нормално ли е да духа от капачката за масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

нормално ли е да духа от капачката за масло

Мнениеот Grizzlito » Сря 13 юни 2007 10:54


нормално ли е да духа от капачкатс за наливане на масло, и от дупката за щеката , съвсем леко духа, само въздух когато мора е на празех ход, харчи ми по литър и половина на 10 000 км , двигателя е AFT ако е проблем какъв и горе долу колко по беден ще стана за да го оправя :) мерси ви много. колата не пуши и върви относително добре :) не знам за другото




Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Сря 13 юни 2007 11:01


Мисля че е нормално да си подухва .
Поне при мене си подухва но не ми харчи масло, за сега :).
Виж си маркуча за картерните изпарения да не се е задръстил също е добра идея.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 13 юни 2007 11:02


От капачката да(все пак вентилира се картера),но не силно като вентилатор...,а от щеката за масло въобще не бива да духа......
Силното духане (от капачката) означава гумички на клапаните за смяна.....а второто "гумички" на буталата(както беше писал едни колега от форума!) ....сиреч сегменти.....


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Сря 13 юни 2007 11:03


Според мен първото, което трвбва да направиш, е да измериш налягането на маслото - колегата Жокер беше писал тема за това. Ако е ок - няма от какво да се плашиш.
1,5 литра за 10к не е болка за умирачка, но не е и за пренебрегване - сменял ли си вложки на клапаните? Да не ти тече от някоя гарнитура?
:wink: :arrow:


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Сря 13 юни 2007 11:04


Двигателя е сух по гарнитурите, май съм за гумички, колко струва тази екстра приблизтелно :)


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Сря 13 юни 2007 11:11


Гумичките са евтини - 10-15 лева, но труда е бая - щото се разглобява поовината двигател. Също внимавай - ако решиш да го правиш- да не попаднеш на някой смърф - може да ти съсипе двигателчето :arrow: :wink:


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Сря 13 юни 2007 11:15


Vaskoto занимава ли се с твоа, ако да ще си ходя при него направо


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 13 юни 2007 11:23


connor cane написа:Гумичките са евтини - 10-15 лева, но труда е бая - щото се разглобява поовината двигател. Също внимавай - ако решиш да го правиш- да не попаднеш на някой смърф - може да ти съсипе двигателчето :arrow: :wink:

Не се разглобява полувината двигател.
Маха се капака на главата и от там се махат повдигачите и после гумичките. А като пари гумичките са от 8-15 лв., коркова гарнитура 10-15лв. (такава се слага от завода, но след време корка се пропива и почва да сълзи), гумена гарнитура-ако е хубава 20-30лв. (такава е за предпочитане да се сложи, защото е по-издържлива) и труда варира 30-40 лв.
Мисля, че има доста писано във форума. Който е сменял сигурно е по-запознат от мен.


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Сря 13 юни 2007 11:26




Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Сря 13 юни 2007 11:59


Ами ще сменя и гумички и сегменти за да нямам проблеми. по добре да дам 200-300 лева веднъж , и без тва ме радва голфчето не ми се продава :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 13 юни 2007 13:04


Да може да не се отваря ДВГ.аз така ги сменях моите.....ама,ако има разбити водачи на клапаните,ако ще сменяш сегменти,и особено ако има добър майстор ......по-добре отваряне и припасване на клапаните...

Последна промяна от joker на Сря 13 юни 2007 13:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Сря 13 юни 2007 13:10


ей ся ще видя дали вее от моята...


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Сря 13 юни 2007 19:04


Колега, моето мнение е да не-пипаш двигателя.Както казва колегата " joker " нормално е да духа от капачката, но не като вентилатор :wink: и все пак отиди на Майстор, който е с препоръка от твой приятел или на колеги от форума на VW, за който се знае че наистина е много ДОБЪР и КОРЕКТЕН/ все още се намират такива /, нека той да ти види колата и тогава прави, каквото ще правиш :wink:
Успех :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 13 юни 2007 19:11


Гризлиии,гледай сега:не се плаши от подобни неща,ами ако не си сигурен как е поддържана колата,сложи добавка за почистване на маслото,няма значение марката.Смени после маслото с по-евтино,карай го малко 4-5 хил.км,после си купи хубаво и пак смени и наблюдавай колата.Аз като гледам АФТ-то на високи обороти похапва масълце,в рамките на нормалното - 100-200 грама на 2-3 хил км,като го ръчкам.
Карай си там и не си притеснявай :wink: .
Колкото по-малко ремонти се напъваш да правиш,толкова по-добре.
Защото частите и ремонтите в БГ са едни...никакви.Не оспорвам,че си има чудесни и разбиращи майстори,които по нищо не отстъпват на чуждоземските,даже ги превъзхождат.Ама частите ги докарват кой откъдето свари и се сещай после за качеството...


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Сря 13 юни 2007 19:22


Колега andro_ много си прав :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA, Google [Bot] и 30 госта