Самодиагностика за голф 3 -проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Самодиагностика за голф 3 -проблем

Мнениеот tsok » Съб 11 ное 2006 17:29


Уважаеми колеги от два дни се опитвам да направя диагностика на голфа по схема от един Руски саит с диода и сапротивлението но нешто не се получава ако някои е запознат помагаите




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Нед 12 ное 2006 16:06


Колега, прочети по-внимателно, че това се прави за конкретен двигател, а не на всички.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Пон 13 ное 2006 17:03


Това е така . Руските колеги пишеха че зависи от типа на моноинжекциата. Аз проверих моят тип има тази функция.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Сря 15 ное 2006 7:39


Реших проблема . Става ако някои го интерисува нека да пише и ще го разкажа подробно.Чао.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 16 ное 2006 17:00


Да, хубаво ще бъде да напишеш едно обяснение.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Пет 17 ное 2006 17:36


Ами много просто.От ЕБУ на моноинжекцията от извод номер 4 германците са пропуснали да пуснат едно кабелче към таблото. Та значи пускаш си едно такова кабелче вътре в купето .Намираш един светодиот с1.5 ома съпротивление и му връзваш эдиния краи към въростната жица,а другия към (буксите за диагностика на автомобила 1.8 моноинжекция има 4 извода групирани х2 едните са плюс и минус,а другите саK и L ) плюса.Даваш контакт,ако диода светне значи схемата си я събрал правилно.Ако не светне ,обръщаш изводите на диода ,ако пак не светне проверяваш си кабелите.Диода свети ,палиш,ако диода изгасне значи компютара не ерегистрирал грешки.Ако свети значи има грешка в момента.Свързваш извот минус с извод L за около 5 sec. пускаш, диодът почва да мига,кодът е групиран така,контролно мигане,брои мигане означава число(едно мигане числото едно и т.н.) паоза от около две секунди почва второто число ит.н.до четери цифри .Така получаваш кода на грешката.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 17 ное 2006 17:43


tsok написа:Ами много просто.От ЕБУ на моноинжекцията от извод номер 4 германците са пропуснали да пуснат едно кабелче към таблото. Та значи пускаш си едно такова кабелче вътре в купето .Намираш един светодиот с1.5 ома съпротивление и му връзваш эдиния краи към въростната жица,а другия към (буксите за диагностика на автомобила 1.8 моноинжекция има 4 извода групирани х2 едните са плюс и минус,а другите саK и L ) плюса.Даваш контакт,ако диода светне значи схемата си я събрал правилно.Ако не светне ,обръщаш изводите на диода ,ако пак не светне проверяваш си кабелите.Диода свети ,палиш,ако диода изгасне значи компютара не ерегистрирал грешки.Ако свети значи има грешка в момента.Свързваш извот минус с извод L за около 5 sec. пускаш, диодът почва да мига,кодът е групиран така,контролно мигане,брои мигане означава число(едно мигане числото едно и т.н.) паоза от около две секунди почва второто число ит.н.до четери цифри .Така получаваш кода на грешката.

Много полезна информация, благодаря!
:да:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 17 ное 2006 17:44


колко пинов компютър?
25-35 или 45 :shock


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Съб 18 ное 2006 9:11


Колега ,при 35 пина ,извода е 33. При, 45 пина ,извода е 4.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 18 ное 2006 12:30


мерси за инфото


vladot
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 9:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Аксаково

Мнениеот vladot » Пон 25 юни 2007 13:38


И моята кола би трябвало да има същия компютър като твоята (Моно 1.2.3 - 45 пина), но никъде не съм срещал описание в което да е написано какво има на 4-ти пин, а съм чел че диагностика с диод не може да му се прави, въпреки че разликите с 1.2.1 и 1.2.2 са съвсем малки. Дай някаква схема или линк за тоя компютър, ако обичаш.


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пон 25 юни 2007 19:11


Колеги, тази самодиагностика става ли моя двигател 1.8 mi ABS ?

За този ЛИНК ли говорим:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/sam/Volkswagen1.html

или за този :
http://www.carsoft.ru/info/info.html

Ако не е от тези двата, имате ли възможност да ми дадете линка?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gyow, humanic, pa4o_ivanov61 и 86 госта