Въпрос за климатик Голф 3
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Въпрос за климатик Голф 3
Имам един въпрос момчета. Компресора на голф 3 с климатик ( не климатроник ) може ли да се сложи компресор от голф 4 ? Другият въпрос ми е : Когато ходих на майстор при Мишо (от форума в Герман) той каза,че компресора не е от тази кола и някой е сложил друг. Заглеждам се онзи ден и на него пише. General Motors made in Korea. Веднага ми светна лампа ,че това може би е компресор от някое Daewoo? Мога да приложа снимка ако трябва на компресора да го видите. Дали ще има проблем с пълнене или нещо такова ? Голфа е 1.8 90 коня ADZ мотор.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос за климатик Голф 3
Дай снимки на компресора с какви щуцери е отзад. Най вероятно в момента си с компресор Харисън и си с допълнително слаган климатик.
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за климатик Голф 3
Toва лошо ли е много ? А компресор от голф 4 става ли ?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос за климатик Голф 3
Защо ти е да сменяш компресора ?
Ако найстина си с Харисън - той охлажда една идея по-добре от Санден-а !
Ако найстина си с Харисън - той охлажда една идея по-добре от Санден-а !
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за климатик Голф 3
Харисън е. Като го пусна включва и перка всичко както трябва ама много слабо духа студено. Явно е за пълнене системата.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпрос за климатик Голф 3
Климатикът ти е допълнително монтиран в Италия значи, най-вероятно найстина иска допълване 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Въпрос за климатик Голф 3
На моя Харисън му беше забил някакъв клапан и не държеше налягане. Едни момчета в Орландовци ми го оправиха и:


- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за климатик Голф 3
А при мен климатика е оригинален,но пак съм с харисън,то и шайбата му е с повече писти.
Възможно ли е да има оригинално при голф 3 с Харисън,или нещо е станало на оригиналния и в Италия са сложили тоя
Възможно ли е да има оригинално при голф 3 с Харисън,или нещо е станало на оригиналния и в Италия са сложили тоя

-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Въпрос за климатик Голф 3
да използвам темата и аз да питам нещо . моя голф3 абс 1.8 ми 93 година е с обикновен климатик САНДЕН но вече 2-3 години не съм го ползвал защото не изка да се включи !ще има ли някакъв проблем ако се допълни сега с фреон 134 , тъй като моя е с според етикета от италия R 12
и изобщо заслужава ли си след такъв период да тръгне изобщо 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за климатик Голф 3
Има заводски Голф 3 с харисън,ама са доста малко бройки.Принципно спират да го слагат,защото е много проблемен.Проблемите му са следните - много са му кекави сегментите (тефлоновите О-пръстени на буталата),както и е малко глупаво измислен и в средата му има две гумени гарнитури.Предвид корпуса му,там събира мизерия и се окислява и изгнива и започва да изпуска фреон. 99% от Харисъните го имат този проблем със средните гарнитури.Иначе имат и още един дефект - ръждясва им оста,на която лежи осевия уплътнител и започва и от там да изпуска фреон,като там вече няма ремонт,защото новия осев няма как да легне на износената ос и винаги изпуска. Общо взето заради това сандена е по-добър от харисъна.Като нови да,харисъна охлажда по-добре от сандена,защото има по-голям дебит по каталожни данни,ама това бързо се променя,защото се износва за 0 време 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за климатик Голф 3
А,нормално ли е да е с повече писти?Или вече е бил подменян още в Италия и просто такъв са имали
Иначе моя си работи.Като купих колата само искаше зареждане и вече втора година си охлажда,да очаквам ли в скоро време да се скапе или да карам така докато работи?

Иначе моя си работи.Като купих колата само искаше зареждане и вече втора година си охлажда,да очаквам ли в скоро време да се скапе или да карам така докато работи?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за климатик Голф 3
Ами виждал съм и заводски Харисън на Голф 3, който си е с много писти, такава си му беше шайбата.Иначе дали ще се скапе,зависи от поддръжката на системата.Маслото,което го смазва,обикаля из системата заедно с фреона,то профилактично трябва да се подменя (на 2 години се прави задължително),понеже иначе увеличаваш износването на компресора.Компресорите основно се скапват и от липсата на читаво охлаждане - мръсна пита на кондензатора (предния климатичен радиатор),дефектирала ел. перка,неработещ датчик за пускане на 2-ра степен на перките при налягане над 17-18 атмосфери и т.н. и т.н. Общо взето профилактика на системата се прави препоръчително всяко начало на летния сезон, задължително на 2 сезона (заради маслото и загубата на фреон от системата). Много хора си мислят,че автомобилния климатик е като домашния - направиш ли го един път,няма грешка после години наред...да ама нещата са съвсем различни.
Ето тук съм писал на времето доста неща,може да разгледате и прочетете - Цък

Ето тук съм писал на времето доста неща,може да разгледате и прочетете - Цък

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за климатик Голф 3
За пореден път евала за изчерпателния ти и полезен отговор 

- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за климатик Голф 3
А този филтър зад бронята и фара, където влизат в него маркучите на климатика ? Филтър ли е изобщо и как се казва ? Продава ли се ново и на колко километра се сменя ?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за климатик Голф 3
Филтър е, нарича се дехидратор или още известен като изсушител :) . Служи да обира влагата в системата,както и съдържа цедки за обиране на механични частици (стружки,парченца гума от маркучите и т.н.). Реално е малко спорно кога се сменя...общо взето аз избягвам да го сменям профилактично, освен ако няма ясен проблем с него, а именно да се види, че е запушен изцяло или частично, както и евентуално ако е корозирал и системата изпуска фреон от снадките му. Ако системата е седяла дълго време разхерметизирана, също се налага да се сменя, защото тогава събира влага от околната среда и става негоден за употреба. Иначе се предлага като нов, струва 50-80лв според марката, но за мен лично е малко излишно да се сменя, ако няма проблем с него (моят примерно е на почти 21 години оригинален и работи по-добре от някои чисто нови ментаци)...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта