Въпрос за съединител

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос за съединител

Мнениеот zwjar_na_putq » Чет 03 май 2007 11:00


Здравейте,

предстои ми смяна на комплект съединител. Въпроса ми е свързан с избора на части. Значи от Авто плюс- 230-250 за люк или закс. Обаче днес звъннах на Порше и от там ми казват 320 за комплект при положение, че върна старите /оригинални части/. Хората си признават, че това е рециклиран съединител комплект , но все пак е направен от завода на VW. Моля ако някой има впечатления или идеи относно избора на части да пише.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 03 май 2007 11:18


а ти откъде знаеш че е правен във заводите на Фолксваген....
И на съединителя и притискателя не се износват само триещите части!
я не се вързвай на такива номера.....може и да е истина ама трудно може да се докаже,а тогава риска да те излъжат е голям....купи си нови или ако не...поне вземи запазени втора ръка на 1/3 цена или сам си рециклирай феродовия диск,ако нямаш челно биене на притискателя.....


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Чет 03 май 2007 11:23


И в Юнитрейд ге пускат същите оферти - с връщане на старите дискове.И казаха много странни цени за феродовия диск - 340 лв,а за цял комплект 270 лв :shock


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 03 май 2007 11:57


reinhard написа:И в Юнитрейд ге пускат същите оферти - с връщане на старите дискове.И казаха много странни цени за феродовия диск - 340 лв,а за цял комплект 270 лв :shock

Извода се налага от само себе си!


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Чет 03 май 2007 18:25


а откъде знаете, че това което продават в магазините за авточасти е различно от рециклиран диск. не се заяждам , просто искам да взема нещо добре направено и затова питам.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 03 май 2007 20:58


Тез цени за какъв двигател са бре?? :shock Това да не е совалка?
Нещо много ви работят със цената.

само за сведение сменях съединител и то от по-скъпите / с по-голям диаметър - 215 мм на 155 ца. Комплекта "Делфи" - 2та диска и лагер беше 250 лв. За по-старата модификация цената беше 190 лв/ разлика 5-6 мм/. Цените са за чисто нви , а не рецилкирани .


Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Въпрос за съединител

Мнениеот Fifkata » Съб 30 юни 2007 21:55


Колеги вземете си АП много са добри, за неоригинални


Потребителски аватар
chakarov_force
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот chakarov_force » Съб 30 юни 2007 22:01


абе хора вие сте луди !! слагайте само нови и ти LUK или DELPHI какво значи рециклиран диск,да не би да ти сменят демпферите само коват и айде


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 30 юни 2007 22:07


zwjar_na_putq написа:но все пак е направен от завода на VW



VW правят ли съединители :shock


Потребителски аватар
chakarov_force
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот chakarov_force » Съб 30 юни 2007 22:12


първоначалното вграждане на съединителите е LUK,VALEO,SAHCS


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 30 юни 2007 22:16


chakarov_force написа:първоначалното вграждане на съединителите е LUK,VALEO,SAHCS


е и аз така съм чувал, но това не са техни фирми нали :wink: , та така обяснено рециклирането е съшито с бели конци.


Потребителски аватар
chakarov_force
Мнения: 109
Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стамболийски

Мнениеот chakarov_force » Съб 30 юни 2007 22:19


амииииииии ...............


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Нед 01 юли 2007 5:52


Надали в завод в които произвеждат нови части ще вземат да рециклират - е...и маитапа!Абе някои пак иска да удари кьоравото....


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re: Въпрос за съединител

Мнениеот petko5 » Нед 01 юли 2007 9:12


zwjar_na_putq написа:Здравейте,

предстои ми смяна на комплект съединител. Въпроса ми е свързан с избора на части. Значи от Авто плюс- 230-250 за люк или закс. Обаче днес звъннах на Порше и от там ми казват 320 за комплект при положение, че върна старите /оригинални части/. Хората си признават, че това е рециклиран съединител комплект , но все пак е направен от завода на VW. Моля ако някой има впечатления или идеи относно избора на части да пише.


На мен също ми предстои смяна на съединител, поразрових се малко и цената на нов притискател-диск и лагер е 160-170лв.без труда.
Казват че са добри, марка немога да ти кажа, ще поразпитам и ще ти пусна едно Л.С.
До колкото знам се сменява всичко(притискател-диск и лагер)-така мисля и да направя :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 01 юли 2007 15:05


На колегата пуснал темата отдавна му сложихме нов съединител.

До колкото знам се сменява всичко(притискател-диск и лагер)-така мисля и да направя

Притискателен, феродов и лагер се сменяват /остен при тези с обратния съединител - там са само 2 диска и една пластина/



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта