Кога работи перката на климатика

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кога работи перката на климатика

Мнениеот lyubobg » Съб 21 юли 2007 11:42


Четох подобни теми с търсачката но не можах да си отговоря на въпроса, кога работи перката на климатика.
Едно нещо е стандартно - пусне ли се климатика на място веднага се включва перката, въпроса ми е ако се движа със 100-120 и има достатъчно въздушно охлаждане перката ще спре ли да се върти или е директно вързана и пуснат ли е климатика винаги се върти ?




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 21 юли 2007 12:56


Перката работи винаги :idea: когато е включен климатика.

Няма място за притеснение, автомобила ми е на 17 години вече, с оригиналната перка и си работи все още, а ползвам климатика ежедневно :wink:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Съб 21 юли 2007 14:45


при мен не работи постоянно!като включа климата и загрее кондензатора на климатика се включва като го охлади изключва!сигнала за вкл. се подава от пресостата който следи високото и ниското налягането!точно той не включва климата ако нямаш фреон във системата и вкл. вентилатора когато налягането се повиши над определена стойност!при мен климата е слагана допълнително!има фабрични който са направени перките да въртят постоянно при вкл. на климата!


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 21 юли 2007 14:58


И при мен е нон стоп включена даже и да няма фреон в системата перката врътка!Може да има подобрение в МК3 ама тва сиго знам от майстори,работи ли климата работи и перката!


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Съб 21 юли 2007 15:28


Мойта и тя върти нон стоп :wink:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10433
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 21 юли 2007 17:04


при мен се включва от време на време, разбирам го по оборотите на двигателя, падат за малко и лсед това се нормализират.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 юли 2007 17:05


handycam написа:при мен се включва от време на време, разбирам го по оборотите на двигателя, падат за малко и лсед това се нормализират.

Иди да ти прегледат релето за включване.И аз карах така доста и щях да пукна компресора на климатика :!:


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10433
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 22 юли 2007 13:00


моя грешка, днес погледнах и видях че с включването на климатика завъртат и перките, а отвреме на време включва втора степен на перката.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Нед 22 юли 2007 16:40


При включване на климатика, перката веднага се завъртва. Но при достигане на определена температура на фреона, перката се изключва. Предимно на дълъг път трябва да се наблюдава изключване на перката.


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Нед 22 юли 2007 17:55


Моя климатик е заводски. И с пускането на климатика несе пуска веднага перката а чак след 1 2 минути най много. Каране градско - почти постояно върти перката на 2-ра степен.
А когато сам извън града ми енаправило впечетление че перката изключва и когато спря пертака сама се включва.
Когато работи климатика ми енаправило впечетление че перката вътри на 2-ра степен Винаги!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 22 юли 2007 17:57


Климатроник - заводски :arrow: перката(двойна) върти нонстоп на първа степен(нема зиме,нема лете) при режим АУТО.

Последна промяна от andro_ на Нед 22 юли 2007 18:25, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Нед 22 юли 2007 18:21


mitkobombata написа:
Когато работи климатика ми енаправило впечетление че перката вътри на 2-ра степен Винаги!


Tрябва да върти на втора само при големи жеги.
Иначе винаги трябва да върти, абсолютно! Ако спира, значи има проблем някъде!


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Нед 22 юли 2007 19:03


The Red Guy написа:
mitkobombata написа:
Когато работи климатика ми енаправило впечетление че перката вътри на 2-ра степен Винаги!


Tрябва да върти на втора само при големи жеги.
Иначе винаги трябва да върти, абсолютно! Ако спира, значи има проблем някъде!

Това, че твоя върти постоянно, не означава, че така трябва да бъде.
Хладилника във Вас постоянно ли върти? Ами климатиците за стаи?
Климатиците при нашите автомобили си имат термореле което следи за температурата на фреона. Това термореле се намира на филтъра. Въпросния филтър при голф3 се намира под кутията на въздушния филтър, до филтъра на резервоара.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 22 юли 2007 22:38


DAXC написа:Ами климатиците за стаи?


Когато работи климатика, постоянно му работи и перката :idea: Сега, ако си го нагласил на 30 градуса и на охлаждане, разбира се, че ще спре при достигане на зададената температура... Но ако го нагласиш да духа студено без значение на температурата, външното тяло ще му се върти перката нонстоп :idea:

Автомобилните климатици, понеже са прости и нямат градуси - там като включиш клима, той си работи докато не го изключиш, демек перката си духа постоянно :idea:

При климатрониците е друга бира, те уж по-умни и икономични- сигурно спират да духат по някое време :wink:


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Нед 22 юли 2007 23:19


musura написа:
DAXC написа:Ами климатиците за стаи?


Когато работи климатика, постоянно му работи и перката :idea: Сега, ако си го нагласил на 30 градуса и на охлаждане, разбира се, че ще спре при достигане на зададената температура... Но ако го нагласиш да духа студено без значение на температурата, външното тяло ще му се върти перката нонстоп :idea:

Автомобилните климатици, понеже са прости и нямат градуси - там като включиш клима, той си работи докато не го изключиш, демек перката си духа постоянно :idea:

При климатрониците е друга бира, те уж по-умни и икономични- сигурно спират да духат по някое време :wink:

Ще ми кажеш ли тогава каква е ролята на терморелето на филтъра? Защо са го сложили?
Да не си правим грешни заключения от автомобили при които терморелетата са неизправни и перките постоянно се въртят.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта