите дават нормални времена, само дето нямам идея как да проверя дали разпръскват горивото както трябва. Не останаха варианти или инжектори, или нещо по ECU-то. Така като гледам и не засмуква въздух от никъде. Някакви идеи?
П.С. Запушил съм EVAP клапанаи отвора на смукателния колектор, понеже нямам канистъра за бензиновите изпарения от резервоара. Дали би могло това да оказва влияние т.е. компютърът да си мисли, че ще се получат бензинови пари от канистъра, а всъщност не постъпва нищо.
ха сега да вида,това го прави и моя KR и всеки казва температурна кутийка и незнам кво,а съм ги сменл тези работи или са проверени че работят,смених таблото с бушоните и релетата,карах я в сервиз , било от центровката на инженкциона смениха горивния и въздушния филтър,ама файда нема и сега сутрин я пала, пуша цигара и тогава тръгвам.дано някой намери разрешение на този проблем че се натрових от тея цигари
Re: Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане
pacohaker написа:VeilSide написа:Когато се опитам да го изфорсирам се замисля и забива муцуната; задържа обороти, когато загрее проблемът изчезва, но се усеща едно претрисане. Ауспуха е черен и мирише на суров бензин, разхода е завишен, особено на градски цикъл.
Общо взето няма неща по запалителната система, които да са стари - Кабели, свещи, капачка, палец, бобина, ламбда сонда. Както и бензиновия регулатор. Не дава абс. никакви грешки, работата на ламба сондата е в норма. Всичко някак си ме навежда на мисълта, че преобогатява сместа. Дюзите дават нормални времена, само дето нямам идея как да проверя дали разпръскват горивото както трябва. Не останаха варианти или инжектори, или нещо по ECU-то. Така като гледам и не засмуква въздух от никъде. Някакви идеи?
П.С. Запушил съм EVAP клапанаи отвора на смукателния колектор, понеже нямам канистъра за бензиновите изпарения от резервоара. Дали би могло това да оказва влияние т.е. компютърът да си мисли, че ще се получат бензинови пари от канистъра, а всъщност не постъпва нищо.
ха сега да вида,това го прави и моя KR и всеки казва температурна кутийка и незнам кво,а съм ги сменл тези работи или са проверени че работят,смених таблото с бушоните и релетата,карах я в сервиз , било от центровката на инженкциона смениха горивния и въздушния филтър,ама файда нема и сега сутрин я пала, пуша цигара и тогава тръгвам.дано някой намери разрешение на този проблем че се натрових от тея цигари


Той променя налягането в системата в зависимост от температурата на мотора.
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
plamen03 написа:колега при мен се получи преди една седмица,като запалиш колата всичко е ок караш 200м. и като дадеш гас колата почва да работи като на три цилиндара. като загрее никакви грижи. смених двата температурни датчика на главата точно под дистрибутурната капачка и сега всичко е на 6.
благодаря
каква марка си взе ?
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
Re: Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане
Bobby_ написа:pacohaker написа:VeilSide написа:Когато се опитам да го изфорсирам се замисля и забива муцуната; задържа обороти, когато загрее проблемът изчезва, но се усеща едно претрисане. Ауспуха е черен и мирише на суров бензин, разхода е завишен, особено на градски цикъл.
Общо взето няма неща по запалителната система, които да са стари - Кабели, свещи, капачка, палец, бобина, ламбда сонда. Както и бензиновия регулатор. Не дава абс. никакви грешки, работата на ламба сондата е в норма. Всичко някак си ме навежда на мисълта, че преобогатява сместа. Дюзите дават нормални времена, само дето нямам идея как да проверя дали разпръскват горивото както трябва. Не останаха варианти или инжектори, или нещо по ECU-то. Така като гледам и не засмуква въздух от никъде. Някакви идеи?
П.С. Запушил съм EVAP клапанаи отвора на смукателния колектор, понеже нямам канистъра за бензиновите изпарения от резервоара. Дали би могло това да оказва влияние т.е. компютърът да си мисли, че ще се получат бензинови пари от канистъра, а всъщност не постъпва нищо.
ха сега да вида,това го прави и моя KR и всеки казва температурна кутийка и незнам кво,а съм ги сменл тези работи или са проверени че работят,смених таблото с бушоните и релетата,карах я в сервиз , било от центровката на инженкциона смениха горивния и въздушния филтър,ама файда нема и сега сутрин я пала, пуша цигара и тогава тръгвам.дано някой намери разрешение на този проблем че се натрових от тея цигари
при теб проблема е на друго място
ДИФЕРЕНЦИАЛЕН РЕГУЛАТОР!!!
Той променя налягането в системата в зависимост от температурата на мотора.
само кажи каво представлява този регулатор и то сменям веднага ако вече не съм го направил.Поздрави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 51 госта