Проблем с RP двигател 1.8
Проблем с RP двигател 1.8
От известно време, двигателят на колата започна да се държи доста странно. Проблема се появява най-често когато съм на 2 или 3 скорост и дам газ до край, двигателят се дави и започва да прекъсва. Знае ли някой на какво се дължи това? Също така харчи страшно много, извънградско не пада под 10, а за градско вече не искам и да знам.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
провери състоянието на ламбда сондата да не е прекъсната някъде електрически и ако не е иди на диагностика да я видят става ли. ако не се лъжа ти си с механичен мултиточков инжекцион а на него ламбда сондата не му пречи да работи. имам предвид че работи а не спира но компа си усреднява показателите на сместа защото няма обратна информация от сондата и я преобогатява или преобеднява- зависи. и оттам проблеми с високите обороти и харченето. на ниски не се забелязва кой знае какава разлика на око.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
vaskoto1 написа:провери състоянието на ламбда сондата да не е прекъсната някъде електрически и ако не е иди на диагностика да я видят става ли. ако не се лъжа ти си с механичен мултиточков инжекцион а на него ламбда сондата не му пречи да работи. имам предвид че работи а не спира но компа си усреднява показателите на сместа защото няма обратна информация от сондата и я преобогатява или преобеднява- зависи. и оттам проблеми с високите обороти и харченето. на ниски не се забелязва кой знае какава разлика на око.
Това е едноточков инжекцион-моно.

Иначе можеш и да провериш също и бензиновия филтър, може да е запушен или нещо от сорта, също така помпата качваща бензин от резервоара може да е повредена.
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
VR6 16V написа:OK, но защо започва да прекъсва!!! все едно си изгасил двигателя и след това изведнаж включва отново.
Може в много работи да е проблема, и наистина ако разхода ти е висок, проблема е на друго място(ако си сигурен за разхода).
Иначе за прекъсването може да е потенциометричния дроселов датчик.
Дори причината може да е и от лош бензин..............Бензина в БГ е отврат



- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ако се окажа прав за сондата имай предвид че там има честота някаква не е съпротивление или нещо като датчик например та тя може и да си прави каквото си иска не е задължително да е работи-не работи. може просто да измени работни параметри и готово!
в един момент компа получава инфо че няма кислород и спира бензина в следващия че има много кислород и го удавя. на мене ми се връзва а какво ще излезе-един господ знае и стари баби.
дръж ни на течение все пак.
в един момент компа получава инфо че няма кислород и спира бензина в следващия че има много кислород и го удавя. на мене ми се връзва а какво ще излезе-един господ знае и стари баби.
дръж ни на течение все пак.
- georgipass
- Мнения: 1061
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта