Знам, че много е писано за тия обороти прочетох всичко с търсачката ама при мен няма оправяне и това си е смених кабели, свещи датчика е нов. Та проблама е като подам газ и пусна педала оборотите не се задържат на 850-900 а падат до 500 и гасне или някой път сама си ги вдига се едно нещо я дави прави го на газ и на бензин. Загрее ли няма проблем или по малко се усеща ходих на диагностика ама нищо всичко си е ок май и те не могат да хванат проблема, а да сменям всичко наред къде ще му излезе края.
Имал ли е някой такъв проблем и дали се е справил.
Колата е Г3, 1.8 моно ABS.



Проблем с оборотите
При мен беше горе долу същия проблем. Само че постоянно си менеше оборотите от 500 до 1500 по някой път като я загася и я запаля се оправяше за момент. Ходих при Ваското на диагностика и се оказа моторчето за празни обороти. Ако имаш приятел с голф 3 може да го помолиш да пробваш с неговото моторче как ще се държи колата! Успех.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
FIRE написа:Те ми го разглобяваха и казаха, че си работело моторчето, но не ми пречи пак да го проверя.Благодаря
има едно болтче на лоста на дросела с вътрешен шестограм..което опира в насрещник .то трябва да се регулира на определено положение....ако колата ти след пускане на газта бързо губи обороти трябва да го навиеш за да се доближи до насрещника...ако обаче болтчето е запечатано с восък не го пипай!!!!!!
- Ctoyan
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 14:10
- Автомобил: golf 4
- Двигател: ahf 1999
- Местоположение: Стара Загора
При мен 1.6 ел карботор имаше подобен пробелем само че като я изключа от скорост и гасне ... не даржи обороти постоянно от 500 до 1500 и като я изфорцирам и пусна гаста загасваше ... Единия път се оказа вакум помпата ... а в последсвие някакъв датчик или реле непомня точно което прехвърля от ниски в средни обороти 

да ли не е от вакума на моното дето управлява клапата на въздушния филтър. Ката извадя маркуча се вдигат оборотите защото смуче пробвах да го запуша тогава са ниски.
Ходене по диагностики пари на вятъра тия майстори не знаят да работят са апаратурата уж всичо е ОК изгаряне, центровка а сутрин гасне. Гледаха датчици стъпково моторче и нема файда.
Ходене по диагностики пари на вятъра тия майстори не знаят да работят са апаратурата уж всичо е ОК изгаряне, центровка а сутрин гасне. Гледаха датчици стъпково моторче и нема файда.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
FIRE написа:да ли не е от вакума на моното дето управлява клапата на въздушния филтър. Ката извадя маркуча се вдигат оборотите защото смуче пробвах да го запуша тогава са ниски.
Ходене по диагностики пари на вятъра тия майстори не знаят да работят са апаратурата уж всичо е ОК изгаряне, центровка а сутрин гасне. Гледаха датчици стъпково моторче и нема файда.
а към декодер включиха ли те??Има ли грешки записани в компютъра.....провериха ли градусите на реглаж на TPS-а???-много тънка работа и малко хора и разбират...има отделна апаратура за това..Без такава апаратура да не даваш да ти пипат ТПС-а .....някои майстори чрез него на ръка регулират оборотите на празен ход??????!!!!!........и му таковат такованката!!!!!
това с вакуума е нормално...ами като го запушиш ти бързо променяш характеристиката на горивовъздушната смес.....ако задържиш по-дълго ще видиш,че оборотите пак ще се повишат,защото компютърът отново наглася всичко....но при пордължителна работа със запушен вакуум май нещо се пообърква защото при мен след каране със 120 по магистрала със запушен вакуум(исках да смуче само студен въздух)тихите обороти ама само на газ не искаха да падат под 1500...
Възстановх вакуума....извадих привода за горещия въздух от колекторите и го насочих напред ...и сега всичко е О.К.
Сега се сетих.....я махни въздушния филтър и наблюдавай клапата за горещия въздух дали не е блокирала(като подаваш повече газ трябва да мърда) и от липсата на движение да променя(запушва вакуума).....не че това може със сигурност да е причината ,но все пак.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта