Нек'ва проблемация при голф 2 Гти 8-валвета - РЕШЕНО! :)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Нек'ва проблемация при голф 2 Гти 8-валвета - РЕШЕНО! :)

Мнениеот vakme » Съб 02 юни 2007 16:17


Пичове - откакто купих колата се проявява един проблем. На ниски обороти ми дава колебания в оборотите. Не непрекъснато, нормализира ги след едно две изфорсирвания сама. Работата е, че няма връзка нито с това дали карам, спрял съм на място, топла е, студена е - когато си реши го прави.
Също понякога както седи на празни тръгва да глъхне и се мъчи да загасне, някой път успява, а след това пали без проблем.
Случва се и в движение, като изключа от предавка при спиране на светофар докато спирам още се форсира и като съм напълно спрял ги нормализира.
Кви ли не съвети ми дават тука познати и майстори, дайте да видим какво мислите вие?

Последна промяна от vakme на Съб 09 юни 2007 0:27, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 02 юни 2007 23:19


Какви обороти ти държи на празен ход и постоянни ли са :?:


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Нед 03 юни 2007 0:40


NovobranecGT написа:Какви обороти ти държи на празен ход и постоянни ли са :?:

Държи си нормални като ги закрепи - 800-850.
Проблема е докато ги закрепи, че ми лази по нервичката.


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Нед 03 юни 2007 1:27


И аз имам същият проблем ,а също така съм карал и друго ПБ и при него се набюдава това явление.
И на мен ми казаха какви ли не версии но искам да чуя и от вас :)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 03 юни 2007 12:58


Дай на контакт и пипни моторчето за празен ход, трябва да жужи/вибрира.Може да пробваш да го изчистиш профилактично или пък да си вдигнеш малко оборотите на празен ход :wink: Хубаво е да се огледа и за вакуумни пропуски.


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Нед 03 юни 2007 13:02


Незнам според мен моторчето на празен ход,но и един мой познат имаше същия проблем и отиде да му направят диагностика и всъщност май само му регулираха оборотите :D :!: :D


Martos
Мнения: 57
Регистриран на: Чет 16 ное 2006 0:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Martos » Нед 03 юни 2007 14:15


и аз съм така , казаха ми версия с бензиновия филтър , но при мен се получава при загряла кола.


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Нед 03 юни 2007 22:34


Мерси колеги, това моторче, ако е то - утре ще проверя - имате ли идея откъде да го взема и колко струва? 10х


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пон 04 юни 2007 4:32


vakme написа:Мерси колеги, това моторче, ако е то - утре ще проверя - имате ли идея откъде да го взема и колко струва? 10х

Цифричка е,затова ги чистят :wink: :wink:


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Вто 05 юни 2007 8:21


Да бе, ама всеки казва, че с чистене минавали 2-3 месеца и пак същата работа. При мен се оказа вчера при инспекцията, която направихме с един приятел, че всички букси по управлението на пц-то са буквално ЗЕЛЕНЯСАЛИ от окисление. Довечера ще ги мина с контактен спрей и ако се оправят нещата ще съветвам всички колеги като имат някакви проблеми в работата на двигателя (тресене и т.н.) първо да инспектират тези букси!


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Вто 05 юни 2007 10:20


Има възможност да е от гуменото оплътнение между капака на главата и филтъра за маслени изпарения. Прокъсва се и от там прави мизерията - 2лева се намира по магазините

Иначе имам работещо такова моторче - може да се пробва на място и ако някой му трябва - 60лв.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=48783


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Съб 09 юни 2007 0:26


Колеги - реших проблема - надявам се да не е само временно :)
Днес разкачих всичко що е букса в двигателния отсек и старателно го минах с препарат G-20 (продават се в магазините Конрад из София, на колосалната цена 4.67 лв.). Голям процент от буксите бяха се окислили и не правеха добър контакт (или поне не толкова колкото ми се иска). Почистих и моторчето за празни обороти с това вълшебно спрейче, наливах и бензин вътре - що гняс излезе бедна ви е фантазията. Е, проблема е решен - вече си нормализира оборотите като нормална кола, няма притрисане, опити за гаснене или форсиране сама.
Горещо препоръчвам тази манипулация на всички със сродни на моите проблеми.
Успех и споделете тук дали и на вас е помогнало! :)


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 09 юни 2007 10:15


с контрокс също става :wink:


motopoto
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот motopoto » Нед 10 юни 2007 9:49


колеги,при въздушния филтър има едно капаче което е залепено.
когато го отворите ще видите една платка като потенциометър. внимателно го почистете и ще си решите проблема. аз бах така и сега нямам проблем


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 11 юни 2007 9:06


motopoto написа:колеги,при въздушния филтър има едно капаче което е залепено.
когато го отворите ще видите една платка като потенциометър. внимателно го почистете и ще си решите проблема. аз бах така и сега нямам проблем

Бате, по-добре недей :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта