Какъв GOLF 3? / VENTO ;-) /

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Какъв GOLF 3? / VENTO ;-) /

Мнениеот FELIPE » Нед 24 апр 2005 20:16


Май ще минавам към вашия клуб,в момента карам ОПЕЛ от който съм изключително доволен,но годинките му станаха множко(88г.моноинж. 75 к.с.) а и имам възможност да го продам и взема нещо до 6500лв.
Та искам да взема някакъв ''здрав'' голф 3 който да си оправдае парите(в смисъл след като е 2,5 път и по-скъп да е горе долу толкова пъти и по-хубав :lol:
Та мислите ми се въртят около 1.8 GT 90 к.с. защото един приятел има такава двойка и е доволен-дърпа здраво и е горе долу икономична,като в плюс е ,че има и нещо подобно на борд комп.с показания за разход на гориво,темп. на маслото и други.
Така мисля аз без да съм много запознат с голфовете ,ако вие мислите нещо друго пишете.




Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 24 апр 2005 22:22


Здрасти. Темата е дискутирана милион пъти, затова никой нищо не ти казва.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Ползвай търсачката, има и други теми по въпроса.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 25 апр 2005 7:01


Изчел съм всичко по въпроса :lol: .
Добре-интересува ме специално това нещо-под пластмасите които защитават калниците и праговете ламарината гние ли?
Защото вчера гледах една тройка,вярно много изпъната,която на калниците имаше пластмаси,но на праговете беше шагрен.
Изобщо как е по-добре-с тези пластмаси или без,като безспорно е ,че колата с тях изглежда много по-добре,но ако има проблеми под тях...


Потребителски аватар
ScarFace™
Мнения: 131
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ScarFace™ » Пон 25 апр 2005 7:10


Ми има един лаф за VW, че с едно купе може да скапеш 2-3 двигателя.Това говори за здравината на купетата:)А то си е и до потдуржане все пак.Ако не се грижиш за колата ще стане гробница за нула време, така че...Ти си решавай ама на Голф-а купето е здраво и не гние, поне не всички са изгнили както може да се види при други марки автомобили.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 25 апр 2005 9:42


ако тия пластмасови облицовки на праговете НЕ са сваляни и прага не е подбиван в бордюр примерно...няма как да е изгнил!Явно има друг проблем...
същото е и с пластмасовите облицовки на калниците...ако са с хубави нитове и добре прилепени няма проблеми....

Иначе тоя на който си се спрял е най-умерен :D хем върви, хем харчи малко, евтина поддръжка, изглежда като ГТИ(спортно окачване и седалки, вежди на калниците, 2-секционни фарове, дискови отзад, абе много много читав модел) и още и още...


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 25 апр 2005 11:33


насочи се към TDI или GTD!!!!!!!!!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 25 апр 2005 13:06


абе зависи на ТДИ-тата има искат колкото на АБФ 16В...доста са скъпи...
иначе няма спор че са читави и много икономични!ама ще е не много километри сигурно...за екстри зависи....и имат по-скъпа поддръжка от АБС-а :!:
ГТ 1.8 може и за 5500 да си намери...


Потребителски аватар
reboot
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Монтана

Мнениеот reboot » Пон 25 апр 2005 16:54


1.8 GL пълната инжекция, не е ли по добра ? Тя пак е 90 коня, но ми се вижда по читава и пъргава.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 25 апр 2005 20:59


Не мога да се аргументирам защо,но дизел на старо не бих взел никога.
А това 1.8 GL пълна инжекция как ще е 90 коня,като 1.6 пълната инжекция била 101.
Иначе пълна инжекция мисля,че е по-добре, но е кофти проблема с данъците над 100 к.с. макар,че и тук нещо не ми е ясно-винетката си е винетка и до 90 и над 90,остава данък собственост-за опела плащам 16 лв. защото е до 90 к.с. и е без катализатор(ако беше със се плаща около 10 лв.).Та колко повече ще се плаща примерно за 101 к.с. с катализатор(намаля се данъка с 50%).
А гражданската ,че е по-скъпа с 20 лв. то е ясно,ама и 20 лв. повече годишно не е кой знае какво. :D


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 25 апр 2005 22:06


къв е тоя мотор 1.8пълна инж :roll:
Иначе м/у 1.8моно и 1.6 101к.с. бих избрал 1.8!!!


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 25 апр 2005 23:29


Това което си избрал е може би най-добрия вариант между харчалък, поддръжка и вървеж. Относно ръждата, Голф3 обикновенно ръждясва около задния капак. Огледай се добре харесай нещо и купувай, няма да съжаляваш. Това нещо като борд компютър се казва МFA (само за инфо го казвам)


Потребителски аватар
reboot
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Монтана

Мнениеот reboot » Пон 25 апр 2005 23:35


До колкото знам 1.8 имат и моно инжекция и пълна инжекция, но не съм сигурен. Като гледам мобиле.де има ГЛ и други които се водят ГЛ, ГТ ... та има ли разлика ? Не казвам, че информацията ми е вярна. Просто така съм чул.

Иначе между 1.8 90 коня и 1.6 101 коня бих се спрял на 1.8! 1.6 е по пъргава, но само за къси разстояния. Ако тръгнеш на дълъг път не можеш да я муфтиш и да изкаш да поддържаш висока скорост постоянно. Самата кола се мъчи. С 1.8 не е така. Относно екстрите не съм сигурен как стоят нещтата, но май 1.8 пак води.

Мое мнение :wink:


Потребителски аватар
reboot
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Монтана

Мнениеот reboot » Пон 25 апр 2005 23:37


1.8 няма ли бордови или MFA ?


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Пон 25 апр 2005 23:42


Не всички имат. това се води екстра


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Вто 26 апр 2005 9:10


reboot написа:Иначе между 1.8 90 коня и 1.6 101 коня бих се спрял на 1.8! 1.6 е по пъргава, но само за къси разстояния. Ако тръгнеш на дълъг път не можеш да я муфтиш и да изкаш да поддържаш висока скорост постоянно. Самата кола се мъчи. С 1.8 не е така. Относно екстрите не съм сигурен как стоят нещтата, но май 1.8 пак води.

Мое мнение :wink:


Както казват янкитата There's no replacement for displacement. Много е вярно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 81 госта