Въпрос за климатик Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот Milenkatara » Вто 16 апр 2013 18:49


Имам един въпрос момчета. Компресора на голф 3 с климатик ( не климатроник ) може ли да се сложи компресор от голф 4 ? Другият въпрос ми е : Когато ходих на майстор при Мишо (от форума в Герман) той каза,че компресора не е от тази кола и някой е сложил друг. Заглеждам се онзи ден и на него пише. General Motors made in Korea. Веднага ми светна лампа ,че това може би е компресор от някое Daewoo? Мога да приложа снимка ако трябва на компресора да го видите. Дали ще има проблем с пълнене или нещо такова ? Голфа е 1.8 90 коня ADZ мотор.




Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот 6669 » Вто 16 апр 2013 22:40


Дай снимки на компресора с какви щуцери е отзад. Най вероятно в момента си с компресор Харисън и си с допълнително слаган климатик.


Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот Milenkatara » Сря 17 апр 2013 9:19


Toва лошо ли е много ? А компресор от голф 4 става ли ?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот 6669 » Чет 18 апр 2013 7:49


Защо ти е да сменяш компресора ?
Ако найстина си с Харисън - той охлажда една идея по-добре от Санден-а !


Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот Milenkatara » Съб 20 апр 2013 9:53


Харисън е. Като го пусна включва и перка всичко както трябва ама много слабо духа студено. Явно е за пълнене системата.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот 6669 » Съб 20 апр 2013 17:53


Климатикът ти е допълнително монтиран в Италия значи, най-вероятно найстина иска допълване :wink


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот radi_nrj » Съб 20 апр 2013 22:18


На моя Харисън му беше забил някакъв клапан и не държеше налягане. Едни момчета в Орландовци ми го оправиха и:
Изображение


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот Bai Sando » Съб 20 апр 2013 22:29


А при мен климатика е оригинален,но пак съм с харисън,то и шайбата му е с повече писти.
Възможно ли е да има оригинално при голф 3 с Харисън,или нещо е станало на оригиналния и в Италия са сложили тоя :rolleyes


automan
Мнения: 1233
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 17:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот automan » Нед 21 апр 2013 8:46


да използвам темата и аз да питам нещо . моя голф3 абс 1.8 ми 93 година е с обикновен климатик САНДЕН но вече 2-3 години не съм го ползвал защото не изка да се включи !ще има ли някакъв проблем ако се допълни сега с фреон 134 , тъй като моя е с според етикета от италия R 12 :rolleyes и изобщо заслужава ли си след такъв период да тръгне изобщо :screwy


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот zfa159 » Пон 22 апр 2013 10:33


Има заводски Голф 3 с харисън,ама са доста малко бройки.Принципно спират да го слагат,защото е много проблемен.Проблемите му са следните - много са му кекави сегментите (тефлоновите О-пръстени на буталата),както и е малко глупаво измислен и в средата му има две гумени гарнитури.Предвид корпуса му,там събира мизерия и се окислява и изгнива и започва да изпуска фреон. 99% от Харисъните го имат този проблем със средните гарнитури.Иначе имат и още един дефект - ръждясва им оста,на която лежи осевия уплътнител и започва и от там да изпуска фреон,като там вече няма ремонт,защото новия осев няма как да легне на износената ос и винаги изпуска. Общо взето заради това сандена е по-добър от харисъна.Като нови да,харисъна охлажда по-добре от сандена,защото има по-голям дебит по каталожни данни,ама това бързо се променя,защото се износва за 0 време :mhihi


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот Bai Sando » Пон 22 апр 2013 17:40


А,нормално ли е да е с повече писти?Или вече е бил подменян още в Италия и просто такъв са имали :mrgreen
Иначе моя си работи.Като купих колата само искаше зареждане и вече втора година си охлажда,да очаквам ли в скоро време да се скапе или да карам така докато работи?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот zfa159 » Пон 22 апр 2013 17:53


Ами виждал съм и заводски Харисън на Голф 3, който си е с много писти, такава си му беше шайбата.Иначе дали ще се скапе,зависи от поддръжката на системата.Маслото,което го смазва,обикаля из системата заедно с фреона,то профилактично трябва да се подменя (на 2 години се прави задължително),понеже иначе увеличаваш износването на компресора.Компресорите основно се скапват и от липсата на читаво охлаждане - мръсна пита на кондензатора (предния климатичен радиатор),дефектирала ел. перка,неработещ датчик за пускане на 2-ра степен на перките при налягане над 17-18 атмосфери и т.н. и т.н. Общо взето профилактика на системата се прави препоръчително всяко начало на летния сезон, задължително на 2 сезона (заради маслото и загубата на фреон от системата). Много хора си мислят,че автомобилния климатик е като домашния - направиш ли го един път,няма грешка после години наред...да ама нещата са съвсем различни.
Ето тук съм писал на времето доста неща,може да разгледате и прочетете - Цък
:beer


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот Bai Sando » Пон 22 апр 2013 20:43


За пореден път евала за изчерпателния ти и полезен отговор :beer


Потребителски аватар
Milenkatara
Мнения: 470
Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот Milenkatara » Пет 26 апр 2013 16:09


А този филтър зад бронята и фара, където влизат в него маркучите на климатика ? Филтър ли е изобщо и как се казва ? Продава ли се ново и на колко километра се сменя ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за климатик Голф 3

Мнениеот zfa159 » Съб 27 апр 2013 2:00


Филтър е, нарича се дехидратор или още известен като изсушител :) . Служи да обира влагата в системата,както и съдържа цедки за обиране на механични частици (стружки,парченца гума от маркучите и т.н.). Реално е малко спорно кога се сменя...общо взето аз избягвам да го сменям профилактично, освен ако няма ясен проблем с него, а именно да се види, че е запушен изцяло или частично, както и евентуално ако е корозирал и системата изпуска фреон от снадките му. Ако системата е седяла дълго време разхерметизирана, също се налага да се сменя, защото тогава събира влага от околната среда и става негоден за употреба. Иначе се предлага като нов, струва 50-80лв според марката, но за мен лично е малко излишно да се сменя, ако няма проблем с него (моят примерно е на почти 21 години оригинален и работи по-добре от някои чисто нови ментаци)...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта