Греят задни дискове

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Греят задни дискове

Мнениеот kam_tod » Съб 07 юли 2007 21:19


Колеги, наскоро смених задните дискове и накладки, защото дисковете бяха криви и се усещаше биене на педала на спирачките.

И преди не съм имал ръчна, но нямах проблеми, сега като дръпна ръчната пак не държи, но започват да греят дисковете и трябва да свалям колелата за да отдалеча накладките и да освободя дисковете, както и да повдигна механизма на ръчната при спирачните апарати нагоре.

Казаха ми, че трябва да се рециклират спирачните апарати. Утре смятам да ги сваля и да ги разглобя, ще ви бъда благодарен за съвети и напътствия.

Поздрави.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 07 юли 2007 21:29


Значи,щом са ти казали (предполагам майстор?) да рециклираш задните апарати,отивай в някой магазин за части и си купи 2 комплекта гумички за задните апарати.Комплектът се състои от абсолютно всички гумички по задния апарат,за теб най-важно е да смениш тази на буталото.Почисти добре цилиндура отвътре.Няма да е лошо,да си смениш цялата спирачна течност.
Как връщаш буталата навътре?Трябва да стане чрез натиск и въртене едновременно.
Жилата на ръчната спирачка се откачат преди да започнеш работа по апарата.

Не си написал с каква кола си.Сигурно Голфсваген,ама кой модел?

Ремонтните комплекти са по около 12-13 лв единия (б**и кожодерите,сигурно са по 2 лева на едро тия гумички...).


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 07 юли 2007 21:45


тема та дрънка.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 07 юли 2007 21:46


andro_ написа:Значи,щом са ти казали (предполагам майстор?) да рециклираш задните апарати,отивай в някой магазин за части и си купи 2 комплекта гумички за задните апарати.Комплектът се състои от абсолютно всички гумички по задния апарат,за теб най-важно е да смениш тази на буталото.Почисти добре цилиндура отвътре.Няма да е лошо,да си смениш цялата спирачна течност.
Как връщаш буталата навътре?Трябва да стане чрез натиск и въртене едновременно.
Жилата на ръчната спирачка се откачат преди да започнеш работа по апарата.

Не си написал с каква кола си.Сигурно Голфсваген,ама кой модел?

Ремонтните комплекти са по около 12-13 лв единия (б**и кожодерите,сигурно са по 2 лева на едро тия гумички...).


Не, "майстора" ми каза да си взема нови спирачни апарати. :x
Спирачките работят нормално на крачна, предполагам... :roll:
С какво да почистя цилиндъра отвътре, много фина шкурка или само да го забърша с парцалче?
Ще сменя цялата спирачна течност с DOT 3. Някаква идея колко милилитра е спирачната система?
Буталата ги върнах с брутален натиск върху накладките.
Възможно ли е да са клеясали жилата на ръчната в кожусите? Има ли такъв случай?

Колата е Голф 2 ГТИ 16в.

Освен това, един приятел ми каза, че за тоя голф имало някакви червяци за ръчната и те блокирали...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 07 юли 2007 21:53


Голфера ти е дал линк за супер тема.
Течността е около 2-2,5 литра.ДОТ 4 наливай,аутодата така я изкарва за колицата ти.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 07 юли 2007 22:02


Да, темата е супер, прочетох я, много добре написано.
Благодаря на всички за отговорите, много ми помогнахте, братлета.
В понеделник купувам ремонтните комплекти и започвам.
Само за спирачната течност ми се вижда малко невероятно (не искам да обидя никого) ама на бимата за цялата течност и трябваха около 1 и малко литър, а пък за галфоня 2.5 литра, знам ли... :roll:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 07 юли 2007 22:12


Верно ли е 2.5 литра? :shock
Това ми се вижда много, бе хора.
Не съм дзифтар, ще му купя на Галфоня от най-убавата DOT 4, ама 2.5 литра, къде ще ги побере? :o


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Съб 07 юли 2007 22:21


Явно никой не знае със сигурност обема на спирачната система.
Ще се гледа на място!
Слагайте катанеца.

Поздрави.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 07 юли 2007 23:21


Системата е 0,5 литра, иначе внимавай много със щуцерите, че се късат :evil:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 07 юли 2007 23:37


Моята система я подмених с 1 литър,а пише 2 :? ,затова съм ти написал данните от аутодата.


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Нед 08 юли 2007 0:08


NovobranecGT написа:иначе внимавай много със щуцерите, че се късат :evil:

За да нямаш проблеми със скъсани щуцери вземи някаква течност за раздвижване бих ти препоръчал WD40/до сега всичко, което съм напръскал с него се е развивало/. :wink:

andro_ и аз скоро сменях моята събра 1 литър както при теб а по данните в аутодата и на мен ми изкарва,че са 2л.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 08 юли 2007 18:48


Благодаря за съветите. Ще пиша какъв е резултата.

Между другото предстои ми и смяна на тампоните на макферсоните (горе при ботушите), както и на прашници и ударни тампони на предните амортесьори. Частите вече са налице, само трябва да се монтират.

Колата на крик на предния носач ли трябва, или сам няма да се оправя? Само на сервиз ли става тази смяна?

Поздрави.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 08 юли 2007 18:54


kam_tod написа:Благодаря за съветите. Ще пиша какъв е резултата.

Между другото предстои ми и смяна на тампоните на макферсоните (горе при ботушите), както и на прашници и ударни тампони на предните амортесьори. Частите вече са налице, само трябва да се монтират.

Колата на крик на предния носач ли трябва, или сам няма да се оправя? Само на сервиз ли става тази смяна?

Поздрави.

Ще се оправиш,лесно е.Само си намери скоби за стягане на пружината.Хубаво е да имаш и менгеме,та да можеш да си стегнеш амортисьора и да си работиш на спокойствие.Трябват лула 23 и инбус,мисля че 6-ти номер.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Нед 08 юли 2007 18:55


И още един въпрос, как подменяте цялата спирачна течност? Развъртате и четирите щуцера, отваряте капачката на резервоарчето и оставяте течността да изтече? После се завиват щуцерите и започва обезвъздушаването - предно ляво, предно дясно, задно ляво, задно дясно, като се следи непрекъснато да има течност в казанчето. Така ли става? Питам, защото досега досега аз самият никога не съм сменял цялата спирачна течност.

Поздрави.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 08 юли 2007 19:29


Имаше тема,някъде в основния.
Накратко - едно по едно всяко колело,от най-далечното от помпата към най-близкото.Развиваш леко обезвъздушителя,слагаш му един шлаух и шлауха - в подходящ съд и помпиш с педала,доливаш,помпиш,докато не започне да излиза чиста течност от шлауха.Това е.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта