01274 Air flow Flap Positioning Motor v71

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
AFN98
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 11 окт 2021 19:20
Автомобил: Golf mk4
Двигател: ARL

01274 Air flow Flap Positioning Motor v71

Мнениеот AFN98 » Сря 09 апр 2025 7:56


Здравейте, има ли заместител на въпросното моторче ? Гледахме го само оем, 600 лв. В руските форуми слагат qf10q00133, но не го намирам на нашия пазар. Интересното е, че понякога успява да се намести и не скърца. Обаче понякога просто постоянно чегърта въпросното моторче. Ще свалям скоро табло и бих искал да си реша проблема.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7907
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71

Мнениеот zfa159 » Сря 09 апр 2025 8:25


Зависи за каква кола питате ? :)
Ако е тази по подписът Ви ( Golf IV ), ако е с климатроник (за климатик е различно) и с ляв волан (за десен по спомен е различно), OE номерът на моторчето е 1J1907511A ; има налични заместители - Toparn/HP 111 094 , Meat&Doria MDK107055 , Febi 34151 и други. Слагал съм от всичките тези марки, според какво е имало налично и си карат. Става да се смени и без да се сваля таблото, ако в последствие дефектира и се наложи да се сменя пак.
Ако е за друга кола, кажете марка, модел, година и рама, за да видя какво се предлага.
:beer


Потребителски аватар
AFN98
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 11 окт 2021 19:20
Автомобил: Golf mk4
Двигател: ARL

Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71

Мнениеот AFN98 » Сря 09 апр 2025 9:10


Благодаря, моя грешка е, че не уточних модела и годината на производство. 2001 година, Golf 4. Благодаря ! Иначе ще свалям, табло заради клапите от дунапрен. Чудя се дали да сменя профилактично радиаторчетата ? Дори и да не е много оправдано финансово. Иначе какво препоръчвате като материал за облепяне на клапите ? Аз се спрях на алумиево фолио на 3м. А като марки радиаторчета ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7907
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71

Мнениеот zfa159 » Сря 09 апр 2025 9:35


Да, значи това е моторчето :) .
За радиаторчето - ако ще си правите сам тази процедура т.е. имате условия и в последствие да си го направите пак, не сменяйте оригиналния радиатор, стига още да е такъв и да няма следи да е започнал да протича. Също и ако щуцеирте му не са започнали да се ронят и разпадат, понеже и това им е чест проблем. Новите не топлят много много, а и не карат дълго време като херметичност. Иначе, по мои наблюдения, най-малкото зло за нов радиатор в момента, е Nissens.
За клапите - самозалепващо алуминиево фолио от това, което го водят за въздуховоди, е много добър вариант. Само по края на клапите трябва да се сложи дунапренена лента, за да не дрънкат в корпуса, а и за да уплътняват плътно взъд. поток (не се вижда много добре, ама сивото е дунапренената лента) :

2024-11-15.jpg
2024-11-15.jpg (30.46 KиБ) Видяна 706 пъти


Потребителски аватар
AFN98
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 11 окт 2021 19:20
Автомобил: Golf mk4
Двигател: ARL

Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71

Мнениеот AFN98 » Сря 09 апр 2025 9:58


Благодаря за помоща и информацията. Предполагам 1 слой е досетъчен от фолиото ? Успях да го видя, благодаря за нагледния пример.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7907
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 01274 Air flow Flap Positioning Motor v71

Мнениеот zfa159 » Сря 09 апр 2025 10:10


1 слой е напълно достатъчен, да :) .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта