слаби задни спирачки
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
слаби задни спирачки
нямам ефективни задни спирачки на Jetta2 на техническите прегледи ме връщат или си плащам+10лв. На какво се дължи ?Всичко е ново челюсти ,цилиндърчета отстранен регулатор???
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
golfarata написа:ръчна и спирачна течност...........? брат май майсторса е пил ракия а?
ръчната нема хидравликс брат - НЕМА! само на жила- другото е " рибката на барабаните или пружините на дисковите................./ ако бъркам - мод. едит................ благодаря...........!
Прочети внимателно питането ПАК.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Колегите по-горе са прави, но да обобщя... щото и моята кола какво ли не я правих и все не спираше отзад.
1. Спирачна помпа, по възможност от GTi - малко по-голяма е.
2. Спирачни маркучи - профилактика, желателно и смяна.
3. Спирачна течност - нова. Хубаво обезвъздушаване.
4. Проверка състоянието на жилата на ръчната и спирачните цилиндърчета, както и механизмите за връщане на накладките (пружини за барабаните и пластини за дисковите).
5. Маркуча за вакуум от смукателните колектори - моят се скъса от годините - сменяйте го преди да се скъса...
6. Дисковете и барабаните в какво състояние са - износване според допуските, елипси, кривини, ръбове, прегрявани ли са...
Лично аз много бих препоръчал който може да си го позволи и желае да си ъпгрейдне спирачките... Елементарното е да се сложат дискови отзад - излиза доста евтино и лесно, а определено си струва. Който вече иска да се вживява... да слага по-големи и вентилирани/нарязани дискове отпред. Но барабаните... sux!
1. Спирачна помпа, по възможност от GTi - малко по-голяма е.
2. Спирачни маркучи - профилактика, желателно и смяна.
3. Спирачна течност - нова. Хубаво обезвъздушаване.
4. Проверка състоянието на жилата на ръчната и спирачните цилиндърчета, както и механизмите за връщане на накладките (пружини за барабаните и пластини за дисковите).
5. Маркуча за вакуум от смукателните колектори - моят се скъса от годините - сменяйте го преди да се скъса...
6. Дисковете и барабаните в какво състояние са - износване според допуските, елипси, кривини, ръбове, прегрявани ли са...
Лично аз много бих препоръчал който може да си го позволи и желае да си ъпгрейдне спирачките... Елементарното е да се сложат дискови отзад - излиза доста евтино и лесно, а определено си струва. Който вече иска да се вживява... да слага по-големи и вентилирани/нарязани дискове отпред. Но барабаните... sux!

- Golf_Lozenec
- Мнения: 160
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
- Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
- Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
- Местоположение: София
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Нееее, зависи! Може да се мине и с много по-малко - само 2 тарелки зад дисковете, самите дискове с лагерите, апарати със скоби, накладки... и жилата за ръчната. Осите остават същите, задният мост не се сменя... Ако се купят тези неща от LetaJanta, който е супер коректен, точен и има всичко на ниски цени (той ще каже колко точно де), но аз смятам, че под 200лв. може да се направи конверсията.
Само за инфо - нови задни дискове BREMBO са по 46лв. в магазина, комплект хубави задни накладки са 35-45лв.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 67 госта