трансплантация на километражи за голф2
- bate_pe60
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
трансплантация на километражи за голф2
здрасти, пак съм аз:)
скоро купих моя голф2 с табло с оборотомер и скоростомер до 220, с 1,8 съм...
обаче не ми работи скоростомера и не ми въртят километрите там дето се засича и изобщо не въртят никви километри...сменихме жилото със стария собственик още в сервиза му и пак не тръгна...
той ми даде още едно табло, само 4е онова е със часовник вместо с оборотомер, а аз искам оборотите да си гледам.там работи всичко...тествахме го..
мисълта ми е може ли да се вземе километража от работещия и да се сложи на тоя с оборотомера ?
скоро купих моя голф2 с табло с оборотомер и скоростомер до 220, с 1,8 съм...
обаче не ми работи скоростомера и не ми въртят километрите там дето се засича и изобщо не въртят никви километри...сменихме жилото със стария собственик още в сервиза му и пак не тръгна...
той ми даде още едно табло, само 4е онова е със часовник вместо с оборотомер, а аз искам оборотите да си гледам.там работи всичко...тествахме го..
мисълта ми е може ли да се вземе километража от работещия и да се сложи на тоя с оборотомера ?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- P4v3l
- Мнения: 1297
- Регистриран на: Пон 18 юни 2007 14:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София_
Става аз моя съм го разглобявал целия (не работеше малкия километраж) и има няколко момента в които трябва много да внимаваш: когато сваляш гъвкавата платка, и ако пипаш стрелките (много са нежни) много лесно се чупят (личен опит) и гругото е като ги слагаш има една пружинка която връща стрелката ако не е натегната достатъчно скоростомера нама да ти е верен както и ако я натегнеш много също.
А и преди да го монтираш го забърши малко че да не си гледаш отпечатъците после

А и преди да го монтираш го забърши малко че да не си гледаш отпечатъците после



- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Има една малка подробност обаче НА ТАБЛО ОТ НОВАТА ИНСТАЛАЦИЯ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ КИЛОМЕТРАЖ ОТ СТАРАТА , НО НА СТАРАТА ИНСТАЛАЦИЯ НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ ОТ НОВАТА (САМИЯТ УРЕД НЕ ЦЯЛОТО ТАБЛО):!:
Ще поясня на старата инсталация зумерът за маслото е на километража,а на новата е от другата страна(зад часовника),при таблата със оборотомер са на обща платка със оборотомера(а на старата двете платки са отделно)


Ще поясня на старата инсталация зумерът за маслото е на километража,а на новата е от другата страна(зад часовника),при таблата със оборотомер са на обща платка със оборотомера(а на старата двете платки са отделно)

- bate_pe60
- Мнения: 158
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
znainainai написа:Има една малка подробност обаче НА ТАБЛО ОТ НОВАТА ИНСТАЛАЦИЯ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ КИЛОМЕТРАЖ ОТ СТАРАТА , НО НА СТАРАТА ИНСТАЛАЦИЯ НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ ОТ НОВАТА (САМИЯТ УРЕД НЕ ЦЯЛОТО ТАБЛО):!:![]()
Ще поясня на старата инсталация зумерът за маслото е на километража,а на новата е от другата страна(зад часовника),при таблата със оборотомер са на обща платка със оборотомера(а на старата двете платки са отделно)
брато, само ми каже кое е старото и кое е новото табло ?

и ще се занимая да ги разглобя и двете внимателно...
претенцията ми е да си имам хем километраж , хем оборотомер...
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
bate_pe60 написа:znainainai написа:Има една малка подробност обаче НА ТАБЛО ОТ НОВАТА ИНСТАЛАЦИЯ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ КИЛОМЕТРАЖ ОТ СТАРАТА , НО НА СТАРАТА ИНСТАЛАЦИЯ НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛОЖИ ОТ НОВАТА (САМИЯТ УРЕД НЕ ЦЯЛОТО ТАБЛО):!:![]()
Ще поясня на старата инсталация зумерът за маслото е на километража,а на новата е от другата страна(зад часовника),при таблата със оборотомер са на обща платка със оборотомера(а на старата двете платки са отделно)
брато, само ми каже кое е старото и кое е новото табло ?
и ще се занимая да ги разглобя и двете внимателно...
претенцията ми е да си имам хем километраж , хем оборотомер...
Човека се опита да ти обясни,че не са еднакви,а според мен има и вероятност от две да си останеш с нито едно продай това с ташовника додай малко пари и си земи с оборотомер и ще ти останат части.
- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ре
хай
малко се обърках от обясненията ти за тия табла:)
кво си взел кво искаш да сложиш.....в крайна сметка остава ли оригиналния....истинския километраж който си е бил с колата?
защото ако сменяш километража трябва да погледнеш в долния край под стрелката има едни малки цифрички например....950....940....
начи на новия и на стария требва да са еднакви...в противен случай няма да ти отчита вярно....доколкото знам тва е някъв коефициент някво съотношение между зъбчатката на километража в скоростите и тази в таблото....
ако са различни никога няма да ти показва верно....освен тва ВДО ли е Мотометер.....мисля си че имат значение тия неща,а иначе на самото табло можеш да слагаш квото искаш оборотомер,километраж,часовник даже може нищо да не слагаш ако искаш:)
може и да им размениш местата ляво и дясно.....ама тва с цифричките е важно
малко се обърках от обясненията ти за тия табла:)
кво си взел кво искаш да сложиш.....в крайна сметка остава ли оригиналния....истинския километраж който си е бил с колата?
защото ако сменяш километража трябва да погледнеш в долния край под стрелката има едни малки цифрички например....950....940....
начи на новия и на стария требва да са еднакви...в противен случай няма да ти отчита вярно....доколкото знам тва е някъв коефициент някво съотношение между зъбчатката на километража в скоростите и тази в таблото....
ако са различни никога няма да ти показва верно....освен тва ВДО ли е Мотометер.....мисля си че имат значение тия неща,а иначе на самото табло можеш да слагаш квото искаш оборотомер,километраж,часовник даже може нищо да не слагаш ако искаш:)
може и да им размениш местата ляво и дясно.....ама тва с цифричките е важно
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, мисля, че най-добре е да потърсиш табло като твоето с работещ километраж. По Симеон има и такива, дето им е изваден някой уред (лично купих едно без термометъра за 25лв..). Преправянето на платката и връзките не си заслужава и е с променлив успех според мен. Освен това за да ти мери правилно изминатите километри има връзка с цифрата, която пише (на мотометър например до 200 км отдолу пише 935 - брой оборити за 1 км). Има и с 970 - връзката е с обратния край на жилото в скоростната кутия - има червяци с различен брой зъби. Затова съветът ми е - търси си табло или опитай да го замениш. Успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта