Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
gyow
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот gyow » Пон 09 сеп 2024 18:50


Здравейте колеги. Знам, че има ако не десетки, то стотици теми относно този карбуратор и автоматичния му смукач. През годините съм чел много от тях, но не успях да намеря трайно решение. Та накратко: Колата е голф 2 1.3 с карбуратор Pierburg 2e3 като се кара само на газ градско/селско на къси разстояния. Искам да изолирам изцяло автоматичния смукач - разкачал съм буксите на термо ампулата, биметалната пластината и тази на вакума, изолирал съм всички вакуми освен този на втора клапа, като последно махнах изцяло горната клапата на смукача и пак колата работи на 2000об. докато загрее. Като загрее е бетон кове на 850. Има ли начин да изолирам смукача изцяло? Евентуално смяна или някакъв пиниз със температурния датчик ? Благодаря предварително.




mrsch66
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
Автомобил: jetta 2
Двигател: ez 1986
Местоположение: praha

Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот mrsch66 » Вто 10 сеп 2024 8:54


Пиниза е еднокамерен карбуратор с ръчен смукач .Така ще са изпълними твоите желания.


Потребителски аватар
gyow
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот gyow » Вто 10 сеп 2024 10:57


Не ми се занимава да сменям карбуратори колега, понеже го карам само на газ предимно на късо и е на високи обороти. Не успявам да открия винт за реглаж на биметалната пластина и термо ампулата до колко оборота да вдига като е студена както при 2е2. Евентуално остава да я сваля и да огледам дали не може да се коригира. Но пък никъде не открих някой да я преправял, а само въздушната клапа.


mrsch66
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
Автомобил: jetta 2
Двигател: ez 1986
Местоположение: praha

Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот mrsch66 » Вто 10 сеп 2024 17:06


Доста е сложно за обяснение свали си пдф за сервизно обслужване за твоя карбуратор и чети и се учи ама времето за тази цялата процедура ще е поне два пъти повече от варианта с еднокамерен щом караш само на газ няма по добро.


Потребителски аватар
gyow
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот gyow » Вто 10 сеп 2024 18:50


Пдф-а го имам отдавна също и колата и съм чел доста. В краен вариант ще го разглобя и разгледам дали може да се коригира управлението на термоклапана към дроселовата клапа, понже както казах въздушната на газ като е студена не играе роля. Идеята ми беше който е правил подобно упражнение да даде насоки, а не само да си чешем пръстите.


mrsch66
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
Автомобил: jetta 2
Двигател: ez 1986
Местоположение: praha

Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот mrsch66 » Сря 11 сеп 2024 7:32


От долу на механизма с пружината се прави реглаж държи го един болт с имбус и планка с зъбчета карбуратора като цяло има реглаж на топло и студено щом имаш пдф-а трябва да си го видял разчопли го там и дано да ти стане номера ама може и да не го направиш щом досега не си разбрал принципа на работа на карбуратора


Потребителски аватар
gyow
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот gyow » Сря 11 сеп 2024 12:42


От там се регулира въздушната клапа, а при мен на газ студена не играе роля. В горната част има и един шестограм за вакума, който пак мести същата клапа. Отстрани в ляво има два винта за качеството и количеството на сместа, но те се регулират на топъл мотор. Върху корпуса където циркулира антифриза има още един шестограм външен, но при мен не се върти и не съм го напъвал да не го счупя. Други опции за реглаж не съм видял.


mrsch66
Мнения: 303
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
Автомобил: jetta 2
Двигател: ez 1986
Местоположение: praha

Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот mrsch66 » Сря 11 сеп 2024 13:35




Потребителски аватар
gyow
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:01
Автомобил: VW Golf 2 + VW Golf 4
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 с Pierburg 2e3 и автоматичен смукач.

Мнениеот gyow » Сря 11 сеп 2024 14:29


От там се регулират. С болта, който е на планката под корпуса на биметалната пластина - коригира колко да се отваря дросела при включен смукач. Току що го видях, че е свързано с въздушната клапа и с дросела. Благодаря за насоките и отделеното време.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта