Праблем с палене и прекъсване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sancho
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Праблем с палене и прекъсване

Мнениеот sancho » Чет 23 авг 2007 12:19


Става въпрос за Голф2 1.8i
Имам следниа проблем пали трудно като е влажно времето и по студено и при високи обороти прекъсва - като тръгна да изпреварвам или по баир и почва се едно да бачка на 3 цилиндера и се дави и няма силица.
Забелязах и че като хвана кабела на свещите по близко до двигателя ме бие ток. Имам и леко сранен шм от към резервоара или външната бензинова помпа - едно виене.
Сменял съм бенз. филтър скоро.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 23 авг 2007 12:24


виене е предпоставка за износена горивна - помпа, но може да откара и 2 и 3 години /моята кола я купих с виеща помпа и още си работи нормално - просто е по-шумна/
колкото до прекъсване и т.н. вероятно кабелите хвърлят искра помежду си или към корус - можеш да ги видиш на тъмно място при запален мотор - ако много светят трябва да се ориентираш към смяната им.
възможно е да имаш проблеми от свещи, дистрибуторна капачка и палец - последните две са евтин консуматив и ако не си ги сменял скоро е желателно да ги смениш.


sancho
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sancho » Чет 23 авг 2007 12:27


значи помпата вие от скоро примерно няма 7-8месеца.
свещите са на 5000км. триполюсни са.
днес ще ходя да сменям кабели, капачката и палеца.


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Чет 23 авг 2007 12:30


Кабелите със сигурност са за смяна, щом те е хванал ток от тях. Ама си купи свестни, а не някакви от 25 лв. Мойте са Беру, миналата година ги взех около 80 лв. Погледни капачка и палец, може и те са са се износили, затова прекъсва.
Бензиновата помпа до резервоара постепенно си отива, затова вие, но ако сега е почнала да се чува може да изкара ~ 10000 км. Не знам дали е възможно да се ремонтира бензинова помпа, по-вероятно да трябва нова.

Последна промяна от monstera на Чет 23 авг 2007 12:43, променено общо 1 път.


sancho
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sancho » Чет 23 авг 2007 12:37


monstera написа:Бензиновата помпа в резервоара постепенно си отива, затова вие, но ако сега е почнала да се чува може да изкара ~ 10000 км. Не знам дали е възможно да се ремонтира бензинова помпа, по-вероятно да трябва нова.

Значи аз имам две почпи една в резервоара и една външна и мисля че от външната идва виенето


Потребителски аватар
monstera
Мнения: 87
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот monstera » Чет 23 авг 2007 12:42


sancho написа:
monstera написа:Бензиновата помпа в резервоара постепенно си отива, затова вие, но ако сега е почнала да се чува може да изкара ~ 10000 км. Не знам дали е възможно да се ремонтира бензинова помпа, по-вероятно да трябва нова.

Значи аз имам две почпи една в резервоара и една външна и мисля че от външната идва виенето

Грешно съм се изказал, имам предвид, че помпата е до резервоара, а не при двигателя. Вътре в резервоара няма помпа.


sancho
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sancho » Чет 23 авг 2007 12:46


monstera написа:
sancho написа:
monstera написа:Бензиновата помпа в резервоара постепенно си отива, затова вие, но ако сега е почнала да се чува може да изкара ~ 10000 км. Не знам дали е възможно да се ремонтира бензинова помпа, по-вероятно да трябва нова.

Значи аз имам две почпи една в резервоара и една външна и мисля че от външната идва виенето

Грешно съм се изказал, имам предвид, че помпата е до резервоара, а не при двигателя. Вътре в резервоара няма помпа.

Има една потопяема и една след нея която се намира в една пластмасова кутия.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Чет 23 авг 2007 12:52


Погледни и дистрибуторната капачка, и делкото много вероятно е ако смениш капачката да спре да прекусва и да пали трудно.
Имах същия проблем, оказа се от това.
Успех!


sancho
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sancho » Чет 23 авг 2007 13:45


каква е цената на делкото


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 23 авг 2007 14:04


какво му е на твоето че да го сменяш?
около 80-100лв втора употреба мисля ще се намери делко.


sancho
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sancho » Чет 23 авг 2007 14:20


ми на мойто май му няма нищо :)
колегата отгоре е писал че го е сменял


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 23 авг 2007 14:52


sancho написа:ми на мойто май му няма нищо :)
колегата отгоре е писал че го е сменял


писал е че е сменял капачката но както и да е,


sancho
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sancho » Чет 23 авг 2007 19:05


значи тази вечер смених кабели, капачка и палец. В момента колата на място се форсирва доста по добри и пали много лесно тъй като се оказа че палеца и капачката са били към своя край.
НО ПРОБЛЕМА С ПРЕКЪСВАНЕТО Е НАЛИЦЕ когато я подкарам и при подаване по рязко на газ и започва да прекъсва яко (все едно и свършва горивото).
ПОМОЩ :roll:


sancho
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sancho » Пет 24 авг 2007 11:50


:idea:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 24 авг 2007 11:52


sancho написа:значи тази вечер смених кабели, капачка и палец. В момента колата на място се форсирва доста по добри и пали много лесно тъй като се оказа че палеца и капачката са били към своя край.
НО ПРОБЛЕМА С ПРЕКЪСВАНЕТО Е НАЛИЦЕ когато я подкарам и при подаване по рязко на газ и започва да прекъсва яко (все едно и свършва горивото).ПОМОЩ :roll:

ами нали помпата ти вие!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта