Колеги, наскоро смених задните дискове и накладки, защото дисковете бяха криви и се усещаше биене на педала на спирачките.
И преди не съм имал ръчна, но нямах проблеми, сега като дръпна ръчната пак не държи, но започват да греят дисковете и трябва да свалям колелата за да отдалеча накладките и да освободя дисковете, както и да повдигна механизма на ръчната при спирачните апарати нагоре.
Казаха ми, че трябва да се рециклират спирачните апарати. Утре смятам да ги сваля и да ги разглобя, ще ви бъда благодарен за съвети и напътствия.
Поздрави.
Греят задни дискове
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Значи,щом са ти казали (предполагам майстор?) да рециклираш задните апарати,отивай в някой магазин за части и си купи 2 комплекта гумички за задните апарати.Комплектът се състои от абсолютно всички гумички по задния апарат,за теб най-важно е да смениш тази на буталото.Почисти добре цилиндура отвътре.Няма да е лошо,да си смениш цялата спирачна течност.
Как връщаш буталата навътре?Трябва да стане чрез натиск и въртене едновременно.
Жилата на ръчната спирачка се откачат преди да започнеш работа по апарата.
Не си написал с каква кола си.Сигурно Голфсваген,ама кой модел?
Ремонтните комплекти са по около 12-13 лв единия (б**и кожодерите,сигурно са по 2 лева на едро тия гумички...).
Как връщаш буталата навътре?Трябва да стане чрез натиск и въртене едновременно.
Жилата на ръчната спирачка се откачат преди да започнеш работа по апарата.
Не си написал с каква кола си.Сигурно Голфсваген,ама кой модел?
Ремонтните комплекти са по около 12-13 лв единия (б**и кожодерите,сигурно са по 2 лева на едро тия гумички...).
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
тема та дрънка.
andro_ написа:Значи,щом са ти казали (предполагам майстор?) да рециклираш задните апарати,отивай в някой магазин за части и си купи 2 комплекта гумички за задните апарати.Комплектът се състои от абсолютно всички гумички по задния апарат,за теб най-важно е да смениш тази на буталото.Почисти добре цилиндура отвътре.Няма да е лошо,да си смениш цялата спирачна течност.
Как връщаш буталата навътре?Трябва да стане чрез натиск и въртене едновременно.
Жилата на ръчната спирачка се откачат преди да започнеш работа по апарата.
Не си написал с каква кола си.Сигурно Голфсваген,ама кой модел?
Ремонтните комплекти са по около 12-13 лв единия (б**и кожодерите,сигурно са по 2 лева на едро тия гумички...).
Не, "майстора" ми каза да си взема нови спирачни апарати.

Спирачките работят нормално на крачна, предполагам...

С какво да почистя цилиндъра отвътре, много фина шкурка или само да го забърша с парцалче?
Ще сменя цялата спирачна течност с DOT 3. Някаква идея колко милилитра е спирачната система?
Буталата ги върнах с брутален натиск върху накладките.
Възможно ли е да са клеясали жилата на ръчната в кожусите? Има ли такъв случай?
Колата е Голф 2 ГТИ 16в.
Освен това, един приятел ми каза, че за тоя голф имало някакви червяци за ръчната и те блокирали...
Да, темата е супер, прочетох я, много добре написано.
Благодаря на всички за отговорите, много ми помогнахте, братлета.
В понеделник купувам ремонтните комплекти и започвам.
Само за спирачната течност ми се вижда малко невероятно (не искам да обидя никого) ама на бимата за цялата течност и трябваха около 1 и малко литър, а пък за галфоня 2.5 литра, знам ли...
Благодаря на всички за отговорите, много ми помогнахте, братлета.
В понеделник купувам ремонтните комплекти и започвам.
Само за спирачната течност ми се вижда малко невероятно (не искам да обидя никого) ама на бимата за цялата течност и трябваха около 1 и малко литър, а пък за галфоня 2.5 литра, знам ли...

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
NovobranecGT написа:иначе внимавай много със щуцерите, че се късат
За да нямаш проблеми със скъсани щуцери вземи някаква течност за раздвижване бих ти препоръчал WD40/до сега всичко, което съм напръскал с него се е развивало/.

andro_ и аз скоро сменях моята събра 1 литър както при теб а по данните в аутодата и на мен ми изкарва,че са 2л.
Благодаря за съветите. Ще пиша какъв е резултата.
Между другото предстои ми и смяна на тампоните на макферсоните (горе при ботушите), както и на прашници и ударни тампони на предните амортесьори. Частите вече са налице, само трябва да се монтират.
Колата на крик на предния носач ли трябва, или сам няма да се оправя? Само на сервиз ли става тази смяна?
Поздрави.
Между другото предстои ми и смяна на тампоните на макферсоните (горе при ботушите), както и на прашници и ударни тампони на предните амортесьори. Частите вече са налице, само трябва да се монтират.
Колата на крик на предния носач ли трябва, или сам няма да се оправя? Само на сервиз ли става тази смяна?
Поздрави.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kam_tod написа:Благодаря за съветите. Ще пиша какъв е резултата.
Между другото предстои ми и смяна на тампоните на макферсоните (горе при ботушите), както и на прашници и ударни тампони на предните амортесьори. Частите вече са налице, само трябва да се монтират.
Колата на крик на предния носач ли трябва, или сам няма да се оправя? Само на сервиз ли става тази смяна?
Поздрави.
Ще се оправиш,лесно е.Само си намери скоби за стягане на пружината.Хубаво е да имаш и менгеме,та да можеш да си стегнеш амортисьора и да си работиш на спокойствие.Трябват лула 23 и инбус,мисля че 6-ти номер.
И още един въпрос, как подменяте цялата спирачна течност? Развъртате и четирите щуцера, отваряте капачката на резервоарчето и оставяте течността да изтече? После се завиват щуцерите и започва обезвъздушаването - предно ляво, предно дясно, задно ляво, задно дясно, като се следи непрекъснато да има течност в казанчето. Така ли става? Питам, защото досега досега аз самият никога не съм сменял цялата спирачна течност.
Поздрави.
Поздрави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта