Самодиагностика за голф 3 -проблем
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Самодиагностика за голф 3 -проблем
Уважаеми колеги от два дни се опитвам да направя диагностика на голфа по схема от един Руски саит с диода и сапротивлението но нешто не се получава ако някои е запознат помагаите
- tsok
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Ами много просто.От ЕБУ на моноинжекцията от извод номер 4 германците са пропуснали да пуснат едно кабелче към таблото. Та значи пускаш си едно такова кабелче вътре в купето .Намираш един светодиот с1.5 ома съпротивление и му връзваш эдиния краи към въростната жица,а другия към (буксите за диагностика на автомобила 1.8 моноинжекция има 4 извода групирани х2 едните са плюс и минус,а другите саK и L ) плюса.Даваш контакт,ако диода светне значи схемата си я събрал правилно.Ако не светне ,обръщаш изводите на диода ,ако пак не светне проверяваш си кабелите.Диода свети ,палиш,ако диода изгасне значи компютара не ерегистрирал грешки.Ако свети значи има грешка в момента.Свързваш извот минус с извод L за около 5 sec. пускаш, диодът почва да мига,кодът е групиран така,контролно мигане,брои мигане означава число(едно мигане числото едно и т.н.) паоза от около две секунди почва второто число ит.н.до четери цифри .Така получаваш кода на грешката.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
tsok написа:Ами много просто.От ЕБУ на моноинжекцията от извод номер 4 германците са пропуснали да пуснат едно кабелче към таблото. Та значи пускаш си едно такова кабелче вътре в купето .Намираш един светодиот с1.5 ома съпротивление и му връзваш эдиния краи към въростната жица,а другия към (буксите за диагностика на автомобила 1.8 моноинжекция има 4 извода групирани х2 едните са плюс и минус,а другите саK и L ) плюса.Даваш контакт,ако диода светне значи схемата си я събрал правилно.Ако не светне ,обръщаш изводите на диода ,ако пак не светне проверяваш си кабелите.Диода свети ,палиш,ако диода изгасне значи компютара не ерегистрирал грешки.Ако свети значи има грешка в момента.Свързваш извот минус с извод L за около 5 sec. пускаш, диодът почва да мига,кодът е групиран така,контролно мигане,брои мигане означава число(едно мигане числото едно и т.н.) паоза от около две секунди почва второто число ит.н.до четери цифри .Така получаваш кода на грешката.
Много полезна информация, благодаря!

И моята кола би трябвало да има същия компютър като твоята (Моно 1.2.3 - 45 пина), но никъде не съм срещал описание в което да е написано какво има на 4-ти пин, а съм чел че диагностика с диод не може да му се прави, въпреки че разликите с 1.2.1 и 1.2.2 са съвсем малки. Дай някаква схема или линк за тоя компютър, ако обичаш.
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Колеги, тази самодиагностика става ли моя двигател 1.8 mi ABS ?
За този ЛИНК ли говорим:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/sam/Volkswagen1.html
или за този :
http://www.carsoft.ru/info/info.html
Ако не е от тези двата, имате ли възможност да ми дадете линка?
За този ЛИНК ли говорим:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/sam/Volkswagen1.html
или за този :
http://www.carsoft.ru/info/info.html
Ако не е от тези двата, имате ли възможност да ми дадете линка?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gyow, humanic, pa4o_ivanov61 и 86 госта