Проблем с RP двигател 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
VR6 16V

Проблем с RP двигател 1.8

Мнениеот VR6 16V » Сря 21 юли 2004 11:03


От известно време, двигателят на колата започна да се държи доста странно. Проблема се появява най-често когато съм на 2 или 3 скорост и дам газ до край, двигателят се дави и започва да прекъсва. Знае ли някой на какво се дължи това? Също така харчи страшно много, извънградско не пада под 10, а за градско вече не искам и да знам.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юли 2004 11:08


провери състоянието на ламбда сондата да не е прекъсната някъде електрически и ако не е иди на диагностика да я видят става ли. ако не се лъжа ти си с механичен мултиточков инжекцион а на него ламбда сондата не му пречи да работи. имам предвид че работи а не спира но компа си усреднява показателите на сместа защото няма обратна информация от сондата и я преобогатява или преобеднява- зависи. и оттам проблеми с високите обороти и харченето. на ниски не се забелязва кой знае какава разлика на око.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Сря 21 юли 2004 11:27


vaskoto1 написа:провери състоянието на ламбда сондата да не е прекъсната някъде електрически и ако не е иди на диагностика да я видят става ли. ако не се лъжа ти си с механичен мултиточков инжекцион а на него ламбда сондата не му пречи да работи. имам предвид че работи а не спира но компа си усреднява показателите на сместа защото няма обратна информация от сондата и я преобогатява или преобеднява- зависи. и оттам проблеми с високите обороти и харченето. на ниски не се забелязва кой знае какава разлика на око.


Това е едноточков инжекцион-моно. :wink:
Иначе можеш и да провериш също и бензиновия филтър, може да е запушен или нещо от сорта, също така помпата качваща бензин от резервоара може да е повредена.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юли 2004 11:28


филтъра и помпата няма да му качат разхода.


VR6 16V

Мнениеот VR6 16V » Сря 21 юли 2004 11:32


OK, но защо започва да прекъсва!!! все едно си изгасил двигателя и след това изведнаж включва отново.


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Сря 21 юли 2004 11:35


VR6 16V написа:OK, но защо започва да прекъсва!!! все едно си изгасил двигателя и след това изведнаж включва отново.


Може в много работи да е проблема, и наистина ако разхода ти е висок, проблема е на друго място(ако си сигурен за разхода).
Иначе за прекъсването може да е потенциометричния дроселов датчик.
Дори причината може да е и от лош бензин..............Бензина в БГ е отврат :cry: :evil: :evil:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юли 2004 11:36


ако се окажа прав за сондата имай предвид че там има честота някаква не е съпротивление или нещо като датчик например та тя може и да си прави каквото си иска не е задължително да е работи-не работи. може просто да измени работни параметри и готово!
в един момент компа получава инфо че няма кислород и спира бензина в следващия че има много кислород и го удавя. на мене ми се връзва а какво ще излезе-един господ знае и стари баби.
дръж ни на течение все пак.


VR6 16V

Мнениеот VR6 16V » Сря 21 юли 2004 11:38


Всички филтри са нови, както и свещите, и дистрибуторната капачка, и палеца. Тия дни ще ходя на диагностика, но все пак искам да имам някаква представа от какво може да прекъсва.


VR6 16V

Мнениеот VR6 16V » Сря 21 юли 2004 11:43


За бензина сте много прави, но аз сипвам само от OMV. Разхода е огромен за градско :( бих казал, че отива и над 14/100


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юли 2004 11:46


обичам миризмата на пресни ламбда сонди сутрин.... :lol:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Сря 21 юли 2004 12:18


това е лошото на инжекционите,че като минат определен пробег ламбда сондата им се скапва и т.н,а и пък и един ремонт не излиза никак евтино :roll: С карбуратора е по-лесно,моя Пасат дава 7,4 смесен разход на гориво,което за кола на 225 хиляди е супер :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юли 2004 12:20


ми те са си го казали хората- защо да бъде просто когато може да бъде сложно... :lol:


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Сря 21 юли 2004 15:17


Вместо да гадаеш, ти предлагам да се опиташ да вкараш компа в режим на самодиагностика.....не че ще е много точно, но поне ще е ориентировъчно......иначе всичко написано по-горе може да е.


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Сря 21 юли 2004 15:20


Забравих да ти кажа че и аз съм със същия мотор


VR6 16V

Мнениеот VR6 16V » Сря 21 юли 2004 15:27


не искам да го човъркам сам, че да не стане по лошо. Колкото и да не ми се иска явно ще трябва да се бръкна за диагностика :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта