Бензинови помпи за Голф 2 1,8i (GX)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
milenski
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
Двигател: GX 1987
Местоположение: София
Контакти:

Бензинови помпи за Голф 2 1,8i (GX)

Мнениеот milenski » Съб 21 юли 2007 12:08


Здравейте колеги.
От известно време насам имам драма с някоя от горивните помпи (голямата в кутията до резервоара и тази вътре в него) но немога да установя коя от двете е по-виновна за да я сменя.
Ето и какви са симптомите:
Първият път когато спря и неискаше да продължи беше преди около месец в един от най-топлите дни. В резервоара имаше поне 20 литра бензин. Отначало взе да прекъсва но се оправяше докато на княжево тотално отказа. Около мен минаваха коли и беше шумно но въпреки това успях да доловя шума идващ откъм резервоара. Тогава я оставих там където беше и на другия ден просто запалих и тръгнах.
Случвало ми се е като правя десен завой и в колата има малко бензин (около 3-4 литра) колата да прекъсва докато не завърши маневрата
Тези дни в жегите имах случай при който колата буквално спря а в резервоара имах поне 12-13 литра бензин. При тази ситуация когато врътна ключа за палене чувам доста силен шум откъм помпата която явно неможе да нагнети гориво (но коя ли от двете). СПоред мен може да е факта че малката не е дала на голямата и голямата започва да вие неистиво.... Но след около 15 мин "почивка" просто завъртам ключа и паля без абсолютно никакъв проблем.
Имах случай при който колата ми буквално спря а стрелката на бензина току-що беше влязла в резервата което значи че съм имал поне 5 литра бензин. Тогава след като и сипах 5 литра бензин (което ми отне около 15-20 мин да ги набавя) просто запалих и продължих.
Сменял съм голямата помпа преди време и си спомням че предишната "умря" като просто неправеше достатъчно налягане към инжекциона и колата неможеше да вдигне повече от 70 км
Та сега драмата ми е дали е малката или голямата помпа.... :oops:




Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Съб 21 юли 2007 12:33


колега, по описанието ти ми се струва, че е малката подкачваща помпа в резервоара
проблема може да е и в съединенията на маркуча от нея към капака на смукателя на резервоара, но е малко вероятно
най-лесно можеш да си сигурен като махнеш малката в резервоара и направиш импровизиран смукател. принципно инжекциона трябва да работи и само с голямата (не съвсем нормално де, при различно количество гориво ще работи различно, щото ще прави различно налягане, а и при жегите може точно така да ти спира и прекъсва), но малката ако не работи оказва съпротивление и затова трябва да се махне.
най-коректно и лесно ще установиш проблема с мерене на налягането - ако голямата отказва, а малката работи, няма да имаш и 1 бар, а ако е обратно - ще имаш налягане, но не необходимите 4,5-5,5 бара
между другото имах проблем с инжекциона и доста се рових в нета, та в някакъв австралийски форум точно твоя проблем масово се оказваше малката помпа в резервоара
успех!

Последна промяна от stancorotax на Съб 21 юли 2007 12:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
milenski
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
Двигател: GX 1987
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milenski » Съб 21 юли 2007 12:36


Мерси за бързото отзоваване :)
Имаш впредвид да измеря налягането като започне да бучи така ли?


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Съб 21 юли 2007 12:38


да, като направи проблема, въпреки че в твоя случай ще е малко трудно, особено като се оправя когато си иска, и трябва да си носиш манометрите :)


Потребителски аватар
milenski
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
Двигател: GX 1987
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milenski » Съб 21 юли 2007 13:11


Там е работата че ги нямам :(
Предполагам за едно такова измерване са и някакви специални.....


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Съб 21 юли 2007 21:51


колега, сетих се нещо, ако малката помпа те базика и спира/блокира, като към нея тече ток (демек не е изгоряла), тя ще прави сериозен пад на напрежение, и понеже е вързана към основната, може така да й дърпа тока и затова основната да бучи (освен че ще е и съпротивление за бензина). та насочи се натам според мене :)


Потребителски аватар
milenski
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 14 юли 2005 9:39
Автомобил: Golf MK2 SYNCRO
Двигател: GX 1987
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milenski » Пон 30 юли 2007 15:12


Петък смених малката помпа с нова за 55 лева (уж е някаква датска ама да видим)
За сравнение със старата - по-шумна е (установих че голямата шумотевица която се чуваше няма как да е от малката помпа а си е от голямата като остане без бензин кутията и)
Мога д акажа че вече над 300 км пробег проблема не се е появявал. Дано да продължи все така :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта