Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
- gyow
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
- Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
Здравейте колеги. Знам, че има ако не десетки, то стотици теми относно този карбуратор и автоматичния му смукач. През годините съм чел много от тях, но не успях да намеря трайно решение. Та накратко: Колата е голф 2 1.3 с карбуратор Pierburg 2e3 като се кара само на газ градско/селско на къси разстояния. Искам да изолирам изцяло автоматичния смукач - разкачал съм буксите на термо ампулата, биметалната пластината и тази на вакума, изолирал съм всички вакуми освен този на втора клапа, като последно махнах изцяло горната клапата на смукача и пак колата работи на 2000об. докато загрее. Като загрее е бетон кове на 850. Има ли начин да изолирам смукача изцяло? Евентуално смяна или някакъв пиниз със температурния датчик ? Благодаря предварително.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
Пиниза е еднокамерен карбуратор с ръчен смукач .Така ще са изпълними твоите желания.
- gyow
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
- Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
Не ми се занимава да сменям карбуратори колега, понеже го карам само на газ предимно на късо и е на високи обороти. Не успявам да открия винт за реглаж на биметалната пластина и термо ампулата до колко оборота да вдига като е студена както при 2е2. Евентуално остава да я сваля и да огледам дали не може да се коригира. Но пък никъде не открих някой да я преправял, а само въздушната клапа.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
Доста е сложно за обяснение свали си пдф за сервизно обслужване за твоя карбуратор и чети и се учи ама времето за тази цялата процедура ще е поне два пъти повече от варианта с еднокамерен щом караш само на газ няма по добро.
- gyow
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
- Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
Пдф-а го имам отдавна също и колата и съм чел доста. В краен вариант ще го разглобя и разгледам дали може да се коригира управлението на термоклапана към дроселовата клапа, понже както казах въздушната на газ като е студена не играе роля. Идеята ми беше който е правил подобно упражнение да даде насоки, а не само да си чешем пръстите.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
- Автомобил: jetta 2
- Двигател: ez 1986
- Местоположение: praha
Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
От долу на механизма с пружината се прави реглаж държи го един болт с имбус и планка с зъбчета карбуратора като цяло има реглаж на топло и студено щом имаш пдф-а трябва да си го видял разчопли го там и дано да ти стане номера ама може и да не го направиш щом досега не си разбрал принципа на работа на карбуратора
- gyow
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
- Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
От там се регулира въздушната клапа, а при мен на газ студена не играе роля. В горната част има и един шестограм за вакума, който пак мести същата клапа. Отстрани в ляво има два винта за качеството и количеството на сместа, но те се регулират на топъл мотор. Върху корпуса където циркулира антифриза има още един шестограм външен, но при мен не се върти и не съм го напъвал да не го счупя. Други опции за реглаж не съм видял.
- gyow
- Мнения: 26
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
- Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.
От там се регулират. С болта, който е на планката под корпуса на биметалната пластина - коригира колко да се отваря дросела при включен смукач. Току що го видях, че е свързано с въздушната клапа и с дросела. Благодаря за насоките и отделеното време.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта