Настройка на карбуратор след посставяне на спортен филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Настройка на карбуратор след посставяне на спортен филтър

Мнениеот CyberBlade » Чет 28 апр 2005 9:09


Автомобилът е Голф 2 1986, двигател GU (1.8 8V 90 к.с.@5200rpm)
карбураторът е Пиербург (2е пише на него, не знам дали има разлиза със 2е2).

След като махнах нормалния филтър и го подмених със спортен (20лв) взе да му идва явно страшно много въздух. Винтчето на CO-то в коя посока да го въртя? И имали някакви други настойки които мога да правя по карбуратора с цел намаляване на идващия въздух? Болта който е за оборотите на празен ход има ли смисъл да го пипам?

План Б е да огранича притука на въздух който влиза в карбуратора - това мога да го направя като слойа стария филтър и му направя дупка в него ... но искам да го оправя по норманлия начин без да ходя на ЕЛКОН.

Мерси мн предварително :)

П.С. Извинете ме ако съм допуснал правописни грешки, мн ми се спи и нямам сили да проверявам текста, който съм написал.




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Настройка на карбуратор след посставяне на спортен филтъ

Мнениеот golfer » Чет 28 апр 2005 16:15


CyberBlade написа:го подмених със спортен (20лв)

1.този е минал покрай спортните филтри.
2.сложи си нов нормален/7лв/и не се занимавай с глупости.

п.с.ефекта от спортния филтър е точно това :повече въздух,
като сложи "илиенския спортен филтър",какво очакваше да се получи -изтребител и 4/100?


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Чет 28 апр 2005 19:34


Винтчето за СО-то = винтче за повече или по малко бензин да пуска. Когато имаш по-голям въздушен поток трябва да дадеш на двигателя и повече бензин. Незнам в коя посока трябва да завъртиш винтчето.
Оставяш колата загряла на празен ход. Почваш да го въртиш в едната посока после в другата - когато почне да заглъхва, значи си му намалил бензена минимално, тогава почваш да въртиш винтчето в обратната посока, стигаш до момента в който е било преди и отвърташ още половин оборот в посока увеличение на бензина. Надявам се да съм бил ясен. А и да отбележа, да не очакваш фантастиш резултати както спомена Голфъра, аз само отговарям кокнкретно на въпроса ти.

Не му ограничавай въздуха защото затова си дал тези 20 лв. - за да има повече въздух.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Настройка на карбуратор след посставяне на спортен филтъ

Мнениеот CyberBlade » Пет 29 апр 2005 20:06


GOLFER написа:
CyberBlade написа:го подмених със спортен (20лв)

1.този е минал покрай спортните филтри.
2.сложи си нов нормален/7лв/и не се занимавай с глупости.

п.с.ефекта от спортния филтър е точно това :повече въздух,
като сложи "илиенския спортен филтър",какво очакваше да се получи -изтребител и 4/100?


Значи много щях да съм ти благодарен ако беше писал по НЯКОЙ от въпросите които бях задал.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 29 апр 2005 20:12


Nova написа:Винтчето за СО-то = винтче за повече или по малко бензин да пуска. Когато имаш по-голям въздушен поток трябва да дадеш на двигателя и повече бензин. Незнам в коя посока трябва да завъртиш винтчето.
Оставяш колата загряла на празен ход. Почваш да го въртиш в едната посока после в другата - когато почне да заглъхва, значи си му намалил бензена минимално, тогава почваш да въртиш винтчето в обратната посока, стигаш до момента в който е било преди и отвърташ още половин оборот в посока увеличение на бензина. Надявам се да съм бил ясен. А и да отбележа, да не очакваш фантастиш резултати както спомена Голфъра, аз само отговарям кокнкретно на въпроса ти.

Не му ограничавай въздуха защото затова си дал тези 20 лв. - за да има повече въздух.


Мерсаж пич! Ще трябва да пробвам да махна плочките за газовеото, че сега като се загледах в тях нещо не остават много място от кадето да влиза бензина ... някой кретен май ги е проектирал или просто си е мислил, че никога няма да се кара на бензин.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 29 апр 2005 20:31


Според мен няма нужда да пипаш плочката на газовата, а само да превключиш на бензин. Бензина влиза в карбуратора след плочката по един маркуч, който можеш да познаеш по това, че има едно малко филтърче (идва от резезвоара, минава през филтърчето) отива в карбуратора.

След гимнастиките с СО-то може да си увеличиш и малко обортите, няма да ти се сърди колицата. (с 50- 80 оборота)


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 29 апр 2005 20:35


Вчера сутринта си играх и отвих винтчето почти докрай и пак не се форсираше плавно ами на пресекулки .. с др. думи пак малко бенз влизаше. Просто мисля че плочката не пуска достатъчно бензин в карбуратора - поне в едната камера положението е мн криминално


Ще правя каквото ще правя утре и ще пища в други ден :)


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 29 апр 2005 20:46


Плочката пуска само газ... Бензина тече по един гумен маркуч и влеза в карбуратора под плочката. Като включиш на бензин все едно плочката я няма - влиза си бензин и въздух в карбуратора смесва се и тн. и тн. Газовия клапан се затваря, бензиновия се отваря. През тази плочка само въздуха минава.

Колата се дави и от многото бензин, имай го напредвид. Затова и ти казах да отвъртиш съвсем малко повече винтчето за СО-то. Не трябва да е докрай.

Ейй се хубави спомени имам от Варна, най-яките жени са ни по Черноморието :) :lol:


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Пет 29 апр 2005 22:21


Отвиваш винчено обедняваш сместа. Завиваш обогатяваш я.
Сложи си нормалния филтър. Този за 20лв ще се разпадне и не се знае до къде могат да сигнат остатъците от него!!! Още повече че си и с газово. Истинския спортен филтър за твоята кола отива над 120лв. Прави си сметка какво си взел за 20!!!.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Пет 29 апр 2005 23:55


Позволи ми да не се съглася :lol: Винта влазя в една дупка - като го завиваш намаляваш дупката и влиза по малко бензин, като го отвиваш се разширява и влиза повече бензин. При съмнения ще намеря схемата на карб-а и ще приложа материал.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Нед 01 май 2005 9:58


До сега направеното:

Отворих механизма който регулира от каде да смуче топъл или студен въздух - елиминирах го като му пресвоих клапата - резултата е мн добър, точно каквото очаквах.

Нямах време вчера да си играя с бензиновата настройка.
Само на газ пробвах - резултатите бяха доста добри с изключение на текущия м ипроблем - на 1ва (най-бързо и ясно там се усеща) като дам газ до край след 3500 оборота колата все едно огасва и ако не си отпусна крачето може да си спре сама - защо не ми влиза достатъчно гориво в ускорителната камера ??? Изпарителя ми е Bedini. От него съм врътнал 3 оборота, на ниските обороти - 2.5 оборота, а на ускорителната 3 оборота. Ако отвия повече кранчето на ускорителната камера ми падат ниските обороти и колата е нестабилна и гасне (каот не давам газ де). Странното е че това се получава независимо колко съм отвил от изпарителя (5 оборота същото го прави )... идеи ?


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Нед 01 май 2005 14:21


Нямам газ... незнам. :dontknow:


Потребителски аватар
vurjil
Мнения: 256
Регистриран на: Пон 30 авг 2004 6:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Deutschland

re

Мнениеот vurjil » Пон 02 май 2005 10:53


пичове за това има и маистори!!Ако можехме всичко те за какво са!


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 02 май 2005 23:27


ОФФ: Аве 6 месеца в сервиз на Рено работя .. недей глупости приказва!

По темата:
Проблема всъщност не е бил във филтъра, по някаква случайност истинксият проблем е възникнал по същото време когато съм си сложил и филтъра. А именно - дроселовата клапа на ускорителната камера ми беше БЛОКИРАЛА. След като я раздвижих всякакви проблеми изчезнаха :!:

Благодаря на всички които бяха съпричастни на проблема ми :!:

P.S. Както бях споменал по-нагоре, не ми харесваше едната плочка (точно на ускорителната камера) та и направих една дупка в повече и сега колата върви божествено на бензин. А на газ и бензин ... :twisted:

Последна промяна от CyberBlade на Пон 02 май 2005 23:33, променено общо 1 път.


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Вто 03 май 2005 16:37


Аве щом караш на газ забрави за спортния филтър.Щото твърде много въздух влиза сега и неработи както трябва :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW, TheEx0rcist и 78 госта