Перката на радиатора много работи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
EZ

Перката на радиатора много работи

Мнениеот EZ » Пет 13 авг 2004 11:06


Здравейте
Значи каручката е с 1,6 ЕЗ мотор и като е запален двигателя перката си работи нормално включва и след малко изключва и така...
Проблема е че като е загасен и топъл след 10 мин се влючва перката и рабори 40мин.
Значи като изключа дачика на радятора пак не спира , което ме накара да намеря едно реле което я командва , ама още не съм го свалил да го разгледам и ви питам :Как работи това чудо , нещо биметална пластина ли има (щото като е студено не се включва)
И въобще може ли да се регулира нещо това реле че 40мин. на перка след всяко спиране си е много ток .




Потребителски аватар
EX
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 23 юли 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот EX » Пет 13 авг 2004 11:11


Аз имах подобен проблем, при мен работеше постоянно и се принуждавах да я изключвам от захранването, за да спре. Оказа се че се е прецакал датчика на радиатора, който я командва :? смених го и всичко е ОК :wink:


ЕЗ

Мнениеот ЕЗ » Пет 13 авг 2004 11:16


EX написа:Аз имах подобен проблем, при мен работеше постоянно и се принуждавах да я изключвам от захранването, за да спре. Оказа се че се е прецакал датчика на радиатора, който я командва :? смених го и всичко е ОК :wink:

Явно при теб е било с друго оправление на перката защото като извадя този датчик пак продължава да си работи , което значи че тои само подава сигнал на релето а то "преценява" кога да я спре.


Потребителски аватар
EX
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 23 юли 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот EX » Пет 13 авг 2004 11:37


Да де, но все пак грешната информация идва от датчика :wink:


veso
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот veso » Пет 13 авг 2004 11:50


Виж да не ти залепва релето. Защото, като извадиш кабелите от датчика то няма от къде да получи информация за температурата на двигателя(радиатора) и би трябвало да изключи веднага. Ако в релето има електронна платка е много възможно това да е реле за време и то да се е повредило. За да го поправиш ти трябва майстор!


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Пет 13 авг 2004 11:52


При мен имаше подобен проблем - често на Г3 залепва точно тоя датчик. Струва 20 лева. Смяната му е лесна, обаче ти трябва удължен камък за гидория, мисля че беше 19 размер. иначе ми взеха 5 кинта за това че ми го развиха и завиха новия обратно...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 13 авг 2004 16:24


eeeeeeeeeeeeee ма що не четете бре?
пичове, терзаете се с каквото не трябва. всъщност това не е проблем ами функция. има го още при мехамичните многоточкови инжекциони та оттам го зная. има един датчик който е вързан директно към компа на колата и му подава сигнал ако температурата В ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕК надвиши 110градуса при спрян мотор! тогава ако сте забелязали винаги се включва първата скорост на перката. така. това може да се повтори многократно след спиране на мотора защото този датчик се следи постоянно и няма връзка с контакта. направено е заради охлаждането на дюзите знаете че са чувствителни и ако им е топло - лошо. та въпросния датчик се намира на смукателните тръби т.е. по близо до дюзите и е закрепен на метална планка Г образна ако е с един кабел-подава маса и много лесно се пробва но ако е с два следи сигнал и не е хубаво да си правите експерименти. всъщност си е натурален суич и нищо повече.

това гописах преди повече от месец при пасатите....


Гост

Мнениеот Гост » Пет 13 авг 2004 16:51


vaskoto1 написа:eeeeeeeeeeeeee ма що не четете бре?
пичове, терзаете се с каквото не трябва. всъщност това не е проблем ами функция. има го още при мехамичните многоточкови инжекциони та оттам го зная. има един датчик който е вързан директно към компа на колата и му подава сигнал ако температурата В ДВИГАТЕЛНИЯ ОТСЕК надвиши 110градуса при спрян мотор! тогава ако сте забелязали винаги се включва първата скорост на перката. така. това може да се повтори многократно след спиране на мотора защото този датчик се следи постоянно и няма връзка с контакта. направено е заради охлаждането на дюзите знаете че са чувствителни и ако им е топло - лошо. та въпросния датчик се намира на смукателните тръби т.е. по близо до дюзите и е закрепен на метална планка Г образна ако е с един кабел-подава маса и много лесно се пробва но ако е с два следи сигнал и не е хубаво да си правите експерименти. всъщност си е натурален суич и нищо повече.

това гописах преди повече от месец при пасатите....

Значи разликите са малки , но ги има . ЕЗ мотор нама дюзи и съответно и този дачик го няма , а шибаната перка се командва от едно реле което незнам с таймер и биметална прастина ли е ??? , ама утре ще го сваля и ще ви кажа .


EZ

Мнениеот EZ » Нед 15 авг 2004 22:53


Полудях чесно казано докато разчоплих всички кабели и накрая отстраних реле номер 31 ? ( електронно с смд елементи , върха за онова време 89г. ) и не работи перката на загасен двигател иначе си работи . И пак да питам каква логика има да бръмка перката когато мотора е загасен (нито турбо нито инжектори има по него ) . Нещо ми бие на италянско испълнение с тази перка на загасен мотор .
И ако някои има 31-во реле за продаване да свирка.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 16 авг 2004 8:06


не бой се бре!аз карам същото возило.абсолютно идентична работа на перката.моето реле е по-голямо и е сложено по някакъв странен начин над общия панел!
това го обсъждахме преди време и лично аз стигнах до извода :италанска измислица :wink:


EZ

Мнениеот EZ » Пон 16 авг 2004 11:18


И какво да си карам ли без него ? . Вече 2 дена няма проблеми .
Ама все пак трябва да има някво логично обяснение .


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 16 авг 2004 16:57


сложи си релето недей без него.к'во като работи .нека си охлажда . 8)


ez

Мнениеот ez » Пон 16 авг 2004 18:27


GOLFER написа:сложи си релето недей без него.к'во като работи .нека си охлажда . 8)

То не охлажда то вледенява :cry: 30-40 мин. а перката лапа много ток


Гост

Мнениеот Гост » Чет 19 авг 2004 12:57


Слепва ти релето. Аз имах същия проблем. Падна ми акумулатора, включи се алармата, не можах да я изключа. Беше живо чудо. Mad


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 20 авг 2004 11:05


Аз също съм с Голф 1.6 EZ, при мен като спра някъде в жегите и колата е била загряла оставям я или някъде 5 минути след като е изгасена перката се включва и работи около 10-ина минути, но след това спира! Отдвам го на това, че ако е спряна на слънце и понеже двигателя вече неможе да се охлажда от въздушна струя температурата се покачва още и перката завърта...а ако си на 40 градуса пек може да си върти така доста докато изстине :)
Неприятното при мен е, че алармата веднага като включи перката отчита консуматор над 5 вата и почва да свири! Много неприятно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта