ИЗГАСНА И ПОВЕЧЕ НЕ ЗАПАЛИ решено КОМУТАТОР

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

ИЗГАСНА И ПОВЕЧЕ НЕ ЗАПАЛИ решено КОМУТАТОР

Мнениеот Ventakis » Чет 13 сеп 2007 20:12


ИЗВИНЕТЕ ЧЕ ВИ ЗАНИМАВАМ С ДО БОЛКА ПОЗНАТА ТЕМА НО,,, КАРАМ СИ И ИЗВЕДНАЖ КОЛАТА ИЗГАСВА, НА ВХОДА НА КОМУТАТОРА ИМА ТОК, А НА ИЗХОДА НЕ, СЛОЖИХМЕ ГО НА ДРУГА КОЛА КОМУТАТОРА И БОБИНАТА РАБОТИ, НАПРАВИХ ВСИЧКИ ЗАМЕРВАНИЯ ОПИСАНИ ВЪВ ФОРУМА ок Е ,ВЪПРОСА Е ПРИ ДАДЕН КОНТАКТ ИМА ЛИ ПОСТОЯНЕН + НА БУКСАТА НА ДЕЛКОТО,ЗАЩОТО ПРИ МЕН НЯМА.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ДА Е ОТ КОМПЮТЪРА?КОЛКО МОЖЕ ДА СТРУВА.

Последна промяна от Ventakis на Пон 17 сеп 2007 11:56, променено общо 1 път.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 13 сеп 2007 20:13


Датчик на Хол.


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Чет 13 сеп 2007 20:29


КАДЕ СЕ НАМИРА ТОВА ЖИВОТНО "ХОЛ"


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 13 сеп 2007 20:31


Ventakis написа:КАДЕ СЕ НАМИРА ТОВА ЖИВОТНО "ХОЛ"
    Вътре в делкото :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 13 сеп 2007 20:35


То си е "датчик за положението на колянов вал" - crankshaft sensor,някой двигатели (кат моя) вървят и без него,щото имат и втори датчик - за положение на разр.вал или camshaft sensor.Г-н Хол го е измислил.Датчици на Хол има в най-различни машини и съоръжения.От датчика на Хол зависи подаването на импулс към комутатора.


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Чет 13 сеп 2007 20:41


Сигурно ще да е това, некои беше писал как се измерва тои"хол" централниякабел на неква маса колата на контакт, датчека на делкото на касо ако прескочи искра Хол амане скочи , как да сменя датчика да си уверя


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: ИЗГАСНА И ПОВЕЧЕ НЕ ЗАПАЛИ

Мнениеот radotom » Чет 13 сеп 2007 22:16


Ventakis написа:ВЪПРОСА Е ПРИ ДАДЕН КОНТАКТ ИМА ЛИ ПОСТОЯНЕН + НА БУКСАТА НА ДЕЛКОТО,ЗАЩОТО ПРИ МЕН НЯМА.

Задължително има!
Всъщност, това ти е точно буксата на Хол-датчика. На двете крайни има '+' и '-', а средния извод ти е сигналния. Трябва при въртене на двигателя (примерно- на стартер) там да имаш импулси. Лесно се наблюдават със светодиод, но не слагай лампичка, защото товароносимостта на Хол-датчика по ток е твърде ниска и рискуваш да го изгориш.
Не е задължително да е отишъл компа. Може просто да се е прекъснал кабела.
Я кажи какъв точно ти е мотора и на каква кола. Да не се е измъкнало релето за захранване на инжекциона?
Ако се е скапал клеморед на контактния ключ, пак може да нямаш захранване. Това лесно се разбира: не би трябвало да можеш да светнеш фаровете на къси. Ще си седи на габарит.


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Пет 14 сеп 2007 6:48


Dvigatelq e ABS 1800 kasi i dalgi ima.




emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 15 сеп 2007 14:32


Ventakis, провери дистрибуторна капачка и палец, ...и не давай така смело кабели "на маса"


Потребителски аватар
blondeskiller
Мнения: 209
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село
Контакти:

Мнениеот blondeskiller » Съб 15 сеп 2007 15:39


ооо да виж си датчика ;)) преди 5-6 дни имах такъв проблем .. и седях 2 часа на мгистралата докато ми подскажат ..
има един О - пръстен , който изпуска масло и омаслява датчика - вадиш го, почистваш го и .. палиш - няма ядове :) айде успех колега


Ventakis
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 23:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Ventakis » Пон 17 сеп 2007 10:51


Благодаря на всички колеги...оказа се комутатор сложиха друг и запали. А моя на друга кола запали. Сега дилемата е предлагат ми комутотари различни марки от 60 до 160 лева. Некакви съвети. На компютърнота диагностика ми показа и преден десен датчик на ABS предлагат ми го за 50 лева - нормално ли е..


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 17 сеп 2007 11:15


Ventakis написа:Благодаря на всички колеги...оказа се комутатор сложиха друг и запали. А моя на друга кола запали. Сега дилемата е предлагат ми комутотари различни марки от 60 до 160 лева. Некакви съвети. На компютърнота диагностика ми показа и преден десен датчик на ABS предлагат ми го за 50 лева - нормално ли е..
ми става,що не,но преди това виж в направи си сам темата за датчиците на АБС на колегата радотом :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 61 госта