Привет,
Извинявам се, ако това вече е разисквано, опитах с търсачката, но явно не съм уцелил подходящите думи.
Въпросът ми е - по-добре ли е като цяло използването на най-високооктановия бензин? Имам предвид като мощност, разход и работа на двигателя. Чувал съм, че по-чистият бензин изгаря по-пълно, което води до по-големи детонации в цилиндрите, което било вредно?!?!?!... Може и да не е така - затова питам, защото не разбирам много... По спецификация колата е за А92.
Конкретният модел е Golf 3 1.6 моноинжекция, 75 к.с., не знам дали двигателят е ABU, нямам идея как да проверя.
Благодаря предварително!
Golf 3 1.6i - какъв бензин?
Golf 3 1.6i - какъв бензин?
Последна промяна от zaiko на Пон 24 мар 2008 21:54, променено общо 1 път.
- Golf2_1600_pila
- Мнения: 89
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- p_mudev
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 20 мар 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сандански
- Контакти:
Приятелю те хората са напечатали една книжка за такива въпроси. Там ти пише с какъв бензин е редно да караш съответният двигател, но ако ти пише че си за 92 не виждам голям проблем да караш с 95, но от 92 на 98 на твое място не бих. Ако ти е за вървеж - такъв ще усетиш, но на цената на какво?
Иначе аз имах фиеста 1.1 моно и веднъж сложих 98
да ви кажа все едно карах 1.4 инж. 
Иначе аз имах фиеста 1.1 моно и веднъж сложих 98



Така, подбирането на октаново число зависи главно от степента на сгъстяване. по малка степен на сгъстяване --> по-малко октаново число.
Има и друг фактор, колко предварение на запалването (аванс както го наричат) може да зададе компютъра без да има детонации.
Цената? за какви цени се говори немога да разбрера, на мотора му няма нищо, има компютър който управлява "запалването"
На въпроса какво губиш - ами пробваш с 95, после с 98 и ако усетиш разлика във "вървежа" сипваш 98, ако ли не си караш с 95, щото ако с 98 върви както с 95, губиш само пари.
ПС:Надявам се поста да е полезен
Има и друг фактор, колко предварение на запалването (аванс както го наричат) може да зададе компютъра без да има детонации.
Цената? за какви цени се говори немога да разбрера, на мотора му няма нищо, има компютър който управлява "запалването"
На въпроса какво губиш - ами пробваш с 95, после с 98 и ако усетиш разлика във "вървежа" сипваш 98, ако ли не си караш с 95, щото ако с 98 върви както с 95, губиш само пари.
ПС:Надявам се поста да е полезен
- sa6o_bandita
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
бензин
колега колкото по хубав бензина (по висок октан) толкова по добре
- Мартин
- Мнения: 1561
- Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Тази тема ще ти помогне за решението: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=71327
- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
mariovasi написа::roll: здравей зайко,братми си кара 3-ката с А-98 от 7-8000км насам,не си внушаваме върви повече(нагоре си личи много)детонаций и разни нередности не сме забелязали.всичко си е ок-иначе най добре всеки да си прецени както ти каза колегата logoff,сипи и![]()
ПП голфа е 1.6 75к.с.
Е то остава да усетите и детонации
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
95 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта