Проблем при студен старт Голф 3 бензин
Проблем при студен старт Голф 3 бензин
Голф 3 , 1,8 ААМ, 75 к.с. Откакто захладня времето, точно след продължителните дъждове и голямата влага започнаха проблемите със сутрешното палене на Фолксвагените пред блока. Проблема е наличен не само при мен а и при съседа с Джетата, симптомите са почти идентични. Сутрин колата се взривява от четвърт оборот, паля на бензин както винаги ( с газова уредба съм). Работи равномерно около минута и не подавам ли газ започва да глъхне и в крайна сметка угасва след около двеста триста метра. Лошото е че после паленето е много трудно, бая въртене пада, съпроводено с детонации в изпускателната система, имам чувството че колата се дави.. След като загрее колата, и я покарам малко градско, след това няма никакъв проблем, работи равномерно, без втрисане, припукване и придърпване. През целия ден си пали и работи нормално. Само първия половин час сутрин е нараво кошмарен. Капачката на делкото е здрава, палеца почистен, смених два вида свещи ( триполюсни и еднополюсни), макар и не чисто нови, но здрави, и не е от тях. Смених датчика за охладителната течност - не е от него. Кабелите са уж добри, не прехвърлят искра, този дългия към първи цилиндър навремето го изскубах, но после си го възстанових коректно към медения куплунг, ще взема комплект нови няма проблем, вече съм решил, както и нови свещи, но мисълтта ми е дали е бобина, свещи или кабели ? Бобината съм я сменявал преди няколко години, има ли начин да се провери дали е изправна или не, преди да купя нова ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13489
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia + Peugeot 308 T9 SW
- Двигател: AQY 2001 + Pure Tech 2017
- Местоположение: Враца
Re: Проблем при студен старт Голф 3 бензин
Има конденз някъде, и може би точно в капачката. Отвори и подсуши с въздух, но внимателно. Продухай и конектори на бобина и свещи.
Re: Проблем при студен старт Голф 3 бензин
Тая сутрин съвсем отказа, запали, поработи малко, и угасна. След това няма палене, детонации в изпускателната система..
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19723
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при студен старт Голф 3 бензин
Почти със сигурност пробив (спукване) някъде по бобината.
Останалия шанс е пропукването да е по капачка или нацепена изолация на кабели
Не е задължително спукването да е видимо. И съвсем фина цепнатина прави тия мизерии.
В последствие почва и да се вижда, де! Точно при нея се получава нагар и почва да се вижда черна чертичка, обикновено доста по-тънка от косъм.
Останалия шанс е пропукването да е по капачка или нацепена изолация на кабели
Не е задължително спукването да е видимо. И съвсем фина цепнатина прави тия мизерии.
В последствие почва и да се вижда, де! Точно при нея се получава нагар и почва да се вижда черна чертичка, обикновено доста по-тънка от косъм.
Re: Проблем при студен старт Голф 3 бензин
Странното е, че след час-два, след като е угаснала, след като престои известно време пали, и вече до края на деня работи тихо и равномерно, много добра динамика, двигателя в спокоен, няма придръпвания, държи се отлично при ниските обороти. До следващата сутрин, или де факто след като престои 10 - 12 часа навън. Влияе се явно от градусите . Днес сложих друга бобина и колата работешепо абсолютно същия начин както и със старата. Но вече беше излязла от "климактериума"
, беше вече към обед ... В петък ще тествам с нови свещи да видя, това ми остана, нямам идея какво друго може да е. Ако и това не сработи - оставям си я за "лятна" кола 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта