Желязна основа от тясна броня става ли и за широката - Голф2
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Желязна основа от тясна броня става ли и за широката - Голф2
Здравейте колеги. Преди 1 месец удариха голфарата отзад и като по чудо бронята остана здрава, но пластмасовата основа под нея и желязната греда нямаха този късмет. Както и да е ... пластмасова основа имах и отидох да ми я залепят за бронята но сега остава основния проблем, а именно че имам само тясна броня за голфа с желязната греда и голфа в момента е с нея, та въпроса ми е дали железните греди от тясната и широката броня са еднакви и дали мога да си сваля тясната броня и върху гредата да закача широката броня с основата. Не знам дали съм го обяснил правилно, но се надявам да ме разберете. Благодаря ви предварително !!!
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Ако искаш да стане както трябва ,ще се наложи да си намериш основа от широка броня.Иначе за временно става ама има разлика в копчетата с които се захваща тази пластмасовата основа към металната и ако не я хванеш добре с тези видии отдолу които са в двата края има вероятност да я загубиш някъде.Съветвам те да си намериш първо основа за широка броня и тогава да я монтираш ,а до тогава си карай с тясната няма проблем освен ,че вида на колата е ужасен...! 

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Абе виждал съм доста ръждиви основи ,тя не иска шкурка ами телена четка и отверка,чурук бе човек не става за нищо!На тесните брони основите са доста по здрави и явно са обработени с нещо против ръжда.Моите старите щатските бяха супер корави и тежки и нямаха грам ръжда
Имаше една приказка за "старото материал" 


- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
longora написа:Аз съм чувал че като за започнали да произвеждат голфовете и джетите са ги правили толкова здрави, че са се изплашили от здравината им и нарочно са започнали да ги правят по калпави ... а щом твойта е и от Америка ... значи си е сериозна машина
За годината в която е произведена и екстрите които си има фабрично барачката си е била гордост на Хамериканеца който и е махнал найлоните в магазина.Чувал съм ,че до 87-а ги били обработвали с някакви специални покрития да не гният.За съжаление моята е внесена 94-та година от Щатите и я е карал до преди 4-5 години един пенсионер,обаче след него синът му и е видял сметката за 2-3 години тотално не поглеждане под капака и само сипва и кара,съжалявам,че не я снимах да я видиш на какво приличаше...

- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много се дразня на такива хора дето си купуват колата и само я трошат без да я поддържат ... мойта голфара 1.6 бензин съм налял над 3-4000лв за поддръжка и някоя друга дреболиика. Много хора ми се смеят че съм налял тия пари, но аз предпочитам да си поддържам колата която карам за да съм сигурен в нея че няма да ме остави никаде .. Доста голяма част от българина за жалост обаче си казва .. са ще си я купя за 4000лв колата ... ще я карам 4 години и няма да и правя нищо и ще я продам и няма да съм много назад ... и за тоя дето я купи после лапа големия ...
Лека нощ и приятни сънища ти пожелавам че аз лягам защото утре съм на изпит и как ще се става в 7 не знам 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта