Въпрос свързан със ППХ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос свързан със ППХ

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 10 юли 2007 8:52


Колеги преди малко пробвах тва за ППХто както спускам с 2000об примерно да изгася двигателя звука не се променя вярно е,и когато дам на контакт се чува едно кратко гърмене(предполагам от възпламеняването на горивото)и това е напълно нормално да се получава нали? :roll:




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 10 юли 2007 12:16


Колега то с гърменето е така защото се възпламенява горивото, но по принцип това се прави на работещ мотор и на по-ниска предавка например ако си катерил баира на 4-та го пускаш на 3-та, колата има система за празен ход при който се спира подаването на гориво но се подава искра, което ти позволява да реагираш по-бързо в ситоация.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Въпрос свързан със ППХ

Мнениеот brum » Вто 10 юли 2007 13:29


Gesha_GTI написа:Колеги преди малко пробвах тва за ППХто както спускам с 2000об примерно да изгася двигателя звука не се променя вярно е,и когато дам на контакт се чува едно кратко гърмене(предполагам от възпламеняването на горивото)и това е напълно нормално да се получава нали? :roll:


То горивото не спира съвсем да се подава мисля. Остава някакво минимално количество което се подава. Гърмежа може да е бил предизвикан от натрупването на не-изгорели газове в изпусквателни колектори и гърнета...ако си карбуратор съм почти сигурен, че е от това.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос свързан със ППХ

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 10 юли 2007 13:37


brum написа:
Gesha_GTI написа:Колеги преди малко пробвах тва за ППХто както спускам с 2000об примерно да изгася двигателя звука не се променя вярно е,и когато дам на контакт се чува едно кратко гърмене(предполагам от възпламеняването на горивото)и това е напълно нормално да се получава нали? :roll:


То горивото не спира съвсем да се подава мисля. Остава някакво минимално количество което се подава. Гърмежа може да е бил предизвикан от натрупването на не-изгорели газове в изпусквателни колектори и гърнета...ако си карбуратор съм почти сигурен, че е от това.

Пълна инжекция съм а поддаването на гориво спира напълно,нито капка не лапа мотора
аз точно за това изгасих двигателя да видя дали ще се промени звука та да си докажа че грам не гълта,а звука когато работи на скорост по нанадолно без газ и на изгасен двигател не се променя въобще->нито капка бензин когато е без газ над 1500об някаде :wink:
Но тези гърмежи ми е интересно при всички ли така се получава :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 10 юли 2007 13:44


Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 10 юли 2007 14:08


joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!

Да убеден съм в това и от личен опит и наука :lol: обаче ми е интересно тоя гръм дет се чува при мен дали е нормално :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 10 юли 2007 14:15


Gesha_GTI написа:
joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!

Да убеден съм в това и от личен опит и наука :lol: обаче ми е интересно тоя гръм дет се чува при мен дали е нормално :roll:

ами предпологам,че като дадеш контакт дюзите изпреварват подаването на искра в някой от цилиндрите и в ауспуха попада неизгоряла смес ....в следващия момент обаче навлизат горещи изгорели газове , възпламеняват взривообразно горивовъздушната смес в ауспуха...и буууум....аз така мисля.....не твърдя,че съм прав!


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 10 юли 2007 20:06


joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!



Доказал си грънци !!! :lol: Просто ти отстъпихме да има мир !!Гърми щото в изпускателната система имаш сурова бензинова смес(и на газ е така само дето гърми по силно) което доказва обратното на това за което говориш....... :P

п.с Говорим за карбуратори а колегата е точно с ......


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 10 юли 2007 22:28


Всички съвременни карбуратори имат система за празен ход която спира горивото при спускане на скорост без да подаваш газ по наклон, иначе нали ако няма ще се получава ефект на самозахранване и ще има обратен ефект вместо да се спира ще се засилва. А и е направено с цел икономия на гориво. За прърви път има тазработки по темата през ктая на 70-те. Та нали затова има толкова много вакууми та да те заболи глава докато ги проследиш 8)


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 10 юли 2007 22:33


Потърси темата и там ще видиш......това което казваш е възоснова на твое предположение.....как ще се самозахранва,може би имаш предвид самозасилва ? С системата за празен ход ли ? :lol:
Като смяташ че ще затапиш карборатора толкова лесно да не пуска бензин защо онез идиоти автомобилопроизводителите преминаха на моно и пълна инжекция и незнам си каква инжекция......разбира се идиотско е така да се разсъждава но това че карбуратора Не ограничава горивото при ппх е една от причините....


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 10 юли 2007 23:01


Колега не съм се объркал, ровя се с карбуратори от доста години, същото го има и при моно инжекции и пълни инжекции, но при тях се използва така наречения мап сензор за да разбере компа на колата какво става дали двигателя се ускорява под деиствиетио на водча или е пуснат по инерция(се спуска по надолнище без газ - работи като копрсор). А относно самозахранването на мотора ти говоря за това че ако няма система за празен ход колата ще си пдаава гориво под деиствието на засмукания въздух от буталата, в повечето случай системите за празен ход са изпълнени от група вакууми и клапани и единда не си върши работата всичко пропада.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 11 юли 2007 9:23


Ronin написа:
joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!



Доказал си грънци !!! :lol: Просто ти отстъпихме да има мир !!Гърми щото в изпускателната система имаш сурова бензинова смес(и на газ е така само дето гърми по силно) което доказва обратното на това за което говориш....... :P

п.с Говорим за карбуратори а колегата е точно с ......

Чети внимателно какво пиша за дюзите и за запалването.....вместо да говориш за битови съдове с етнографска стойност..........хора експерти са съдздали и доказали ефективността на ППХ,а не аз.....аз съм просто любител,който чете какво пишат експертите ......
А ако си спомняш зададох няколко логически въпроса на които вместо да се отговори получих упреци(меко казано!).......то от тез упреци чак ме засърбя на онова място дето по принцип слънцето не го грее и често е обект на инвазивни медицински процедури.....


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 11 юли 2007 21:57


Glove написа:Колега не съм се объркал, ровя се с карбуратори от доста години, същото го има и при моно инжекции и пълни инжекции, но при тях се използва така наречения мап сензор за да разбере компа на колата какво става дали двигателя се ускорява под деиствиетио на водча или е пуснат по инерция(се спуска по надолнище без газ - работи като копрсор). А относно самозахранването на мотора ти говоря за това че ако няма система за празен ход колата ще си пдаава гориво под деиствието на засмукания въздух от буталата, в повечето случай системите за празен ход са изпълнени от група вакууми и клапани и единда не си върши работата всичко пропада.


Колега аз не оспорвам по горе казаното с малки изключения.....като принципа на самозахранването.....само за пример надявам се знаеш защо дизелите имат ограничител на оборотите а бензиновите КАРБУРАТОРИ НЕ !!! Оттам и обяснението за самозахранването на карбураторен двг отпада поради специфичната диаграма на Ото !!В случая спора с Joker беше друг а именно при спускане или ппх има ли разход на гориво......отговора е ДА има ...минимален но има....никой не оспорва наличието на система за ппх....


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Сря 11 юли 2007 22:04


joker написа:
Ronin написа:
joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!



Доказал си грънци !!! :lol: Просто ти отстъпихме да има мир !!Гърми щото в изпускателната система имаш сурова бензинова смес(и на газ е така само дето гърми по силно) което доказва обратното на това за което говориш....... :P

п.с Говорим за карбуратори а колегата е точно с ......

Чети внимателно какво пиша за дюзите и за запалването.....вместо да говориш за битови съдове с етнографска стойност..........хора експерти са съдздали и доказали ефективността на ППХ,а не аз.....аз съм просто любител,който чете какво пишат експертите ......
А ако си спомняш зададох няколко логически въпроса на които вместо да се отговори получих упреци(меко казано!).......то от тез упреци чак ме засърбя на онова място дето по принцип слънцето не го грее и често е обект на инвазивни медицински процедури.....


1. Мисля че двг на колегата Gesha_GTI е карбуратор но може и да греша ??
2. За кои дюзи говориш ако наистина колата му е карбуратор
3. Няма такъв филм където дюзата да пръсне без да има искра след това по скоро може да е обратното.....


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Сря 11 юли 2007 23:05


Дам грешиш колега Ronin колата е GTI->пълна инжекция е :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта