На мен онзи ден ми се разказа играта - реално не всички Голф 4 имат G191.Аз разглобих един целия,да го търся.Оказа се,че просто го няма,заводски (дупката му не е изрязана дори).Климатроника се кодира (с VAG-Com) кои датчици са налични и кои не са - кодинга му е според модел и година (контролера е един и същи за Пасат В5 и за Голф 4 и е еднакъв през годините).Съответно ако кодинга му не е правилен,търси датчици,които няма и реве за проблеми,каквито реално няма. В случая с този,който борихме ние,се оказа,че самия контролер е прецакан и при опит за прекодиране нищо не се случи,с инат го прекодирахме и спря да реве за G191 ама пак не искаше да работи както трябва.Накрая след като и vaskoto1 вдигна ръце от него след голяма борба,го сменихме с друг и проблемите изчезнаха.
Ако все пак има G191,намира се отдолу под таблото,трябва да се свали барчето със скоростния лост,за да има достъп до него (горе-долу достъп,защото е доста забутан)...
Първо не е зле да се види кодинга на контролера,защото той може да смята,че е на Пасат и да си търси датчици,които няма. Когато е кодиран правилно,в живите данни за G191 показва или -53 ,или 20 или -- ,но това не влияе на работата на климатроника и компресора. Ако не е кодиран правилно,реве,че му го няма и не иска да пуска компресора.
