



Мех.инжекция неще на бензин!
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Мех.инжекция неще на бензин!
Ситуацията е следната,колата от няколко години не е карана на бензин /вината не е моя/.Сменени са 2-те помпи със 100 % работещи както и цялата глава на инжекциона със все регулаторите и дебитомера,сменени са и дюзите.При това положение неще и неще да запали на бензин,като се има в предвид ,че я пускам на скорост по едно доста голямо надолнище.Какво може да съм забравил да погледна имам чувството ,че е нещо дребно? 

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре
ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.
колата на газ работи ли?
другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....
превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.
и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре
ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.
колата на газ работи ли?
другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....
превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.
и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре
ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.
колата на газ работи ли?
другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....
превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.
и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.




- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре
ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.
колата на газ работи ли?
другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....
превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.
и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.
Тя няма да я бъде така работата,за сега колата си върви на газ а живот и здраве другата седмица като боядисам колата ,другия месец може да ти я докарам направо да я прегледаш хем ще си направя една екскурзия до столицата!Мерси Боби!Поздарви!

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
didkoltd написа:Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре
ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.
колата на газ работи ли?
другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....
превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.
и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.
Тя няма да я бъде така работата,за сега колата си върви на газ а живот и здраве другата седмица като боядисам колата ,другия месец може да ти я докарам направо да я прегледаш хем ще си направя една екскурзия до столицата!Мерси Боби!Поздарви!
Като идваш до София мини да те видя и да пиеме по кафенце.Ей така защото си много точен





- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
vit_autosofia написа:didkoltd написа:Bobby_ написа:1. извади инжекторите от главата
2. пусни директен плюс на помпите
3. тичай при клапата (дебитомера) мушни си ръката при филтъра и натискай нагоре
ако инжекторите не се разпръскат значи за запекли и.... смяна ако не си ги пораздвижил.
колата на газ работи ли?
другия момент е газаджиите да са прецакали работата.... някъде по тоците когато си на бенз.....
превклчваш на бенз и с извадени свещи въртиш за проверка на искрата.
и ако не припука дори, се заиграваш с клапата. Някой трябва да върти а ти да се занимаваш с клапата и да впръскваш или спираш горивото.
Тя няма да я бъде така работата,за сега колата си върви на газ а живот и здраве другата седмица като боядисам колата ,другия месец може да ти я докарам направо да я прегледаш хем ще си направя една екскурзия до столицата!Мерси Боби!Поздарви!
Като идваш до София мини да те видя и да пиеме по кафенце.Ей така защото си много точен![]()
![]()
![]()
![]()
Нямаш проблеми,само да стана малко повече финансово симпатичен.....

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Прави ми впечатление,че като я мъча по надолнището на скорост да я запаля,се размерисква яката на бензин и освен това искам да питам на гумения мъркуч дебелия който е между дебитомера и колекторите отдолу има един отвор - та за какво е тая "дупка" там смуче въздух нещо ли и може ли да не ще да пали ако някой от вакумите е дал фира също и детонационния датчик изглежда да е мъртъв!?Имам някакво чувство ,че проблема е съвсем дребен.....! 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
didkoltd написа:на гумения мъркуч дебелия който е между дебитомера и колекторите отдолу има един отвор
Я виж за подобна 'дупка' ли пита musura?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
- biostrong
- Мнения: 771
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
.
didkoltd каде ще боядисваш ?
- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пич, зависи дали си К-jetronic или KE-jetronic, но в механичната инжекция компа не прави нищо друго, освен да управлява ламбда сондата, така че изключваш електрониката като проблем за палене, освен в един случай - ако не ти работи т. нар. frequency valve - намира се отстрани на главата на дебитомера, издава звук като леко почукване на клапан (ако работи). Идеята му е, че регулира количеството подадено гориво, работейки като клапан, управляван с честотна импулсна модулация- демек при ламбда=1 има 50% duty cycle, а при по-бедна или по-богата смес съответно намалява или увеличава честотата, а оттам и контролното налягане под буталото в главата на дебитомера, а оттам променя и сместа
идеята е, че ако този клапан е блокирал затворен или отворен, или няма да подава гориво, или ще преееобогатява и забрави за палене; лошата новина е, че нов е доста скъп- няколкостотин лева ми искаха (не помня точно от стреса), та 2-ра ръка...
ако има загуба на вакуум, не би трябвало да мирише много на бензин, защото ако няма вакуум, не се вдига клапата на дебитомера и оттам не впръсква достатъчно, но и това може да е проблема
успех!
идеята е, че ако този клапан е блокирал затворен или отворен, или няма да подава гориво, или ще преееобогатява и забрави за палене; лошата новина е, че нов е доста скъп- няколкостотин лева ми искаха (не помня точно от стреса), та 2-ра ръка...
ако има загуба на вакуум, не би трябвало да мирише много на бензин, защото ако няма вакуум, не се вдига клапата на дебитомера и оттам не впръсква достатъчно, но и това може да е проблема
успех!
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
stancorotax написа:пич, зависи дали си К-jetronic или KE-jetronic, но в механичната инжекция компа не прави нищо друго, освен да управлява ламбда сондата, така че изключваш електрониката като проблем за палене, освен в един случай - ако не ти работи т. нар. frequency valve - намира се отстрани на главата на дебитомера, издава звук като леко почукване на клапан (ако работи). Идеята му е, че регулира количеството подадено гориво, работейки като клапан, управляван с честотна импулсна модулация- демек при ламбда=1 има 50% duty cycle, а при по-бедна или по-богата смес съответно намалява или увеличава честотата, а оттам и контролното налягане под буталото в главата на дебитомера, а оттам променя и сместа
идеята е, че ако този клапан е блокирал затворен или отворен, или няма да подава гориво, или ще преееобогатява и забрави за палене; лошата новина е, че нов е доста скъп- няколкостотин лева ми искаха (не помня точно от стреса), та 2-ра ръка...
ако има загуба на вакуум, не би трябвало да мирише много на бензин, защото ако няма вакуум, не се вдига клапата на дебитомера и оттам не впръсква достатъчно, но и това може да е проблема
успех!
КЕ Джетроник е тоя клапан не му ли се казва ТПС стои отдясно на главата на инжекцията и е хванат с 2 болта към нея!Та това чудо работи ще кажа и защо.Когато вземах цялата глава с дебитомера и всичките му глупости става дъма за цял комплект работещ като го монтирах и превключих на бензин се оказа ,че бензина си идва до главата ама по нататък няма никой.Свалих си от старата глава и всичко си дойде на мястото тръгна си бензина по тръбите ама пак неще,има много кабели които са срязани абе много майстори са се учили по нея,а в София са доста....

Имам някакъв спомен ,че говорих с някой и беше ми казал ,че ПЛ-а работел без компютъра без проблем ако е вярно това и не ползава електрониката,бензин явно има и отива където трябва остават само въздуха и тока,поне аз така си го обяснявам!

А дупката се намира точно на мъркуча в долния край там където прави завоя към колектора и е направен фабрично така ,като сменях инжекцията я видях ,викам си тва няма логика да смуче от тука и закакво е въобще и му набих един дървен клин и съм го стегнал със скоба,така,че и това отпада.Не знам само тия клапи в филтърната кутия да не би те нещо да се ебават и да не отварят и да няма от къде да смуче въздух,те май с някакви вакуми се командват и ако е така при мен липсват.А иначе на газ си бачка ама газовата е с плочка и и с вакумен изпарител и не ползва въздух от кутията!
Някой ако има идея да казва!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта