Здравейте
Значи каручката е с 1,6 ЕЗ мотор и като е запален двигателя перката си работи нормално включва и след малко изключва и така...
Проблема е че като е загасен и топъл след 10 мин се влючва перката и рабори 40мин.
Значи като изключа дачика на радятора пак не спира , което ме накара да намеря едно реле което я командва , ама още не съм го свалил да го разгледам и ви питам :Как работи това чудо , нещо биметална пластина ли има (щото като е студено не се включва)
И въобще може ли да се регулира нещо това реле че 40мин. на перка след всяко спиране си е много ток .



Перката на радиатора много работи
EX написа:Аз имах подобен проблем, при мен работеше постоянно и се принуждавах да я изключвам от захранването, за да спре. Оказа се че се е прецакал датчика на радиатора, който я командвасмених го и всичко е ОК
Явно при теб е било с друго оправление на перката защото като извадя този датчик пак продължава да си работи , което значи че тои само подава сигнал на релето а то "преценява" кога да я спре.
Виж да не ти залепва релето. Защото, като извадиш кабелите от датчика то няма от къде да получи информация за температурата на двигателя(радиатора) и би трябвало да изключи веднага. Ако в релето има електронна платка е много възможно това да е реле за време и то да се е повредило. За да го поправиш ти трябва майстор!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
eeeeeeeeeeeeee ма що не четете бре?
това гописах преди повече от месец при пасатите....
пичове, терзаете се с каквото не трябва. всъщност това не е проблем ами функция. има го още при мехамичните многоточкови инжекциони та оттам го зная. има един датчик който е вързан директно към компа на колата и му подава сигнал ако температурата В ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕК надвиши 110градуса при спрян мотор! тогава ако сте забелязали винаги се включва първата скорост на перката. така. това може да се повтори многократно след спиране на мотора защото този датчик се следи постоянно и няма връзка с контакта. направено е заради охлаждането на дюзите знаете че са чувствителни и ако им е топло - лошо. та въпросния датчик се намира на смукателните тръби т.е. по близо до дюзите и е закрепен на метална планка Г образна ако е с един кабел-подава маса и много лесно се пробва но ако е с два следи сигнал и не е хубаво да си правите експерименти. всъщност си е натурален суич и нищо повече.
това гописах преди повече от месец при пасатите....
vaskoto1 написа:eeeeeeeeeeeeee ма що не четете бре?пичове, терзаете се с каквото не трябва. всъщност това не е проблем ами функция. има го още при мехамичните многоточкови инжекциони та оттам го зная. има един датчик който е вързан директно към компа на колата и му подава сигнал ако температурата В ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕК надвиши 110градуса при спрян мотор! тогава ако сте забелязали винаги се включва първата скорост на перката. така. това може да се повтори многократно след спиране на мотора защото този датчик се следи постоянно и няма връзка с контакта. направено е заради охлаждането на дюзите знаете че са чувствителни и ако им е топло - лошо. та въпросния датчик се намира на смукателните тръби т.е. по близо до дюзите и е закрепен на метална планка Г образна ако е с един кабел-подава маса и много лесно се пробва но ако е с два следи сигнал и не е хубаво да си правите експерименти. всъщност си е натурален суич и нищо повече.
това гописах преди повече от месец при пасатите....
Значи разликите са малки , но ги има . ЕЗ мотор нама дюзи и съответно и този дачик го няма , а шибаната перка се командва от едно реле което незнам с таймер и биметална прастина ли е ??? , ама утре ще го сваля и ще ви кажа .
Полудях чесно казано докато разчоплих всички кабели и накрая отстраних реле номер 31 ? ( електронно с смд елементи , върха за онова време 89г. ) и не работи перката на загасен двигател иначе си работи . И пак да питам каква логика има да бръмка перката когато мотора е загасен (нито турбо нито инжектори има по него ) . Нещо ми бие на италянско испълнение с тази перка на загасен мотор .
И ако някои има 31-во реле за продаване да свирка.
И ако някои има 31-во реле за продаване да свирка.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз също съм с Голф 1.6 EZ, при мен като спра някъде в жегите и колата е била загряла оставям я или някъде 5 минути след като е изгасена перката се включва и работи около 10-ина минути, но след това спира! Отдвам го на това, че ако е спряна на слънце и понеже двигателя вече неможе да се охлажда от въздушна струя температурата се покачва още и перката завърта...а ако си на 40 градуса пек може да си върти така доста докато изстине
Неприятното при мен е, че алармата веднага като включи перката отчита консуматор над 5 вата и почва да свири! Много неприятно.

Неприятното при мен е, че алармата веднага като включи перката отчита консуматор над 5 вата и почва да свири! Много неприятно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта