Мех.инжекция неще на бензин!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мех.инжекция неще на бензин!

Мнениеот didkoltd » Вто 17 юли 2007 9:28


Ситуацията е следната,колата от няколко години не е карана на бензин /вината не е моя/.Сменени са 2-те помпи със 100 % работещи както и цялата глава на инжекциона със все регулаторите и дебитомера,сменени са и дюзите.При това положение неще и неще да запали на бензин,като се има в предвид ,че я пускам на скорост по едно доста голямо надолнище.Какво може да съм забравил да погледна имам чувството ,че е нещо дребно? :roll:




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 17 юли 2007 11:18


Колега прегледа ли си всички букси дали си ги закачил където им е мястото, ако има реле за помпите дали е на мястото си, и най лошия варян компютъра.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 17 юли 2007 12:00


на първо време виж дали ти работи помпата :wink:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 17 юли 2007 13:10


1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре

ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.

колата на газ работи ли?

другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....

превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.

и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 17 юли 2007 14:47


Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре

ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.

колата на газ работи ли?

другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....

превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.

и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.

:lol: :lol: :lol: Изпревари ме :да:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Вто 17 юли 2007 15:26


Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре

ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.

колата на газ работи ли?

другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....

превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.

и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.


Тя няма да я бъде така работата,за сега колата си върви на газ а живот и здраве другата седмица като боядисам колата ,другия месец може да ти я докарам направо да я прегледаш хем ще си направя една екскурзия до столицата!Мерси Боби!Поздарви! :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 18 юли 2007 3:55


didkoltd написа:
Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре

ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.

колата на газ работи ли?

другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....

превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.

и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.


Тя няма да я бъде така работата,за сега колата си върви на газ а живот и здраве другата седмица като боядисам колата ,другия месец може да ти я докарам направо да я прегледаш хем ще си направя една екскурзия до столицата!Мерси Боби!Поздарви! :wink:

Като идваш до София мини да те видя и да пиеме по кафенце.Ей така защото си много точен :wink: :wink: :wink: :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Сря 18 юли 2007 16:10


vit_autosofia написа:
didkoltd написа:
Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре

ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.

колата на газ работи ли?

другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....

превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.

и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.


Тя няма да я бъде така работата,за сега колата си върви на газ а живот и здраве другата седмица като боядисам колата ,другия месец може да ти я докарам направо да я прегледаш хем ще си направя една екскурзия до столицата!Мерси Боби!Поздарви! :wink:

Като идваш до София мини да те видя и да пиеме по кафенце.Ей така защото си много точен :wink: :wink: :wink: :bowdown :bowdown


Нямаш проблеми,само да стана малко повече финансово симпатичен..... :wink:


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Чет 19 юли 2007 16:50


Прави ми впечатление,че като я мъча по надолнището на скорост да я запаля,се размерисква яката на бензин и освен това искам да питам на гумения мъркуч дебелия който е между дебитомера и колекторите отдолу има един отвор - та за какво е тая "дупка" там смуче въздух нещо ли и може ли да не ще да пали ако някой от вакумите е дал фира също и детонационния датчик изглежда да е мъртъв!?Имам някакво чувство ,че проблема е съвсем дребен.....! :roll:


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Чет 19 юли 2007 22:42


малиииии жик так :)
от главата до клапата на инж. не трябва да има дупки или поне които да смучат от атмосферата!!!

Баце от тук няма да мога да ти помогна много....


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 19 юли 2007 22:44


Преебана електроника 100%.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 19 юли 2007 22:46


didkoltd написа:на гумения мъркуч дебелия който е между дебитомера и колекторите отдолу има един отвор

Я виж за подобна 'дупка' ли пита musura?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Пет 20 юли 2007 7:55


didkoltd каде ще боядисваш ?


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Пет 20 юли 2007 15:43


пич, зависи дали си К-jetronic или KE-jetronic, но в механичната инжекция компа не прави нищо друго, освен да управлява ламбда сондата, така че изключваш електрониката като проблем за палене, освен в един случай - ако не ти работи т. нар. frequency valve - намира се отстрани на главата на дебитомера, издава звук като леко почукване на клапан (ако работи). Идеята му е, че регулира количеството подадено гориво, работейки като клапан, управляван с честотна импулсна модулация- демек при ламбда=1 има 50% duty cycle, а при по-бедна или по-богата смес съответно намалява или увеличава честотата, а оттам и контролното налягане под буталото в главата на дебитомера, а оттам променя и сместа
идеята е, че ако този клапан е блокирал затворен или отворен, или няма да подава гориво, или ще преееобогатява и забрави за палене; лошата новина е, че нов е доста скъп- няколкостотин лева ми искаха (не помня точно от стреса), та 2-ра ръка...

ако има загуба на вакуум, не би трябвало да мирише много на бензин, защото ако няма вакуум, не се вдига клапата на дебитомера и оттам не впръсква достатъчно, но и това може да е проблема

успех!


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пет 20 юли 2007 18:10


stancorotax написа:пич, зависи дали си К-jetronic или KE-jetronic, но в механичната инжекция компа не прави нищо друго, освен да управлява ламбда сондата, така че изключваш електрониката като проблем за палене, освен в един случай - ако не ти работи т. нар. frequency valve - намира се отстрани на главата на дебитомера, издава звук като леко почукване на клапан (ако работи). Идеята му е, че регулира количеството подадено гориво, работейки като клапан, управляван с честотна импулсна модулация- демек при ламбда=1 има 50% duty cycle, а при по-бедна или по-богата смес съответно намалява или увеличава честотата, а оттам и контролното налягане под буталото в главата на дебитомера, а оттам променя и сместа
идеята е, че ако този клапан е блокирал затворен или отворен, или няма да подава гориво, или ще преееобогатява и забрави за палене; лошата новина е, че нов е доста скъп- няколкостотин лева ми искаха (не помня точно от стреса), та 2-ра ръка...

ако има загуба на вакуум, не би трябвало да мирише много на бензин, защото ако няма вакуум, не се вдига клапата на дебитомера и оттам не впръсква достатъчно, но и това може да е проблема

успех!


КЕ Джетроник е тоя клапан не му ли се казва ТПС стои отдясно на главата на инжекцията и е хванат с 2 болта към нея!Та това чудо работи ще кажа и защо.Когато вземах цялата глава с дебитомера и всичките му глупости става дъма за цял комплект работещ като го монтирах и превключих на бензин се оказа ,че бензина си идва до главата ама по нататък няма никой.Свалих си от старата глава и всичко си дойде на мястото тръгна си бензина по тръбите ама пак неще,има много кабели които са срязани абе много майстори са се учили по нея,а в София са доста.... :wink:
Имам някакъв спомен ,че говорих с някой и беше ми казал ,че ПЛ-а работел без компютъра без проблем ако е вярно това и не ползава електрониката,бензин явно има и отива където трябва остават само въздуха и тока,поне аз така си го обяснявам! :roll:
А дупката се намира точно на мъркуча в долния край там където прави завоя към колектора и е направен фабрично така ,като сменях инжекцията я видях ,викам си тва няма логика да смуче от тука и закакво е въобще и му набих един дървен клин и съм го стегнал със скоба,така,че и това отпада.Не знам само тия клапи в филтърната кутия да не би те нещо да се ебават и да не отварят и да няма от къде да смуче въздух,те май с някакви вакуми се командват и ако е така при мен липсват.А иначе на газ си бачка ама газовата е с плочка и и с вакумен изпарител и не ползва въздух от кутията!
Някой ако има идея да казва!

:cry:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта