Зумера за мласлото свири.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Зумера за мласлото свири.

Мнениеот RadoSi » Пон 18 апр 2005 17:57


Здравейте
Имам следния проблем.Колата е Голф 3 ABU. Когато колата се кара спокойно няма никакав проблем когато обаче се кара изванградско и времето е топло и се понастапи малко в един момент зумера за маслото писва и чрез натискане на саединителя и изфорсирване млаква и продалгавам да си карам до след 20 мин когато пак се обади. Смених белия датчик за маслото той ли е за 1.8бар-а.
Някои да има идея от какво може да е. Иначе лампата за маслото изгасва моментално след запалване на двигателя и с манометар на тихи обороти дава 0.5 бар а на високи кам 3бар. Има ли вазмогност изведнаг да сработва клапана за маслото на 5 бара и да немоге да се варне в нормална позиция после. Колата не гори масло и дава много добар разход. Може ли проблема да е в маслото с което карам ? 10W45




Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Зумера за мласлото свири.

Мнениеот feb » Вто 19 апр 2005 11:06


RadoSi написа:Здравейте
Имам следния проблем.Колата е Голф 3 ABU. Когато колата се кара спокойно няма никакав проблем когато обаче се кара изванградско и времето е топло и се понастапи малко в един момент зумера за маслото писва и чрез натискане на саединителя и изфорсирване млаква и продалгавам да си карам до след 20 мин когато пак се обади. Смених белия датчик за маслото той ли е за 1.8бар-а.
Някои да има идея от какво може да е. Иначе лампата за маслото изгасва моментално след запалване на двигателя и с манометар на тихи обороти дава 0.5 бар а на високи кам 3бар. Има ли вазмогност изведнаг да сработва клапана за маслото на 5 бара и да немоге да се варне в нормална позиция после. Колата не гори масло и дава много добар разход. Може ли проблема да е в маслото с което карам ? 10W45


Както niksi, казва ей тук можеш да видиш нещо по въпроса тук.
А можеше да направиш и това, преди всичко!


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Вто 19 апр 2005 15:16


лагерчета пич, или па износена маслена помпа... но при всички положения 0.5бар. на тихи обороти при загрял двигател е твърде ниско.... ~ се приема че 1 - 1.5 бара на тихи обороти е добре работата...

А ти писва в топлото време щото маслото се втечнява по бързо и по лесно... и като се втечни до нормални граници и почва да оттърва масълцето и като си над 2000об. и ти падне налагането при датчика горе под 1.2 (+/-0.2) бар. и изръмжава....

П.С. тез кафета сме ги пили дето се вика....

на печелившите честито....


tribalz
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 08 окт 2004 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот tribalz » Нед 24 апр 2005 18:47


Аз имах преди години същия проблем с Голф 2 Д... и се оказаха лагерчетата на вала на маслената помпа.. не са скъпи ама работата е много :)) Успех....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 24 апр 2005 19:02


xa xa xa
minimiro написа:
П.С. тез кафета сме ги пили дето се вика....

на печелившите честито....


spam КЪРТИШ БАТЕ МИРО-КЪРТИШ spam lol mhihi mhihi


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Пон 25 апр 2005 12:08


А що не кажете на човека че работата е малко по- малко от тази на основния ремонт. Имам предвид че се сваля целия двг. и тн. иначе лагерите не са скъпи около 20лв. мисля бяха. Започни първо с маслената помпа по-лесно е :idea:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 25 апр 2005 19:43


земи си сипи по-гъсто масло примерно 15W50 а това 10W45 какво е, има ли такова изобщо


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 25 апр 2005 20:52


popeye написа:земи си сипи по-гъсто масло примерно 15W50 а това 10W45 какво е, има ли такова изобщо


Проблема не е в маслото, по-добре не си прави такива експерименти, защото може да стане по-лошо. Съмнявам се, че ако сложиш по-гъсто масло проблема ще се оправи, а дори и да се оправи - ще е само временно..


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Вто 26 апр 2005 1:36


здравейте
Ами значи смених основни и белни лагери стандартен размер тай като на вала нищо му нямаше. Компресията си е добра сложих 10W40 маслената помпа е 6 точки оба4е след ремонта манометара показа 0.7 бара на тихи и 4 на 2000 и несхто оборота, та това 4е на тихите е толкова опасно ли е. Двигателя е с хидравли4ни повдига4и на клапаните и се 4удя дали там да не тарся проблем. за сега зумер не е свирил .. дай боже и да не го 4увам пове4е.

Я си дайте мнението за АБУ моторите. Прачки ли са :)


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Вто 26 апр 2005 10:57


А лагерите на вала който върти делкото при бенз. мотор и вакуум помпата при дизела кой ще смени от там идва най-голяма загуба на налягането на маслото??????????????????????????? :?: :?: :?: :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 26 апр 2005 21:21


мислиш ли


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Сря 27 апр 2005 15:11


Повече от сигурен съм , както по-нагоре в темата се написа " ТЕЗИ КАФЕТА СМЕ ГИ ПИЛИ......." аз поне не веднъж не дваж ами три пъти съм го срещал този проблем. И след смяната на тези САМО тези лагери налягането влиза във граници (поне във тези моите три случая) такава беше развръзката :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 83 госта