Пак гарнитура на главата
- Stefanoz
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Пак гарнитура на главата
Миналата година сменях гарнитурата на главата-септември,сега прави същите проблеми и пак съм за шлайф.Явно някой не си свърши работата както трябва за 160лв..Въпроса ми е:Тази ли пак да правя или да слагам друга глава!
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Пак гарнитура на главата
Stefanoz написа:Миналата година сменях гарнитурата на главата-септември,сега прави същите проблеми и пак съм за шлайф.Явно някой не си свърши работата както трябва за 160лв..Въпроса ми е:Тази ли пак да правя или да слагам друга глава!
Проблемите могат да са от най-различно естество - сигурен ли си, че не ти загрява колата повече от нормално....
Друг момент са болтовете, ако не си ги сменям е възможно малко да са се "поразтегнали"...
Гарнитурата също е добре да е по-маркова и не на последно място - некадърен шлайф...

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
абе колега ,стига с тоя мит за дозатягането:има си метод на затягане и е ясно 4е не се използва по предписание;все едно да си купиш нова кола и след 1500км да се варнеш в магазина да ти дозатегнат главата
макар 4е много зависи какъв е динамометри4ния клю4 и в него не е гаранцията за правилното стягане-вземи си смени маисторите

макар 4е много зависи какъв е динамометри4ния клю4 и в него не е гаранцията за правилното стягане-вземи си смени маисторите

- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
колега ти колко двигатела си правил ,4е препоръ4ваш донатягане?chakarov_force написа:жси4ко е относително -каква е ганитурата,как направен шлайфа и колко десети са ти паднали,задалвително донатягане
стига ве4е с тия български работи да го е.....ш;зна4и за няколко хиляди мотора минали през ръцете ми ,защо нито един не е идвал после за презатягане?има си процедура и това е!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
niks76 написа:колега ти колко двигатела си правил ,4е препоръ4ваш донатягане?chakarov_force написа:жси4ко е относително -каква е ганитурата,как направен шлайфа и колко десети са ти паднали,задалвително донатягане
стига ве4е с тия български работи да го е.....ш;зна4и за няколко хиляди мотора минали през ръцете ми ,защо нито един не е идвал после за презатягане?има си процедура и това е!
- Не се нервирай излишно колега

Някой хора/и някой от майсторите/ още немогат да се отърсят от някой навици по ремонтите на ВАЗ и АЗЛК



- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
s колко килограма мериш?chakarov_force написа:обаясними тогва защо поддавад на стягане след определени километри
ако не знаеш ,да те светна 4е глава се криви и от пренатягане


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта