перката на радиатора на почти 100 С ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

перката на радиатора на почти 100 С ?

Мнениеот fury » Съб 01 ное 2008 14:36


.....да се включва на почти 100 С ? Става въпрос за 1.8 ABS мотор. Сменени са и 2-та датчика, перката си включва и двете степени, сменян е термостата, но уви, все тая... :?
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 01 ное 2008 14:39


На първа степен трябва да включва на 92 градуса, на втора - на 103.
Това по спомени с разлика +/- 2 градуса.
Провери пак датчика на радиатора, който си сложил, на него пише стойностите на включване.


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Съб 01 ное 2008 14:41


Да на датчика пише 95/102 С, има ли нещо нередно ?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 01 ное 2008 15:28


нещо друго сменяно ли е? като например пластмасата която държи датчика за температурата.


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Съб 01 ное 2008 17:50


да, както този фланец, така и малкият отстрани (отпушен е и малката тръбичка към разширителния съд, ако това имаш предвид) :(. направена е и промивка преди смяната на антифриза!

Последна промяна от fury на Съб 01 ное 2008 17:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Съб 01 ное 2008 17:52


Да не би да не се е обезвъздушила напълно,след като сте сменяли термостата?При самообезвъздушаването на системата,първоначално перката може да ти включи и след 100 градуса.Впоследствие като си изгони въздуха и започва да се включва нормално.


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Съб 01 ное 2008 17:54


balamata написа:Да не би да не се е обезвъздушила напълно,след като сте сменяли термостата?При самообезвъздушаването на системата,първоначално перката може да ти включи и след 100 градуса.Впоследствие като си изгони въздуха и започва да се включва нормално.

дано си прав, че ми писна вече!


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Съб 01 ное 2008 18:05


Бъди по-търпелив и ще се обезвъздуши сама.И утре сутринта не забравяй да и долееш,ако е необходимо разбира се.


Потребителски аватар
mitakathvp
Мнения: 866
Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mitakathvp » Нед 02 ное 2008 22:57


Не се шашкай и си карай спокойно!Аз смених термостата и температурния датчик с оригинални и ми държи същите градуси!Перката е включва над 100С


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Нед 02 ное 2008 23:23


Карай спокойно :wink:
Само гледай да мине повече от 100гр., че влизаш в зоната на здрача :!:

Според мен проблема е в радиатора, така че не се шашкай :wink:


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

отговор

Мнениеот alex_zazy » Пон 03 ное 2008 10:53


аз мойта перка напълно съм я изкючил и си ми държи нормални градуси


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: отговор

Мнениеот LILO&STICH » Пон 03 ное 2008 10:58


alex_zazy написа:аз мойта перка напълно съм я изкючил и си ми държи нормални градуси
:shock :shock :shock ти явно недостигаш нормална работна температура.Това което го казваш обаче е адски рисково за който си пази колата.

:!: :!: :!: Моля да не се приема насериозно мнението на този колега по-горе :!: :!: :!:


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Мнениеот alex_zazy » Пон 03 ное 2008 20:30


нали има насрещен вятър се пак пък и сега е хладно само в задръстванията стига 100 ама в движение си е 90 даже ако натисна стига и 80


Потребителски аватар
fury
Мнения: 220
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fury » Пон 03 ное 2008 21:58


alex_zazy написа:нали има насрещен вятър се пак пък и сега е хладно само в задръстванията стига 100 ама в движение си е 90 даже ако натисна стига и 80

Да, точно така е и при мене. На какво се дължи това, не знам. На място, отива почти до 100 С, а в движение всичко си е О.К.


epiqe
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 26 окт 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот epiqe » Вто 04 ное 2008 9:49


Здравейте , това ми е първия пост тук и така да се изкажа и аз.
Колега имах подобен на твоя проблем.
Колата все прегряваше още от закупуването.Та започнах по майстори .
Смених датчика на радиатора за перката ,нищо.Последва термостата ,водната помпа ,промиване и вече не сещам какво .Оказа се датчика на таблото .
Ако се водиш по него може и да те подведе.Опитай да премериш температурата с мултицет или нещо подобно .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта