
Въпрос свързан със ППХ
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпрос свързан със ППХ
Колеги преди малко пробвах тва за ППХто както спускам с 2000об примерно да изгася двигателя звука не се променя вярно е,и когато дам на контакт се чува едно кратко гърмене(предполагам от възпламеняването на горивото)и това е напълно нормално да се получава нали? 

- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Колега то с гърменето е така защото се възпламенява горивото, но по принцип това се прави на работещ мотор и на по-ниска предавка например ако си катерил баира на 4-та го пускаш на 3-та, колата има система за празен ход при който се спира подаването на гориво но се подава искра, което ти позволява да реагираш по-бързо в ситоация.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос свързан със ППХ
Gesha_GTI написа:Колеги преди малко пробвах тва за ППХто както спускам с 2000об примерно да изгася двигателя звука не се променя вярно е,и когато дам на контакт се чува едно кратко гърмене(предполагам от възпламеняването на горивото)и това е напълно нормално да се получава нали?
То горивото не спира съвсем да се подава мисля. Остава някакво минимално количество което се подава. Гърмежа може да е бил предизвикан от натрупването на не-изгорели газове в изпусквателни колектори и гърнета...ако си карбуратор съм почти сигурен, че е от това.
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос свързан със ППХ
brum написа:Gesha_GTI написа:Колеги преди малко пробвах тва за ППХто както спускам с 2000об примерно да изгася двигателя звука не се променя вярно е,и когато дам на контакт се чува едно кратко гърмене(предполагам от възпламеняването на горивото)и това е напълно нормално да се получава нали?
То горивото не спира съвсем да се подава мисля. Остава някакво минимално количество което се подава. Гърмежа може да е бил предизвикан от натрупването на не-изгорели газове в изпусквателни колектори и гърнета...ако си карбуратор съм почти сигурен, че е от това.
Пълна инжекция съм а поддаването на гориво спира напълно,нито капка не лапа мотора
аз точно за това изгасих двигателя да видя дали ще се промени звука та да си докажа че грам не гълта,а звука когато работи на скорост по нанадолно без газ и на изгасен двигател не се променя въобще->нито капка бензин когато е без газ над 1500об някаде

Но тези гърмежи ми е интересно при всички ли така се получава

- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!
Да убеден съм в това и от личен опит и наука


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Gesha_GTI написа:joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!
Да убеден съм в това и от личен опит и наукаобаче ми е интересно тоя гръм дет се чува при мен дали е нормално
ами предпологам,че като дадеш контакт дюзите изпреварват подаването на искра в някой от цилиндрите и в ауспуха попада неизгоряла смес ....в следващия момент обаче навлизат горещи изгорели газове , възпламеняват взривообразно горивовъздушната смес в ауспуха...и буууум....аз така мисля.....не твърдя,че съм прав!
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!
Доказал си грънци !!!


п.с Говорим за карбуратори а колегата е точно с ......
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Всички съвременни карбуратори имат система за празен ход която спира горивото при спускане на скорост без да подаваш газ по наклон, иначе нали ако няма ще се получава ефект на самозахранване и ще има обратен ефект вместо да се спира ще се засилва. А и е направено с цел икономия на гориво. За прърви път има тазработки по темата през ктая на 70-те. Та нали затова има толкова много вакууми та да те заболи глава докато ги проследиш 

- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Потърси темата и там ще видиш......това което казваш е възоснова на твое предположение.....как ще се самозахранва,може би имаш предвид самозасилва ? С системата за празен ход ли ?
Като смяташ че ще затапиш карборатора толкова лесно да не пуска бензин защо онез идиоти автомобилопроизводителите преминаха на моно и пълна инжекция и незнам си каква инжекция......разбира се идиотско е така да се разсъждава но това че карбуратора Не ограничава горивото при ппх е една от причините....

Като смяташ че ще затапиш карборатора толкова лесно да не пуска бензин защо онез идиоти автомобилопроизводителите преминаха на моно и пълна инжекция и незнам си каква инжекция......разбира се идиотско е така да се разсъждава но това че карбуратора Не ограничава горивото при ппх е една от причините....
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Колега не съм се объркал, ровя се с карбуратори от доста години, същото го има и при моно инжекции и пълни инжекции, но при тях се използва така наречения мап сензор за да разбере компа на колата какво става дали двигателя се ускорява под деиствиетио на водча или е пуснат по инерция(се спуска по надолнище без газ - работи като копрсор). А относно самозахранването на мотора ти говоря за това че ако няма система за празен ход колата ще си пдаава гориво под деиствието на засмукания въздух от буталата, в повечето случай системите за празен ход са изпълнени от група вакууми и клапани и единда не си върши работата всичко пропада.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Ronin написа:joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!
Доказал си грънци !!!Просто ти отстъпихме да има мир !!Гърми щото в изпускателната система имаш сурова бензинова смес(и на газ е така само дето гърми по силно) което доказва обратното на това за което говориш.......
п.с Говорим за карбуратори а колегата е точно с ......
Чети внимателно какво пиша за дюзите и за запалването.....вместо да говориш за битови съдове с етнографска стойност..........хора експерти са съдздали и доказали ефективността на ППХ,а не аз.....аз съм просто любител,който чете какво пишат експертите ......
А ако си спомняш зададох няколко логически въпроса на които вместо да се отговори получих упреци(меко казано!).......то от тез упреци чак ме засърбя на онова място дето по принцип слънцето не го грее и често е обект на инвазивни медицински процедури.....
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Glove написа:Колега не съм се объркал, ровя се с карбуратори от доста години, същото го има и при моно инжекции и пълни инжекции, но при тях се използва така наречения мап сензор за да разбере компа на колата какво става дали двигателя се ускорява под деиствиетио на водча или е пуснат по инерция(се спуска по надолнище без газ - работи като копрсор). А относно самозахранването на мотора ти говоря за това че ако няма система за празен ход колата ще си пдаава гориво под деиствието на засмукания въздух от буталата, в повечето случай системите за празен ход са изпълнени от група вакууми и клапани и единда не си върши работата всичко пропада.
Колега аз не оспорвам по горе казаното с малки изключения.....като принципа на самозахранването.....само за пример надявам се знаеш защо дизелите имат ограничител на оборотите а бензиновите КАРБУРАТОРИ НЕ !!! Оттам и обяснението за самозахранването на карбураторен двг отпада поради специфичната диаграма на Ото !!В случая спора с Joker беше друг а именно при спускане или ппх има ли разход на гориво......отговора е ДА има ...минимален но има....никой не оспорва наличието на система за ппх....
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
joker написа:Ronin написа:joker написа:Абе има една тема точно по въпроса.....намерете я....там изядох бая ругатни като написах и доказах,че при наличие на система за ППХ дори и при карбураторен ДВГ гориво в цилиндрите не постъпва!!!!!
Доказал си грънци !!!Просто ти отстъпихме да има мир !!Гърми щото в изпускателната система имаш сурова бензинова смес(и на газ е така само дето гърми по силно) което доказва обратното на това за което говориш.......
п.с Говорим за карбуратори а колегата е точно с ......
Чети внимателно какво пиша за дюзите и за запалването.....вместо да говориш за битови съдове с етнографска стойност..........хора експерти са съдздали и доказали ефективността на ППХ,а не аз.....аз съм просто любител,който чете какво пишат експертите ......
А ако си спомняш зададох няколко логически въпроса на които вместо да се отговори получих упреци(меко казано!).......то от тез упреци чак ме засърбя на онова място дето по принцип слънцето не го грее и често е обект на инвазивни медицински процедури.....
1. Мисля че двг на колегата Gesha_GTI е карбуратор но може и да греша ??
2. За кои дюзи говориш ако наистина колата му е карбуратор
3. Няма такъв филм където дюзата да пръсне без да има искра след това по скоро може да е обратното.....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта